اگر ریحانا خودش نتواند برچسب مد لوکس را در سال 2021 نگه دارد ، چه کسی می تواند؟

[ad_1]

وقتی خبر این را شنیدم که LVMH Fenty (مارک لباس) را از فهرست خود بیرون می کشد و آن را در حالت خواب قرار می دهد ، (یا کما لحظه ای با بازگشت نامحدود) ، ناگهان هول کردم ، اما هیچ چیز به طور خودکار من را تحریک نکرد. من برخی از ریحان ها را دوست دارم ، اما قرار نبود شب های بی خوابی بیش از ثروتمند شدن بانوی اول موسیقی پاپ و زیبایی داشته باشم. با این حال ، چیزی کاملاً مناسب من نبود. برای من فراتر از Fenty بود. پیامی آنجا بود و چند لحظه طول کشید تا آن را درک کردم.

این قابل درک است که کسانی وجود دارد که شاید احساس می کنند مارک تجاری لوکس او پا ندارد زیرا او بیشتر کودک زیبایی است. این یک نکته عادلانه است. گرچه جذابیت انکار ناپذیر جنسیت و توجه او به تنوع باعث فروش لباس زیر (Savage x Fenty * چشم قلب *) می شود ، اما او در واقع یک طراح لباس زیر نیز نیست ، درست است؟ وی همچنین قبل از شروع فروش دامنه Fenty Beauty طرفدار زیبایی نبود. بنابراین باعث شد من س questionال کنم که آیا اتفاق دیگری در جریان است یا خیر ، و اینکه آیا باید در مورد مالکیت سیاهها و اینکه نمایندگی دقیقاً در این گفتگو چیست ، چشم انداز لوکس بودن را زیر سال ببریم؟


یکی از بحث های بسته شدن فنتی این است که مخاطب اصلی او در نهایت خریدار لوکس نیست. “من معتقدم که لباس ها به اندازه زیبایی و لباس زیر زنانه عمل نکرده اند ، اما این ممکن است به این دلیل باشد که مخاطبان جمعیتی / اصلی فعلی ریحانا هزاران سال است / جنس Z Black ، زن و مرد.” مشاور خلاق Arieta Mujay Bärg ، 41 ساله ، که رئیس سابق روابط عمومی و بازاریابی River Island بود و مجموعه Rihanna x River Island 13 را هدایت می کرد ، می گوید. “با این وجود خانه مد فنتی فقط کمتر از دو سال است که افتتاح شده است و زمانی که شما کاری متفاوت از عرف انجام می دهید برای ایجاد افراد زیر زمان می برد.” Bärg اضافه می کند.

همین مسئله را می توان برای بسیاری از طراحان سیاه پوست مانند Telfar Clemens فوق العاده مرسوم ، مد روز و بنیانگذار لباسشویی سرد ، خنک و یکنواخت Ola Alabi ، که اغلب به دلیل نداشتن کلمه بهتر ، جمعیت “شهری” بیشتری را جذب می کنند ، گفته شود. این به هیچ وجه چیز بدی نیست ، اما مطمئناً برای موفقیت پایدار نیاز به جلب مخاطب هرچه بیشتر است. احترام گذاشتن در سراسر کشور در آن فضا کار سختی است ، اما تصور اینکه مصرف گرایی در جامعه سیاه پوستان یا یک نسل خاص در یک قیمت محدود باشد ، تنبل است.

Bärg موافقت می کند که اضافه کند: «در همان یادداشت. این نادرست است که بگوییم او ، داشتن اکثریت پیروان سیاه پوست دلیل شکست نام تجاری است. توسعه یک برند لوکس با کیفیت بالا و پایبندی به آن کار ساده ای نیست. ” Barg معتقد است که همان سطح لطف منصفانه مجاز نیست ، و این ممکن است از این موضوع پشتیبانی کند که چرا ما می بینیم مشاغل لوکس متعلق به Black / Black به رهبری موفقیت آمیز بسیار کم موفق هستیم. “نمونه مورد: Edun – نام تجاری پیش رو توسط بونو و همسرش علی هوسون باعث شد LVMH در طی 5 سال 28 میلیون دلار ضرر داشته باشد ، و هر ساله شک به آنها داده می شود و آنها به طور نقدی به تغذیه خود ادامه می دهند تا زمانی که هیچ راه بازگشتی.” می گوید Bärg.


اگرچه شاید این می توانست درسی برای LVMH باشد ، با این حال ، این بدان معنا نیست که هر چیزی که یک بار شکست بخورد ، نمی تواند برگردد. باربری به عنوان یک داستان موفقیت در مورد چگونگی بازرگانی ناموفق در صورت پشتیبانی پشتیبانی می کند. طبق گفته Fast Company ، رز ماری براوو و آنجلا آهرانتس (که اکنون بخش خرده فروشی اپل را اداره می کند) منجر به ایجاد یک تغییر عمده در تصویر اصلی می شوند: جدید (رسانه های اجتماعی ، استراتژی تهاجمی چین). ” که در نهایت مارک تجاری را به “رستاخیزی بی سابقه ، ثبت نتایج مالی و تحسین یک خانه مد که بار دیگر یک گرایش لوکس است” هدایت کرد.

