بهترین هک های کاهش دهنده استرس در TikTok

[ad_1]

در حالی که به سمت آزادی قفل قدم می گذاریم ، نمی توانیم تأمل کنیم که یک سال کاملا وحشی گذشته است.

از همه گیری گرفته تا یک چرخه اخبار سنگین ، جای تعجب نیست که سطح اضطراب و استرس ما افزایش یافته است. در حقیقت ، یک نظرسنجی اخیر نشان داد که یک سوم افراد در حین حصر سوم انگلستان بیش از حد مضطرب هستند ، در حالی که یک مطالعه جداگانه گفت که 42٪ از مردم اکنون علائم اضطراب دارند در حالی که 11٪ سال قبل.

همه ما بیش از هر زمان دیگری احساس اضطراب می کنیم اما در اینجا نحوه تعیین زمان اضطراب به عنوان یک مشکل مشخص شده است

استفانی تیلور ، بنیانگذار و کارشناس رفاه در StressNoMore می گوید: “اگر از اضطراب رنج می برید یا به زندگی آرام و قفل شده عادت کرده اید ، تغییرات جدید در قوانین و بازگشت به موقعیت های اجتماعی می تواند باعث این امر شود.”

با توجه به اینکه TikTok در سال گذشته شاهد رونق کاربران بوده است ، جای تعجب نیست که ما برای نکاتی در مورد اضطراب به سراغ بستر رسانه های اجتماعی رفته ایم – هشتگ #anxietytips حتی 40.6 میلیون بازدید عظیم دارد.

بدیهی است که اگر از اضطراب رنج می برید ، توصیه می شود به توصیه پزشکی بپردازید اما برخی از هک های TikTok ممکن است به شما کمک کند کمی آرامتر و استرس کمتری داشته باشید. در زیر ، استفانی حکم خود را درباره برخی از پربیننده ترین هک های اضطراب در برنامه صادر می کند.

قرار دادن نمک بر روی زبان خود -ericbzink

برای دیدن این جاسازی شده ، باید کوکی های Targeting را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

چگونه انجامش بدهیم: مقدار کمی نمک بر روی زبان خود قرار دهید تا توجه شما را از اضطراب دور کرده و به اجبار آب بنوشید.

حکم استفانی: “این ترفند می تواند در جلوگیری از حمله ناگهانی اضطراب بسیار م effectiveثر باشد و می تواند حواس شما را درگیر کند تا به شما کمک کند تا زمین را متمرکز کنید زیرا تمرکز شما بر روی طعم و مزه خواهد بود نه آنچه که وحشت زده اید. با این حال ، نمک بیش از حد می تواند باعث حالت تهوع ، مریض شدن شما شود و اگر بیش از حد معمول انجام شود ، ممکن است با فشار خون بالا مواجه شوید. “

WFH برای پیش بینی؟ اینها علائم هشدار دهنده ظریفی است که اکنون به سمت فرسودگی شغلی (و نحوه رفع آن) می روید

زبان خود را شل کنید -nahala_oaks

برای دیدن این تعبیه شده ، باید رضایت خود را برای کوکی های هدف قرار دهید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

چگونه انجامش بدهیم: به سادگی زبان خود را از بالای دهان خود بردارید و آن را ثابت نگه دارید تا گفتگوی داخلی خاموش شود.

حکم استفانی: “زیرمجموعه سازی ناشی از این است که زبان به عنوان ابزاری شناختی برای تأثیر در گفتار درونی عمل می کند. این به این دلیل است که حرکات ریز زبان با گفتن کلمات گفتگوی داخلی کار می کنند ، که برای افراد مضطرب می تواند دردسرساز باشد. با آرامش بخشیدن به زبان می توانید مغز را از گفتگوی داخلی متوقف کرده و راهی برای ذهن شفاف تر ایجاد کنید. “

استفاده از مداد شمعی -notgotenoughgf

برای دیدن این تعبیه شده ، باید رضایت خود را برای کوکی های هدف قرار دهید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

چگونه انجامش بدهیم: به جای استفاده از مداد رنگی وان ، رنگ آمیزی را در کتابها فراموش کنید.

حکم استفانی: “این یک روش عالی برای از بین بردن استرس و آرام شدن است. طبق تحقیقات ، رنگ آمیزی با تمرکز مجدد توجه ما اضطراب را کاهش می دهد ، در حالی که مطالعه دیگری نشان داد که استحمام معمول برای افرادی که از اضطراب رنج می برند مفید است. بنابراین ، بهترین های هر دو جهان را با هم ترکیب می کند. اطمینان حاصل کنید که فقط از مداد رنگی حمام استفاده کنید ، که پس از اتمام کار به راحتی پاک می شود. “

حلقه های حسی -greyyyy

برای دیدن این جاسازی شده ، باید کوکی های Targeting را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

چگونه انجامش بدهیم: کاربران TikTok از حلقه های سیم پیچ کوچک استفاده می کنند که ادعا می کنند هنگام بالا و پایین انگشت ، اضطراب را از بین می برد.

حکم استفانی: “استفاده از این حلقه ها علاوه بر اینکه ذهن شما را دچار اضطراب می کند ، حواس شما را پرت می کند بلکه به منظور فشار آوردن بر اعصاب انگشتان شما ایجاد می شود تا تحریک لمسی شما را ایجاد کند. بعلاوه ، آنها فقط کوچک هستند ، حمل آنها بسیار آسان است! “

بعد از هرج و مرج سال 2020 احساس اضطراب می کنید؟ این راهنمای نهایی ذهن آگاهی به شما کمک می کند تا بهتر بخوابید ، آرامتر باشید و ذهن خود را آرام کنید

یخ را در دستان خود نگه دارید -loriwheeler

برای دیدن این جاسازی شده ، باید کوکی های Targeting را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

چگونه انجامش بدهیم: برای کمک به آرامش اضطراب ، یخ را در دستان خود بگیرید.

حکم استفانی: “این نکته برای آرام کردن ذهن شما در هنگام اضطراب / حمله اضطرابی بسیار موثر است زیرا ذهن را فریب می دهد تا دوباره بر روی احساسات خود تمرکز کند. به گفته روانشناسان ، این روش توجه شما را از حمله منحرف می کند و ناراحتی به تشدید علائم شما کمک می کند. با این حال ، به جای اینکه یخ را ثابت نگه دارید ، سعی کنید یخ را بین دستان خود رد کنید تا از چسبیدن آن به پوست جلوگیری کند و سعی کنید دستان خود را زیر آب سرد / گرم قرار دهید. “

استفانی اضافه می کند ، اگر احساس اضطراب می کنید ، به یاد داشته باشید که تنها نیستید.

وی گفت: “احساس خستگی بیش از حد طبیعی هنگام بازگشت جهان به حالت عادی طبیعی است. در حالی که این هک های TikTok می توانند برای آرام کردن علائم اضطراب موثر باشند ، اما آنها علل را برطرف نمی کنند و علائم را به طور کامل متوقف نمی کنند.

“اگر شما دچار اضطراب مزمن مانند مشکل در تمرکز ، بی قراری ، تحریک پذیری ، اختلال خواب یا تنش عضلانی هستید – از پزشک عمومی خود ، پزشک خصوصی یا یک مشاور آموزش دیده کمک بگیرید. موسسات خیریه بهداشت روان مانند ذهن و اضطراب انگلیس همچنین از حمایت عاطفی محرمانه و مشاوره برای افراد مقابله با اضطراب و همچنین سامری ها که یک خط کمک 24 ساعته رایگان دارند استفاده می کنند. “

آنچه اضطراب واقعاً برای مردان ایجاد می کند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>