این کمپین مراقبت از دوره جدید از طرف فردا باعث گسترش Inclusivity می شود



متأسفانه محصولات دوره ای و زبانی که برای بازاریابی آنها استفاده می شود بسیار دور از فراگیر است. اگرچه ممکن است بخواهیم فکر کنیم در نحوه مشاهده و بحث در مورد هویت جنسیتی پیشرفت کرده ایم ، بسیاری از افراد – به ویژه از انجمن LGBTQ + – هنوز احساس می کنند که از مراقبت های دوره ای کنار گذاشته شده اند.

از آنجا که همه زنان قاعدگی ندارند و همه افرادی که قاعدگی می کنند زن نیستند ، اما به نظر می رسد این حقیقتی است که هنوز به طور گسترده در بازار محصولات بهداشتی پذیرفته نشده است.

در حقیقت ، تحقیقات جدید منتشر شده در این هفته نشان می دهد که تقریبا نیمی از آنها (47٪) از بزرگسالان قاعدگی در انگلیس فقدان مشخصی از عدم انسداد را تجربه کرده اند.

با توجه به مارک مراقبت از دوره ، فردا ، که تحقیق را از طریق YouGov انجام داده است: “منظور از فراگیر بودن دوره ، دسترسی برابر محصولات پریود با قیمت مناسب و مناسب و پشتیبانی مرتبط ، از جمله آموزش تولید مثل و مراقبت های بهداشتی ، برای همه کسانی است که به آنها احتیاج دارند.”

روشی که مردان ترنس پریود را تجربه می کنند و روشی که زنان پریود می کنند کاملاً متفاوت است اما هر دو معتبر هستند

این تحقیق همچنین نشان داد که بیش از یک سوم بزرگسالانی که تا به حال قاعدگی داشته اند ، در حدود دوره خود احساس شرم و خجالت کرده اند (37٪) ، و دیگران گزارش کرده اند که نتوانسته اند به محصولات دوره یا 14٪ ، 12٪ دسترسی داشته باشند.

در نتیجه ، فردا Cycle را راه اندازی کرده است ، محدوده جدیدی برای مراقبت از دوره که به گونه ای طراحی شده است که شامل همه افراد می شود و باعث افزایش آگاهی از شمول دوره می شود ، در حالی که همه کسانی که قاعدگی می کنند را در نظر می گیرد ، صرف نظر از نحوه شناسایی یا شرایط آنها.

در ویدئوی تبلیغاتی Cycle اعضای انجمن LGBTQ + در مورد بحث درمورد دوره مانند نویسنده و فعال ترانس کنی اتان جونز حضور دارند.

“من به واژن احتیاج ندارم تا احساس کنم مثل یک زن هستم”: چرا تغییر جنسیت تغییر دادن بدن برای بدن دیگر نبود – این صرف نجات جان من بود

او می گوید: “مادر من پریود شد ، خواهرم پریود شد – اما من فقط باور نمی کردم که این تجربه من باشد.” “محصولی که من استفاده می کردم هرگز از زبان فراگیر استفاده نکرده است ، بنابراین احساس شرم می کنم ، مثل اینکه من نیز نباید از آنها استفاده کنم.”

در این ویدئو ، جونز می گوید: “بسیاری از مردم هنوز احساس شرمندگی از رفتن به خرید یک محصول ندارند.” در حالی که جیمی رینز ، خالق محتوا و طرفدار حقوق LGBTQ + اضافه می کند ، “من احساس کردم این نیاز برای پنهان کردن هر جنبه از دوره ها است.”

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

محدوده دوره جدید “برای همه طراحی شده است” و در این کمپین بیان می کند که “بدون پلاستیک ، بدون آلاینده ، بدون تصورات قبلی”.

کار خوب ، فردا. امیدواریم مارک های دیگر نیز از این امر پیروی کنند.

اطلاعات بیشتر را در myfreda.com/cycle کسب کنید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>