به همین دلیل است که زنان سیاه پوست به طور ناعادلانه پول زیادی را برای خرید موهای خود خرج می کنند

در سال های اخیر ، تجمل گرایی شروع به بیدار شدن با مصرف مصرف کنندگان سیاه پوست می کند. در واقع ، به گفته نیلسن ، سیاه پوستان 20٪ بیشتر از کل جمعیت می گویند که “هزینه اضافی را برای یک محصول منطبق با تصویری که می خواهم انتقال دهم” پرداخت می کنند. همچنین به احتمال زیاد آنها می گویند که در فروشگاه های سطح بالا خرید می کنند. با این حال چه زمانی این فروشگاه های سطح بالا برای ما مناسب خواهند بود و توسط ما ایجاد می شوند؟ چیزی که بتوانیم از آن خودمان بنامیم؟ چیزی که بتواند اهرم نفوذی در جامعه سیاه پوستان ایجاد کند و به عنوان الهام بخش برای نسل های آینده باشد؟

برای تهیه صحنه ، صنعت مد در مورد گنجاندن صدای سیاه ، چهره سیاه و شناسایی سیاه و سفید دنباله دار دارای تاریخ شطرنجی است. بسیاری از بزرگترین و موفق ترین خانه های مد اکنون به طور روزمره DNA و خیابان “زیبایی خیابان” را استفاده می کنند ، البته با استفاده از مواد پیشرفته ، مهر و موم شده با برچسب قیمت حتی بالاتر. ورساچه ، بالنسیاگا و کارتیه شلوار عرق پر زرق و برق ، لباسهای بزرگ بزرگ و جواهرات سنگین ، همه سبک های معروف توسط مارک های سیاه مانند Rocawear و FUBU (برای ما توسط ما) می فروشند. بنابراین شاید وقت آن رسیده است که به آن خلاقان اجازه دهیم فضا را در جای خودشان نگه دارند.

این س theال این س begال را ایجاد می کند که اگر ریحانا که ریحانا است ، نمی تواند مارک لوکس مد خود را تحت چنین چتر قدرتمندی مانند LVMH (همه گیری کنار) نگه دارد ، پس چه کسی می تواند؟ ارسال این پیام به طراحان و کارآفرینان لباس سیاه و آینده ، به طور خاص برای زنان سیاه پوست چیست؟ از آنجایی که ما در حال پرسیدن سوال هستیم ، جلوی OFF-WHITE را که مدیر هنری Louis Vuitton ، ویرجیل ابلوح ، واقع شده است ، بقیه خانه های مد لوکس متعلق به سیاه ها کجا هستند؟

سهم ما در جهان به معنای واقعی کلمه از تاریخ پاک شده است بنابراین ماه تاریخ سیاه برای فرزندان و نوه های ما حیاتی است زیرا آنچه امروز انجام می دهیم آینده آنها را شکل خواهد داد

استدلال در مورد اینکه چرا طراحان سیاه پوست در مقایسه با همتایان غیر سیاه پوست خود با موانع غیرقابل انکار روبرو هستند ، می تواند منجر به ظلم و تبعیض سیستماتیک شود. با من بمان برای ایجاد یک نام تجاری و توانایی حفظ آن به پول نیاز دارید! ما قبلاً می دانیم که سیستمی وجود دارد که جوامع مختلف را برای دسترسی به فرصت هایی که امکان دسترسی به پول و قرار گرفتن در معرض آنها را فراهم می کند ، نگه می دارد.

فایننشال تایمز گزارش داده است که فقط در انگلستان هیچ ارقام جامعی در مورد وام دادن به مشاغل تحت مالکیت سیاه پوستان در انگلستان وجود ندارد زیرا “بانک ها در زمینه تقاضانامه درخواست قومیت نمی کنند – اما بانکداران اذعان می کنند که مشکلی در تأمین بودجه وجود دارد.” دانشکده بازرگانی وارویک گزارشی در سال 2013 منتشر کرد که نشان می دهد مشاغل سیاه پوست به دلیل اضافه برداشت بیشتر رد می شوند و نرخ بهره بالاتری نسبت به همتایان سفیدپوست خود دارند.

تمرکز بر مد و تنهایی دسترسی به بودجه ، فضاهای کاری ، رشد استعدادها و تأیید قرار گرفتن در معرض و حمایت از توزیع ، همه موفقیت موفقیت یک برند را تعیین می کند. نیویورک تایمز گزارش داده بود که عدم تعادل موجود به دلیل ترکیبی از موارد زیر است: “واقعیت های اقتصادی اجتماعی ، موانع آموزشی ، جهانی شدن صنعت و مفهوم اصلی خود مد به عنوان صنعتی که از خارج تشکیل شده است.”

