بازگشت به زندگی “عادی” بعنوان یک اقلیت سیاه ، آسیایی و قومی

[ad_1]

همه ساله یک سال سخت بوده است ، اما برای گروه های اقلیت سیاه ، آسیایی و اقوام این یک داستان متفاوت است. سال گذشته شاهد افزایش ناگهانی آگاهی سفیدپوستان بودیم ، به میزان شدید ویژگی های نژادپرستی در زندگی روزمره پس از مرگ جورج فلوید ، و ما افرادی را دیده ایم که توجه خود را به نفرت آسیایی برانگیخته اند و این همه گیری از طریق رسانه های اجتماعی دامن زده است.

اینها تنها چند قطره در اقیانوس وسیعی از مسائل مربوط به افرادی است که جامعه بخشی از جامعه BAME می داند ، اگرچه بسیاری اصطلاح BAME را رد می کنند زیرا این امر به خودی خود مسئله ساز است و بسیاری از دادخواست ها برای رفع استفاده از آن تنظیم شده است.

اگرچه مردم سالهاست که این اصطلاح را مورد توجه قرار می دهند ، اما این بیماری بیشتر مورد توجه همه گیر قرار گرفته است. “BAME” با تنبلی همه “دیگران” را زیر یک کلمه توده می کند و از تجربیات فردی که قومیت و قومیت متفاوت است ، کاسته می شود. همچنین شامل همه اقلیت ها (که سیاه پوستان یا آسیایی نیستند) می شود ، این یکی از دلایلی است که دولت رسماً استفاده از این اصطلاح را در نوشته های خود منتفی دانسته است.

بنابراین در حالی که جهان در حال بیداری در مورد موضوعاتی است که گروه های مختلف قومی با آن روبرو هستند ، در مورد افرادی که واقعاً تحت تأثیر آن قرار گرفته اند چه می کنید؟ بسیاری از دوستان من از این وقایع خسته شده اند و این قبل از بازگشت دوباره آنها به دنیای “عادی” است.

همانطور که به بوریس جانسون گفته شده است “از قراضه استفاده از برچسب BAME” ، بنابراین من به عنوان یک سیاه پوست از این اصطلاح راحت نیستم

همه ما همچنین آماری را در مورد نابرابری در بهداشت و درمان ، شرایط زندگی و مشاغل دیده ایم ، زیرا مطالعات هشدار دهنده نشان داد که مردم سیاه و آسیای جنوبی به دلیل این عوامل در انگلیس ، نرخ مرگ و میر بدتری با covid-19 دارند.

ناگفته نماند که بین گروه های اقلیت نسبت به واکسن بی اعتمادی وجود دارد.

مطمئناً تفاوت های کوچکی بین تجربیات جوامع مختلف اقلیت اقلیت وجود دارد ، بنابراین نقاط محرک در افراد مختلف متفاوت است و ما نمی توانیم همه آنها را در اینجا حل کنیم. اما اگر در یکی از این جوامع هستید و از احتمال بازگشت به حالت عادی احساس ناراحتی می کنید – در شرایط عادی حتی آنقدرها هم عالی نبودید – تنها نیستید.

دکتر روبرتا باب ، که یک روانشناس بالینی در شبکه درمانی سیاه ، آفریقایی و آسیایی (BAATN) است ، که دارای شبکه ای از مشاوران و روان درمانگران میراث سیاه ، آفریقایی و آسیایی است ، به Glamour می گوید که “اضطراب پس از قفل واقعی است”.

دکتر باب توضیح می دهد که این احساس به دلیل موارد مختلفی می تواند رخ دهد ، زیرا “سال 2020 برای بسیاری از افراد حاشیه نشین یک سال استرس زا ، ناراحت کننده و آسیب زا بود.”

راهنمای متخصص برای مدیریت سلامت روان شما در برابر تبعیض پشتیبانی می شود

وی می گوید: “ما برای کنترل بیماری همه گیر ویروس کرونا باید مجبور به تغییر اساسی در شیوه زندگی خود شویم. این تنظیمات به سرعت اتفاق افتاد ، ادامه یافت و برای ما طبیعی و عادی شده است. بسیاری از تجربیات عاطفی از جمله اضطراب ، گیجی ، ناامیدی ، عصبانیت ، از دست دادن ، غم ، خستگی ، استرس ، احساس گناه و تسکین.

“ویروس کرونا ، قفل کردن ، نژادپرستی و خشونت جنسیتی (به ذکر چند) افراد حاشیه نشین را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. تأثیر تجمعی و بی امان باعث تزلزل احساس خود ، ایمنی و جایگاه آنها در جهان و همچنین روابط آنها ، کار ، و درک و تجربه آنها از جهان پیرامون خود به طریقی غیرقابل مشاهده یا احساس نمی شود. “

دکتر باب خاطرنشان می کند که ایده های نرمال بودن از فردی به فرد دیگر تغییر یافته است – معنای جمعی در معنای اکنون کمتر است.

و در حالی که گروه های حاشیه ای از نژادپرستی و نفرت به صورت آنلاین در امان نمانده اند ، از بسیاری از افراد فاصله جسمی وجود دارد – برخی از آنها بخشی از این مشکل هستند ، به عنوان مثال ، یک همکار که به طور مداوم تعدی های خرد را اعمال می کند.

دکتر باب می گوید: “جهان و سایر مردم به عنوان یک خطرناک و بد رنگ آمیزی شده اند و در داخل خانه های ما محافظ دیده شده است.”

گرچه هیچ کتاب راهنمای مشخصی برای احساس راحتی بیشتر وجود ندارد زیرا قوانین قفل کردن آرام می شود ، دکتر باب نکات خود را برای رسیدن به آنجا به اشتراک می گذارد.

