اضطراب عملکرد بالا پس از قفل کردن بسیار ناپایدار است

[ad_1]

در بیرون لبخند زدن ، در حالی که در داخل شکستن. این گروهی است که غالباً در کارزارهای تبلیغاتی برای افزایش آگاهی از سلامت روان تجسم می یابد ، بنابراین شاید تصور آن لمس پیش پا افتاده ای باشد ، اما این واقعیت روزمره برای شخصی یا شخص دارای اضطراب عملکرد بالاست.

از آنجا که بیش از هر زمان دیگری برای ما ضد افسردگی تجویز می شود ، سردبیر زیبایی GLAMOUR نشان می دهد زندگی در داروهای بهداشت روان واقعاً چگونه است

بنابراین اضطراب “عملکرد بالا” چیست؟

از نظر علمی ، رسماً مسئله خاص خود شناخته نشده است. این اضطراب است ، اما برخی از افراد که این وضعیت را در سطح خفیف یا شدید تجربه می کنند ، هنوز احساس می کنند که می توانند عملکرد خوبی در زندگی داشته باشند ، که ممکن است به نظر برسد در کار عالی یا یک دوست خوب است.

اساساً ، آنها می توانند علائم اضطراب خود را به اندازه کافی پنهان کنند تا به نظر برسد که بی تأثیر هستند.

“هنگامی که شخصی توانایی ، عملکرد و حتی برتری را نشان می دهد (مانند محیط کار ، اجتماعی ، خانوادگی یا آموزشی) ، اما در حقیقت این واقعیت را پنهان کرده و درگیر است که همه علائم مزمن و ناتوان کننده اختلالات اضطرابی ، از جمله ترس را تجربه می کند ، “دی جانسون” ، روانپزشک معتبر Priorites به Glamour می گوید: “احساس عذاب قریب الوقوع ، بیش از نگرانی ، نظارت بیش از حد و مهمتر از همه پاسخهای جسمی مانند ضربان قلب و فشار خون ، بی خوابی ، مشکلات دستگاه گوارش (که معمولاً با عنوان IBS شناخته می شوند).”

این توانایی پنهان کاری و حتی رشد در زندگی خارجی به این معنی است که برای برخی از افراد ، زندگی پس از قفل بستر زمینه ای مناسب برای ایجاد اضطراب با عملکرد بالا فراهم می کند.

این احتمال وجود دارد که افرادی که چنین چیزی را تجربه می کنند از دست بروند یا تصور شود که آنها از یک مسئله بهداشت روانی رنج نمی برند – ما فقط باید به افراد مشهور و کسانی که در موقعیت های عمومی قدرت هستند مانند شاهزاده هری مراجعه کنیم تا ببینیم شرایط بهداشت روانی پنهان است .

طبق خیریه بهداشت روان ، ذهن در هر هفته در انگلیس از هر 100 نفر 6 نفر مبتلا به اختلال اضطراب عمومی ، رایج ترین شکل اضطراب تشخیص داده می شود.

دیزی ریدلی با صراحت درباره درسهایی که از درمان ، حمله وحشت و تصویر بدن آموخته است صحبت می کند

بازگشت به حالت عادی ممکن است منجر به افزایش تشخیص های اضطراب شود.

دی توضیح می دهد: “قرار گرفتن دوباره در معرض” بیرون “، دیگر همیشه در خانه کار نمی کند و مجبور به برقراری ارتباط مجدد با مردم نیست ، از دست دادن کنترل دوباره دنیای درونی آنها می تواند این امر را تحریک کند.

“در روزهای ابتدایی قفل کردن ، از بین بردن فشار جسمی ناشی از عدم تظاهر در مقابل مردم که کاملاً خوب کار می کنید ، احتمالاً برای بسیاری از اضطراب با عملکرد بالا برای مدتی مناسب است.

وی افزود: “ترس از اینكه الان به اندازه كافی خوب نباشیم و مجبور شویم خود را بار دیگر ثابت كنیم كه تغییرات زیادی اتفاق افتاده است ، به این معنی است كه یك ناامنی واقعی وجود دارد كه ممكن است دیگر پذیرفته نشوند ، بنابراین این نگرانی عملکرد را حتی عمیق تر می كند.”

