تأثیر بی خوابی بر بدن شما ، از جمله اثرات جانبی جسمی و روحی

[ad_1]

همه ما می دانیم که خواب جنبه اساسی سلامتی کلی ماست. با این حال ، به نوعی ، این اولین چیزی است که ما قربانی می کنیم. خواه ما تمام تلاش شبانه روزی را برای جلوگیری از فرسودگی WFH انجام دهیم ، یا اینکه با کسی که تازه در یک توالت کلوپ شبانه ملاقات کرده ایم بهترین دوست شویم (اکنون آنها دوباره باز شده اند) ، یک خواب خوب شبانه به سرعت از لیست اولویت های ما خارج می شود .

با این حال ، برای بسیاری از ما ، کمبود خواب یا بی خوابی ، یک امر دائمی در زندگی ما است ، خواه قبل از ساعت 10 شب بخوابیم یا نخوابیم.

تخمین زده شده است که یک سوم بزرگسالان در انگلیس بی خوابی دارند ، که (با توجه به Sleep.org) با این علائم آشکار قابل شناسایی است:

  1. مشکل به خواب رفتن
  2. مشکل در خواب ماندن
  3. کیفیت پایین خواب

صدای یکی از موارد بالا شبیه شماست؟ بی خوابی “مزمن” تلقی می شود که فردی حداقل سه شب در هفته و به مدت سه ماه یا بیشتر یک یا چند مورد از علائم فوق را تجربه کند. در اینجا آنچه که * واقعاً * در هنگام بی خوابی در مغز و بدن شما اتفاق می افتد:

در اینجا دلیل آن است که شما * هرگز * نباید زیر آفتاب بخوابید

علائم کم خوابی چیست؟

این جایی است که لیا وارد می شود. لیا نمایندگی CGI است که توسط متخصصین تشک Otty از بدن انسان ایجاد شده است و هدف آن برجسته کردن عواقب احتمالی عدم خواب کافی است. اینجا او است …


علائم کمبود خواب بعد از 24 ساعت ، همانطور که لیا با مهربانی نشان داده است ، عبارتند از:

  • خواب آلودگی ، ممکن است هشیار بودن و انجام کارهای ساده را بدون اینکه بخواهید به خواب بروید دشوار باشد.
  • عملکرد مغز را کاهش دهید ، به این معنی که واقعاً برای تمرکز تلاش خواهید کرد.
  • با کاهش میل جنسی ، ممکن است بیش از حد خسته شده باشید تا تحریک شوید.
  • چشم های پف کرده ، در نتیجه عدم تعادل آب.
  • لرزش ، بدون استراحت مناسب ، می تواند رفلکس های عصبی شما را تحریک کرده و باعث لرزش ، لرزیدن یا لرزیدن عضلات شود.
  • تحریک پذیری ، ممکن است متوجه شوید که به موقعیت هایی واکنش نشان می دهید که به طور معمول واکنش نشان نمی دهید.

همانطور که اندرو جیکوبز ، مدیر بازاریابی دیجیتال در Otty ، خاطرنشان می کند: “همانطور که مشاهده می کنید ، در عرض 24 ساعت بدن شروع به خاموش شدن می کند که می تواند برای سلامتی ما تأثیرات مخربی بگذارد.”

چه جهنمی در این گرما می خوابیم ؟! 6 نکته نابغه برای کمک به شما در طی این مگا موج گرم ، از آن دور می شوید (و سلامت خود را حفظ می کنید)

چه سیستم های بدنی تحت تأثیر بی خوابی قرار می گیرند؟

حسین خواب عبده ، مدیر بالینی و داروساز فوق العاده در Medicine Direct ، متخصص خواب و بی خوابی ، توضیح داد که 72 ساعت خواب کم می تواند “استرس زیادی به بدن وارد کند”. اگر تعجب می کردید ، لیا پس از 72 ساعت کم خوابی اینگونه به نظر می رسد.


حسین عبده سیستم های بدنی زیر را که تحت تأثیر بی خوابی قرار دارند ، شناسایی کرد:

  • توهمات پیچیده ممکن است پس از این مدت طولانی بدون خواب ایجاد شود. ممکن است مواردی را ببینید که در آنجا نیستند یا بینایی آنها به طور جدی مختل شده است.
  • شخصیت زدایی ، در جایی که احساس می کنید از بدن خود جدا شده اید و هیچ کنترلی ندارید ، نیز ممکن است رخ دهد.
  • درد عضلانی شما ممکن است درد زیادی را به دلیل درد بدن از خستگی تجربه کنید. انقباضات عضلانی ممکن است بدتر شوند و همچنین از عدم توانایی استراحت مناسب چشم های شما نیز درد خواهد گرفت.
  • کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن ، که می تواند شما را در معرض خطر بیشتری از بیماری های مختلف قرار دهد ، از جمله سکته های مغزی ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا ، بیماری های روانی و دیابت نوع 2.
  • پارانویا و افسردگی ، به دلیل اختلال در درک.
  • اختلال بینایی ، زیرا ممکن است بینایی شما تار شود.
  • رنگ پریدگی ، با شروع انقباض رگهای خونی برای صرفه جویی در انرژی.

حسین عبده ادامه داد ، “شما همچنین احتمال دارد که برای مدت طولانی تر و مکرر میکرو خواب را تجربه کنید. سقوط شما غیرمعمول نیست. ”

چرا همه ما پس از قفل شدن در یک چرخه طاقت فرسای ‘کمبود خواب مزمن’ گیر کرده ایم و چگونه می توان آن را برطرف کرد

اگر با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید ، راهنمای GLAMOUR را برای اصلاح الگوی خواب خود بررسی کنید.

NHS توصیه می کند در صورتی که “تغییر عادت خواب شما نتیجه ای نداشته باشد ، ماه ها در خوابیدن مشکل داشته باشید یا بی خوابی شما روی زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد به گونه ای که کنار آمدن با آن را دشوار می کند” باید با پزشک عمومی خود قرار ملاقات بگذارید.

15 بهترین طرفدار برای خنک کردن خانه شما در هنگام موج گرما ، “انگلیس برای این مناطق گرمسیری کم نیست

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>