ترس از بدنسازی: مقابله با اضطراب در مورد بازگشت به سالن بدن سازی

[ad_1]

ما می دانیم که به چه فکر می کنید: هفته آینده سالن های ورزشی دوباره بازگشایی می شوند و علاقه مندان به تناسب اندام در حال مرگ برای بازگشت به آن تردمیل و در آن کلاسهای چرخشی.

خوب شاید. چه شما در خانه تمرینات خود را انجام داده باشید ، چه در حال دویدن بوده اید و یا اینکه کاملاً از ورزش راحت شده اید ، یک چیز مطمئناً این است: فکر بازگشت به سالن ورزشی احساسات بسیار متفاوتی را در حال حاضر القا می کند.

اضطراب بدن سازی و سندرم تقلب – یا “رعایت ورزش” – پدیده ای بسیار واقعی بود حتی قبل از اینکه کلمه “ویروس کرونا” را بشناسیم. مطالعه ای در سال 2019 توسط Sure Women نشان داد که از هر چهار زن یک نفر بدنسازی را تجربه می کند و تقریباً نیمی از ما هنگام تمرین احساس قضاوت می کنیم. به احتمال زیاد ماه های دور از ورزش فقط باعث تقویت این احساس شده است.

این چیزی نیست که فقط مبتدیان تناسب اندام آن را تجربه کنند. بسیاری از ما سنگینی ورزش را احساس کرده ایم. من یک رقصنده حرفه ای هستم ، بدنم را به خوبی درک می کنم و دقیقاً می دانم که چه تمریناتی را باید انجام دهم. با این حال ، من نیز از بازگشت به باشگاه بدنسازی پس از 12 آوریل ترسیده ام. می توانید بگویید مثل این است که از استودیو به صحنه بروید – زمان نمایش است.

روزانه تمرین خود را برای بهار بالا می برید؟ این لباس ها بهترین لباس های تمرینی هستند که شما را به ورزش واقعی هیجان زده می کنند

اما این یک نمایش نیست. رسانه های اجتماعی و جالبترین استودیوهای Shoreditch می توانند نمایشی غلط از معنای رفتن به باشگاه را ایجاد کنند ، اما برای اکثر مردم ، سالن ورزشی فضایی برای مراقبت از سلامت جسمی و روانی شما است. این مربوط به سلامتی شما است – بدن ، ذهن شما – هیچ کس دیگری نیست.

بنابراین ، اگر بعد از قفل شدن از بازگشت به سالن بدنبال اضطراب هستید ، در اینجا نحوه مبارزه با ترس از بدنسازی آورده شده است …

با خودت مهربان باش

این احساسات مختلط طبیعی است. ممکن است احساس هیجانی کنید که با اضطراب یا ناامیدی آمیخته باشد زیرا دیگر در همان سطح آمادگی جسمانی قبل از قرنطینه نیستید. این طبیعی است؛ احساس متقابل است!

روانآرا روانپزشک ، روآری استوارت ، معروف به مربی کل مبارک ، می گوید: “با خود مهربان و دلسوز باشید ، زیرا مهم این است که شما هدف خود را برای شروع تعیین کرده اید و همین کافی است.” “به خود یادآوری کنید که آنجا هستید تا خود را بهتر کنید ، در خود احساس بهتری داشته باشید و سلامتی خود را بهبود ببخشید. اکنون کافی است.

او می گوید: “همچنین مهم است كه قضاوت ها و انتظارات خود را در مورد آنچه كه فكر می كنید در حین قفل شدن باید به دست بیاورید بررسی كنید.” “تقریباً گذشته است و هر زمان که بگذریم از بین رفته است. نگذارید در ذهن شما جا بگیرد و به خودتان درمورد کارهایی که می توانستید داشته باشید یا باید انجام می دادید برای خود سخت بگذارید. تمام آنچه که ما داریم اینجا و اکنون است.”

روی خودت تمرکز کن نه افراد دیگر

ما می دانیم که بخش عمده ای از ورزش ، نگرانی است که دیگران درباره ما فکر می کنند. این کمک نمی کند که این مسابقه قسمت بزرگی از فرهنگ سالن بدن سازی است – قدرت ، انعطاف پذیری ، عرق ، که شلوار استرچ جدید Lululemon دارد – اما شما مجبور نیستید در آن بازی کنید.

روآیری می گوید: “سایر افراد و میزان درک آنها از تناسب اندام در طرح بزرگ امور بی ربط است.” “شما در سفر خود هستید و با برداشتن اولین قدم ، هر بار که می روید اضطراب کاهش می یابد. اما اگر خاموش کردن آنها برای شما دشوار است ، آنها را به یک نیروی محرکه تبدیل کنید – از آنها به عنوان انگیزه ای برای فشار به سمت اهداف شما.”