با مشکلات عملکرد بالا ، نمایی وجود دارد که باید احتیاط کرد زیرا فرد آسیب دیده احتمالاً کمک لازم را نخواهد داشت.

اضطراب با عملکرد بالا چگونه است؟

به دلیل اضطراب عملکرد بالا که با درجه تظاهر و نگه داشتن ظاهر مشخص می شود ، در اولین نگاه علائم می توانند ارتباطی با اضطراب نداشته باشند.

دی می گوید ، یکی از موارد رایج ارائه “کمال گرا” و کسی است که “همیشه از خوب نبودن یا اشتباه گرفتن چیزها می ترسد” و آنها همچنین می توانند معتاد به کار باشند.

ذهن آگاهی می تواند اضطراب ناشی از تغییر آب و هوا را درمان کند و در اینجا چگونگی آن آورده شده است

در انتهای سمی طیف ، او هشدار می دهد: “این می تواند به صورت آشکار شود
کنترل رفتار هنگامی که در واقع ترس ناشی از آن باشد و نه مبتنی بر منیت ، اما هنگامی که شما در حال دریافت چنین رفتاری هستید ، دیدن چیزی غیر از کنترل و قدرت واقعاً دشوار است.

“مردم سعی خواهند کرد از اینکه احساسات خود را احساس کنند و راههایی برای جلوگیری از آنها پیدا کنند جلوگیری کنند (در صورتی که احساسات آنها آنها را مهار کند).”

علائم دیگر می تواند شامل موارد زیر باشد: بی قراری ، تحریک پذیری ، ناتوانی در تعیین مرزها ، همیشه شلوغ و کامل ، اصرار بر اینکه در روزهای سخت خوشحال هستند.

“این افراد ممکن است سابقه افسردگی ، تروما در گذشته ، اعتماد به نفس پایین و احساس عدم لیاقت ، ترس از طرد شدن ، اختلالات مصرف مواد (اعتیاد) یا اختلال خوردن داشته باشند – اینها همه مواردی هستند که می توانند اضطراب عملکرد بالا را تحریک کنند. ، “دی اضافه می کند.

اگر این کلمات درست به صدا درآیند ، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • درخواست کمک کنید ، از جمله کمک حرفه ای (اگرچه دی می گوید “این از نظر ماهیت آنها نیست و انجام آن سخت است زیرا آنها این کار را یک شکست می دانند)”
  • به سیستم های اعتقادی خود نگاه کنید و آنها را به چالش بکشید
  • نه گفتن را یاد بگیرید و انگیزه کمال گرایی نابودی است
  • در محدوده هایی قرار دهید ، زمانی را که صرف تلاش برای رسیدن به همه چیز می کنید محدود کنید.
  • به فعالیت های “کند” سرعت ، مانند پیاده روی ، یوگا ، رقص ، باغبانی ، درمان های جامع و هر چیز خلاقانه بپردازید “زیرا این امر باعث کاهش پاسخ اضطراب در مغز شما می شود”
  • به افراد بگویید که اعتماد دارید که در تلاش هستید و این می تواند شامل پزشک عمومی شما باشد که می تواند برای پشتیبانی بیشتر از جمله روان درمانی ، CBT و ذهن آگاهی مراجعه کند.
  • گفتگوی منفی با خود را ترک کنید. “دست از اهانت و مجازات بردارید
  • دی می گوید ، خودت را با کلمات تند و نامهربان – و اگر در ابتدا نمی توانی چیز خوبی برای گفتن در مورد خود پیدا کنی ، حداقل دست از گفتن مطالب تند بردار – پرورش زمان می برد.

اضطراب عملکرد بالا لازم نیست که یک حکم حبس ابد باشد ، اما نیاز به کنار گذاشتن عمل کافی برای تأیید نیاز به تغییر دارد – عملکرد خوب در بیرون در حالی که مبارزه داخلی می تواند فقط برای مدت طولانی پایدار باشد.

دی می گوید: “انسان بودن دارای نقص است – اگر چیزی بی عیب باشد نور را به داخل شما راه نمی دهد” ، خودتان را راحت کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>