چرا مدل های سیاه باید در صنعت مد بهتر معرفی شوند

با این حال در چند وقت اخیر ، شرکت ها شروع به تصدیق این موضوع کرده اند. در حقیقت گوچی با ایجاد بورسیه های مد در دانشگاه های لاگوس ، غنا و کیپ تاون ، طرح ابتکار تغییر جهانی را ایجاد کرده است. ارسال BLM و رسانه های اجتماعی Blackout سه شنبه تابستان گذشته 2020 ، مارک های دیگر نیز با پشتیبانی روبرو شده اند. شرکت فن آوری مد Resonance اعلام کرد که آنها بودجه ای را برای طراحان سیاه پوست مستقر در ایالات متحده به نام “Be Resonant” شروع خواهند کرد. 50 هزار دلار به 10 طراح برنده که به دنبال راه اندازی ، نگهداری یا ادامه کار خود هستند تعلق می گیرد. Rent the Runway 1،000،000 دلار برای حمایت از طراحان سیاه پوست كه مارك های مد را راه اندازی كرده اند و سرمایه سرمایه گذاری خود را برای راه اندازی خود ندارند ، اختصاص داده است.

چهره های محبوب جامعه سیاهان نیز مانند بنیانگذار مارک لوازم جانبی پایدار ، Brother Vellies ، Aurora James با 15٪ کمپین تعهد خود برای حمایت از مشاغل تحت مالکیت سیاه ، وارد این جنبش شده اند و از آن حمایت می کنند. بازیگر نقش اول زن ، الیس راس ، که اخیراً در E E جایزه مد آیکون 2020 را از آن خود کرد. جوایز انتخاب مردم ، همیشه در مورد حمایت از طراحان سیاه و سفید ابراز علاقه کرده است ، به ویژه در جایی که او میزبان جوایز موسیقی آمریکایی در سال 2018 بود ، پوشیده از ظاهری که فقط توسط طراحان و مارک های سیاه طراحی شده است. بازیگر و تهیه کننده ایسا ری و ستاره NFL کالین کاپرنیک و بانوی اول سابق / همیشه ایالات متحده میشل اوباما مستند نظرات مشابه هستند.

جرمین رابینسون ، یک مشاور خلاق و سبک که با هنرمند رپ و YouTuber KSI و خواننده / ترانه سرا Sir ، و دیگران کار کرده است ، همچنین معتقد است که مکالمه در حال تغییر است: “به ویژه پس از غرق شدن جنبش BLM در آن تابستان پر تلاطم 2020 ، من شروع به دیدن بسیاری از مردم سیاه پوست و هنرمندان می کنم که از مارک های لوکس متعلق به سیاه پوستان حمایت می کنند و به نظر می رسد تمایل واقعی و تلاش آگاهانه برای انجام این کار طولانی مدت وجود دارد. ”

بله دروازه بان هایی وجود دارند ، اما Millennials و Gen Z خریداران آینده هستند و ما کسانی هستیم که تعیین می کنیم چه مارک هایی ارزش خود را بدست آورند و کدام یک از آنها فلاپ می شوند. همانطور که نسل های ما پیرتر و ثروتمندتر می شوند ، ما به طور طبیعی از مصرف کنندگان آرزو به مشتریان واقعی منتقل خواهیم شد. ما کسانی هستیم که باید مکالمه را تغییر دهیم و به جوامع خود کمک کنیم تا فضا ایجاد کنند.

ما همان مصرف کننده هایی هستیم که امتیازات خود را با تجمل گرایی مرتبط می دانیم ، ما نیکی را با فندی ، کاردی را با بیرکینز و رپ گوچی مانی را با گوچی می شناسیم ، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که ما آنها را با خود مرتبط کنیم. از این گذشته ، اگر آنها برای این کار سخت کار کنند ، سیاه پوستان نیز شایسته خلق و ظرافت های خوب زندگی هستند.

هنگامی که از همکاران و دوستانم می خواستم نام برخی از مارک های لوکس مد مورد علاقه خود را در لیست سیاه بگذارند ، نام ها سرازیر شد. جای تعجب نیست که بسیاری از استعدادهای ظهور سیاه وجود دارد. و مطمئناً فضایی برای طراحان آینده و آینده وجود دارد تا مارک های خاص خود را بسازند ، چهره آن باشند و یا صاحب آن شوند.

در اینجا 15 مارک طراح لوکس سیاه و سفید در حال ظهور وجود دارد که نه تنها در تابستان مربع سیاه بلکه فراتر از آن را پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید ، زیرا آنها در شرف تبدیل شدن به نام های خانگی هستند … کلمات ما را علامت گذاری کنید!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>