سعی کنید و تشخیص دهید که این افکار – “آنها فکر می کنم من اینجا نیستم”؛ “آنها فکر می کنند من احمقانه به نظر می رسم” – و به یاد داشته باشید که شما نمی توانید بفهمید که یک انسان دیگر چه فکر می کند یا احساس می کند. روآیری می گوید: “هرچه بیشتر روی تجربه خود متمرکز شوید و افکار منفی و گفتگوی خود را به چالش بکشید ، احساس بهتری خواهید داشت.”

وی می افزاید: “به احتمال زیاد حتی کسانی که در سالن بدنسازی ترسناک به نظر می رسند نیز به همان سختی دارند که می توانند خود را به یک کار عادی تبدیل کنند.” “موضوع این است که شما و تجربه شخصی خود را متمرکز کنید و هر روز مسائل را با سرعت خودتان انجام دهید.”

30 بهترین پودر پروتئین برای خانم ها و نحوه انتخاب پروتئین مناسب برای شما

دوستی بیار

خواه شریک زندگی شما باشد ، همسفر همسطح ، حباب حمایتی یا دوستی که باید از او در ورزشگاه از نظر اجتماعی فاصله بگیرید – چیزی شبیه به مقابله با ترس و عزت نفس پایین در هنگام ورزش مانند آوردن یک دوست با خود نیست.

رفتن به سالن بدنسازی یا کلاس با یک دوست یک عنصر سرگرم کننده دیگر برای تمرین شما فراهم می کند. می توانید با یکدیگر بخندید ، به همدیگر بخندید یا به مربی خود بخواهید که 10 برپایی دیگر با هم انجام دهید. شما می توانید شبکه ایمنی یکدیگر باشید و از این طریق ، اگر زمین بخورید ، کسی برای گرفتن شما آنجا خواهد بود.

از استقرا صرف نظر نکنید

اگر به یک سالن ورزشی جدید می روید ، یا فقط پس از قفل کردن نیاز به یک بازیابی دارید ، نکته مهم دیگر من این است که القا the کنم! خیلی ارزش دارد کسی طناب ها را به شما نشان دهد تا بتوانید احساس اعتماد به نفس و توانایی کنید.

همچنین به شما کمک می کند تا افرادی که در سالن بدنسازی شما کار می کنند را بشناسید. با قفل کردن ، ممکن است قبلاً از طریق بزرگنمایی یا کلاسهای آنلاین “ملاقات” کرده باشید و فکر حضور در کلاسهای آنها ممکن است ترسناک باشد. بنابراین ، در زمان معرفی افراد را بشناسید ، و چند کلاس را امتحان کنید ، و کلاس و استاد مناسب خود را انتخاب کنید. آیا شما به یک مربی رئیس نیاز دارید ، یا به شخصی نیاز دارید که بیشتر کلاس را بخنداند؟ کار کردن را برای شما درست کنید.

از پیش برنامه ریزی

بسیاری از ما از نظر ایمنی نیز از بازگشت به باشگاه بدنبال اضطراب داریم. روآیری می گوید: “اگر از محیط زیست مضطرب هستید ، بررسی کنید که آنها از چه سیاست های COVID و اقدامات ایمنی استفاده می کنند و بر این اساس برنامه ریزی کنید.” “ببینید چه چیزهایی را می توانید کنترل کنید – این ممکن است به معنای آوردن سرویس بهداشتی یا تجهیزات بهداشتی خود با خود به ورزشگاه یا پوشاندن ماسک در زمان های خاص باشد.

“اگر نسبت به خود محیط اضطراب دارید ، قرار گرفتن در معرض تدریجی را امتحان کنید – این ممکن است ابتدا در کلاسها باشد ، آوردن یک دوست با خود برای پشتیبانی یا حتی آموزش با مربی شخصی تا زمانی که خود را تنظیم کنید تا ترس از حضور در آن محیط را به حداقل برسانید. تا تحمل خود را بدست آورید. “

اینها درسهای حیاتی است که ما در حین قفل کردن آموخته ایم و باید همه آنها را ادامه دهیم

به یاد داشته باشید ، این ذهن بیش از بدن است

تغییر ذهنیت در اطراف سالن بدن سازی می تواند یک جلسه تمرینی قوی تری را برای شما فراهم کند ، قبل از اینکه حتی پا روی زمین ورزشگاه بگذارید. این در واقع بخشی از آموزش ذهن و بدن است. محدودیت های خود را فشار دهید و خود را از منطقه راحتی خود خارج کنید ، و از چند طریق احساس رضایت کنید.

از هدف و روند کار لذت ببرید ، ترس ها و نگرانی های خود را تأیید کنید و در مورد نگرانی های بدنسازی خود با دیگران چت کنید. با صحبت کردن ، می توانیم به ساختن یکدیگر کمک کنیم و سالن بدنسازی را به یک فضای فراگیرتر برای همه تبدیل کنیم. همه ما حق حضور در آنجا را داریم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>