اگر احساس اضطراب دارید که به حالت عادی برگردید چگونه می توان از نظر احساسی برای پایان قفل آماده شد

[ad_1]

هنگامی که بوریس جانسون “نقشه راه خود را به سمت عادی” تنظیم کرد ، بلافاصله احساس هیجان و تسکین پیدا کرد ، که به سرعت اضطراب و ترس به آن پیوست. میم ها در حال پر کردن خوراک اینستاگرام من بودند که نشان می داد ملت در 21 ژوئن ، روزی که همه رفع محدودیت های اجتماعی برداشته شده است ، زانو زده اند. من احساس وحشت و فوریت کردم و فوریت لازم را برای برنامه ریزی برای اطمینان از عدم دریافت FOMO در روز دریافت کردم.

من خیلی سریع فهمیدم که تنها احساسی که من این چنین احساس نمی کنم. پس از زندگی در این جهان مبتنی بر همه گیری ، آنچه که قبلاً به عنوان عادی می دانستیم اکنون تا حدودی غیر طبیعی است. فکر این که دوباره به یک لوله پرتغال ساعت شلوغ بروید ، تعهدات اجتماعی بی پایان داشته باشید و فقط به راحتی در کنار افراد دیگر باشید ، می تواند احساس ناراحتی کند.

در حالی که ما البته از دیدن دوستان خود ناامید هستیم ، اما گاهی اوقات بخشی از ما لذت می برد که بدون هیچ تعهدی در تولد کسی در خانه بماند و بتواند کار خود را تمام کند ، مگر اینکه ماسک صورت و تماشا کند. در اولین دید استرالیا ازدواج کرد.

روانآرا روانپزشک روآری استوارت (AKA “مربی کل خوشحال”) می گوید: “به طور قطع چالش هایی برای افرادی وجود خواهد داشت که به زندگی عادی خود پس از کوید برگردند.” “ترس و اضطراب مرتبط با ویروس کرونا و محدودیت ها یک شبه از بین نخواهد رفت ، و این یک آسیب جمعی بوده است که ما به عنوان یک جامعه تجربه کرده ایم.

“دامنه کامل این موضوع برای مدتی قابل درک نخواهد بود ، اما انزوای طولانی مدت ، قفل شدن و استرس مالی پیامدهای جدی بر سلامت روان خواهد داشت و به احتمال زیاد برخی از افراد برای سازگاری و انتقال اضطراب خود برای مدتی پس از باز شدن مسائل با مشکل روبرو خواهند شد. بالا “

اگر اضطراب شما در مورد ویروس کرونا زیاد احساس شود ، چه باید کرد

بنابراین ، چگونه می توانیم خود را برای اجاره به جهانی که از بیماری همه گیر جهانی در حال بهبود است آماده کنیم و هرگونه اضطراب / ترس اجتماعی را در اطراف خود کنار بگذاریم؟

به یاد داشته باشید هنوز باید انتخاب کنید

بسیاری از ما ، پیش از همه گیری ، در چنین چرخه ای از احساس محصور شده بودیم که باید برنامه هایی داشته باشیم تا احساس کنیم هنوز هم باهم هستیم ، یا اینکه ثابت کنیم چقدر با خود و دیگران مشغول هستیم. ما به خاطر جلسات به جلسات بی شماری رفتیم و گفتیم بله برای حضور در مراسمی که نمی خواستیم به آنها برویم فقط به این دلیل که احساس نکردیم مجبور هستیم.

اما ما مردمی نیستیم که در فوریه سال 2020 بودیم. اگر هیچ چیز دیگری نیست ، ما در حال حاضر وضوح کاملی در مورد چیزهایی داریم که واقعاً از دستشان می رود و چیزهایی که خوشحالیم دیگر نیازی به انجام آنها نیستیم.

به یاد داشته باشید که هنگام بازگشت به “دنیای واقعی” ، می توانیم انتخاب کنیم که کدام قسمت ها را به زندگی خود بازگردانیم. ترجیح می دهید جلسه ای بیش از بزرگنمایی داشته باشید؟ همینطور بگو حوصله رفتن ندارید؟ نکن ترجیح می دهید مراقبت از خود را بر مشروبات الکلی با دوستان خود در آخر هفته اولویت بگذارید؟ افتخار

مجله نویسی را امتحان کنید

من همه شما را تشویق می کنم ژورنال مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و لیستی جامع از تمام کارهایی که دوباره انجام می دهید و همه کارهایی که می خواهید پشت سر بگذارید را یادداشت کنید. این به شما کمک می کند تا یادآوری کنید که شما کنترل می کنید چه کاری را انتخاب کنید و چطور وقت خود را سپری کنید.

به یاد داشته باشید که این شانس شما برای تغییر شکل زندگی شما دقیقاً همان چیزی است که می خواهید و چگونگی زندگی آن است. پس آنرا گرامی بدار و نفس عمیق بکش. تو متوجهش شدی!