“BAME” دیگر برای هدف مناسب نیست و جمع کردن همه کسانی که خود را سفید نمی دانند در همان براکت قرار دارد

خود شفقت را تمرین کنید

به یاد داشته باشید ، هیچ پاسخ “طبیعی” به قفل کردن یا کاهش قفل وجود ندارد. هر کس رابطه متفاوتی با خطر و ایمنی دارد. احساسات خود را بشناسید و تأیید کنید – آنها مهم هستند زیرا آنها به شما چیزی در مورد آنچه که شخصاً برای شما می گذرد می گویند.

هر کس پاسخ متفاوتی به روند سازگاری خواهد داشت و بسیار مفید است که خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا این امر می تواند فشار بیشتری به شما وارد کند و احساس اضطراب و استرس را افزایش دهد. اشکالی ندارد اگر به عنوان مثال در مورد بازگشایی باشگاه ها سر و صدا ندارید.

افکار منفی را به چالش بکشید

افکار ، عواطف و رفتارهای ما همه ارتباط تنگاتنگی دارند و یکدیگر را تحت تأثیر قرار می دهند. هرگونه افکار منفی یا اعتقادات محدود کننده خود را شناسایی کرده و در مورد اینکه آنها از کجا آمده اند و چه تاثیری یا قدرت در روحیه و رفتار شما دارند ، تأمل کنید.

کار در این مورد بدون کمک حرفه ای ممکن است دشوار باشد ، اما یکی از تکنیک های ذهن آگاهی که می توانید سعی کنید خود را از افکار منفی مارپیچ دور کنید ، یادآوری مخفف “ACE” است.
-‘A ‘پذیرفتن احساس شماست
-C برای بازگشت به بدن خود با تمرکز بر تنفس است
-‘E ‘این است که کاملاً با آنچه در آن لحظه انجام می دهید درگیر شوید (که به معنای حضور و رها کردن نگرانی های آینده نگر است)

آنچه خارج از کنترل شما است بپذیرید

پذیرش نژادی قسمت بزرگی از هر فرآیند تغییر و استراتژی مدیریت پریشانی است. این به شما امکان می دهد چیزها را همانطور که هستند – بدون قضاوت و احساسات ببینید و بپذیرید.

سپس می توانید نگرانی هایی را که دارید ، بررسی کرده و آنها را به مباحث قابل کنترلی که می توانید برطرف کنید ، تقسیم کنید ، که احساس خستگی بیشتری نمی کند.

در سال گذشته بسیاری از افراد نیاز به آموزش دیگران در مورد مسائل اقلیت های قومی را احساس کرده اند ، اما این فشار روانی زیادی را ایجاد می کند. به یاد داشته باشید این مسئولیت شما نیست که همه را تحت تأثیر قرار دهید یا تغییر دهید.

اقدامات ایمنی خود را تعیین کنید

اگر اضطراب شما به طور خاص در مورد covid-19 است ، قبل از اینکه در آن موقعیت پیدا کنید ، مرزهای شخصی خود و نحوه مدیریت وضعیت را بررسی کنید.

با نه دوست شوید و با نه گفتن راحت باشید.

وقتی به بیرون رفتن فکر می کنید ، تصور کنید که کجا می روید و چه زمانی. در آغاز ممکن است سفرهای کوتاه ، ارتباط با افرادی که به آنها نزدیکتر هستید و جلوگیری از مناطقی که تعداد زیادی از افراد ممکن است با رعایت الزامات فاصله فیزیکی دست و پنجه نرم کنند ، مفید باشد.

با افرادی که از نظر فرهنگی شبیه شما هستند ارتباط برقرار کنید

یافتن این افراد ممکن است صحبت در مورد اضطراب ها را راحت تر کرده و احساس درک کنید ، خصوصاً اگر آنها نیز چالش های مشابهی را تجربه می کنند.

گروه ها راهی عالی برای برقراری ارتباط با دیگران هستند. آنها می توانند احساس تنهایی ، انزوا و اضطراب را کاهش دهند و می توانند منبع خوبی برای حمایت و دانش باشند. با تماس آنلاین یا آفلاین در انجمن محلی خود ، ممکن است این افراد را پیدا کنید.

کمک تخصصی بگیرید

می توانید با یک متخصص واجد شرایط مانند روانشناس ، روان درمانگر ، درمانگر یا مشاور صحبت کنید. برای کسب اطلاعات در مورد موسسات خیریه بهداشت روان به وب سایت NHS مراجعه کنید. همچنین می توانید برای مشاوره یا CBT به پزشک عمومی یا مراجعه خود مراجعه کنید.

در صورت تمایل ، ممکن است به دنبال یک درمانگر خصوصی باشید. BAATN لیستی از درمانگران در سراسر کشور دارد که در کار روانشناختی تخصص دارند و با درک درستی از تقاطع ، با افرادی که خود را به دلیل نژادی بودن در حاشیه معرفی می کنند ، کار می کنند.

مزایای کاهش قفل قفل را بشناسید

ارتباط با افراد به شما کمک می کند احساس تنهایی کمتری داشته باشید ، به علاوه فرصت های بیشتری برای ملاقات با افراد مشابه وجود دارد. این می تواند به کاهش هر بار ذهنی کمک کند.

برای تحقق این امر باید شجاع باشید و خطرات مثبت را بپذیرید. اگرچه به یاد داشته باشید که شما حق انتخاب دارید و علی رغم آنچه جهان خارج به شما می گوید ، می توانید کارها را با سرعت خود ادامه دهید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>