سرعت خود را انتخاب کنید

همه با سرعت متفاوت به کارها راحت می شوند. به غریزه خود اعتماد کرده و آنچه را که برای شما مناسب است انجام دهید. از بین بردن فشار برای خروج از لحظه ای که محدودیت ها برداشته می شود ، بلافاصله به کاهش هرگونه احساس خستگی کمک می کند. اگر فکر رفتن به یک بار شلوغ و پرمشغله باعث می شود که احساس ناراحتی نکنید ، پس با ملاقات فقط چند دوست شروع کنید و سرعت خود را متناسب با خودتان بالا ببرید!

Ruairí از این موضوع پشتیبانی می کند: “شما انتظار ندارید که کاملاً راحت باشید و از قفل خارج شوید.” “هنگامی که خود را با تمام تغییرات زندگی خود سازگار می کنید ، به خودتان رحم کنید: شروع با تغییرات بسیار کوچک و قابل کنترل ، یکی از بهترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.

“ممکن است شما توانایی انطباق با تغییرات زیادی را در یک زمان نداشته باشید ، بنابراین بسیار مهم است که انتظارات خود را بررسی کنید و بر روی تغییرات کوچک و افزایشی که به تدریج برای کمک به سازگاری شما ایجاد می شوند ، تمرکز کنید.”

چگونه * در واقع * در هنگام شیوع ویروس کرونا ویروس رفتار کنیم

وصل بمون

در این مدت ، همه ما راه های جدیدی برای ارتباط آنلاین با خانواده و دوستان پیدا کرده ایم یا روش های جدیدی را برای گذران وقت در خانه کشف کرده ایم. هنگامی که ما به سمت عادی شدن حرکت می کنیم ، می توانیم نگران باشیم که برخی از قسمت های قفل که واقعاً دوستشان داریم و از آنها لذت می بریم را از دست بدهیم. بنابراین سعی کنید تا با این مواردی که باعث می شوند احساس خوبی داشته باشید در ارتباط باشید: شب مسابقه هفتگی خانوادگی را در دفتر خاطرات قفل نگه دارید یا هر هفته آن نان موز را درست کنید اگر این همان چیزی است که باعث دلگرمی و گرم شدن قلب (و خانه) شما می شود!

تکنیک های ذهن آگاهی را امتحان کنید

روآیری می گوید: “مهم است که به خود اجازه دهید هرگونه اضطرابی را که احساس می کنید حرکت دهید.” “تکنیک های تنفس ، نفس کشیدن و مدیتیشن روش های قدرتمندی برای کمک به آرامش و تمرکز خود در کنار به چالش کشیدن صحبت های منفی و ترس از خود هستند. انجام این کار برای چند دقیقه در روز می تواند به طرز باورنکردنی آرامبخش باشد.

روآری همچنین به اهمیت برنامه ریزی آینده اشاره می کند. “برنامه ریزی پیش رو نیز راهی است که می توانید خود را توانمند سازید. این می تواند برنامه ریزی مسیر شما برای کار ، آگاهی از تغییرات ایجاد شده در محل کار شما و آگاهی از شما باشد تا بتوانید راحتتر با این انتقال سازگار شوید.”

اگر واقعاً در تلاش برای کنار آمدن هستید ، لطفاً با یک متخصص بهداشت روان تماس بگیرید.

چگونه می توانید از سلامت روانی خود در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا مراقبت کنید؟

اضطراب خود را تصدیق کنید

به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد که از بازگشت به حالت عادی اضطراب تجربه کنید. روآری می گوید: “این امری طبیعی است و انتظار می رود ؛ مهم این است كه افكار مضطرب پیرامون ایمنی یا” حالات بد “را به چالش بكشیم و چیزهای مثبت ، مدبر و متعادل تری جایگزین آنها كنیم.

“اضطراب با اجتناب تقویت می شود ، بنابراین به خود نیرو و اجازه دهید تا در شرایط چالش برانگیز روبرو شوید. ناراحتی را از بین ببرید و بدانید که هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، راحت تر خواهد شد. سعی کنید دیدگاه خود را به چیزهایی تغییر دهید که تحت کنترل شما – پوشیدن ماسک ، انتقال احساسات یا نگرانی های خود به دیگران ، برنامه ریزی برای رفت و آمد از قبل ، یا صرفاً محدود کردن مصرف اخبار یا شبکه های اجتماعی خود – تا زمانی که احساس کمی بیشتر در مرکز احساس کنید. “

باز کن

مهم نیست که چه احساسی دارید ، شخص دیگری نیز همین احساس را خواهد داشت. نگرانی های خود را با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود در میان بگذارید و گفتگوی آزاد داشته باشید.

روآیری می افزاید: “این بسیار مهم است که به خود اجازه ارتباط دهید تا بتوانید از شما حمایت شود و بدانید که مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>