ترفند خواب نظامی | Glamour UK

[ad_1]

با روشن شدن روزها ، بیدار ماندن در شب و خوابیدن در صورت آفتاب باعث بیداد شما می شود. فقط مسائل معمول استرس وجود دارد که وقتی زندگی به طور عادی به حالت عادی برمی گردد و بی قراری عمومی غرق می شود.

بنابراین این جایی است که “روش نظامی” وارد می شود. این یک هک قدیمی است که توسط ارتش ایالات متحده امتحان و آزمایش شده است و می گوید این کار فقط در * * * * دقیقه انجام می شود.

بهترین سوتین خواب هایی که در واقع قادر خواهید بود تا یک شب خوب از آن استفاده کنید

حتی گفته می شود که این تکنیک در محیط های شدید کار می کند – مانند یک میدان جنگ واقعی.

این باعث می شود که احساس کنیم شانس خوبی برای کارکردن آن در آپارتمان های آشفته و خانه هایمان با نور بسیار روشن و همسایگان پر سر و صدا داریم.

این روش در كتاب 1981 به نام Relax and Win: Championship Performance توضیح داده شده است ، و توضیح می دهد كه این روش توسط روسای ارتش برای حل مسئله خستگی یا خستگی زیاد سربازان تهیه شده است. خطر در این وضعیت به وضوح بسیار زیاد است.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

و به وضوح برای برخی از افراد مفید است ، بنابراین ارزش شلیک را دارد.

چگونه آن را انجام دهید؟

  • عضلات صورت ، زبان ، فک و عضلات اطراف چشم را شل کنید
  • شانه ها را تا جایی که پایین می آیند پایین بیاورید ، سپس همان کار را با بازو و پایین بازو ، یک طرف ، انجام دهید
  • بازدم را انجام دهید ، قفسه سینه خود را شل کنید سپس به سمت پایین پاها حرکت کنید ، از ران شروع کنید

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های Targeting را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

ظاهراً ، بعد از شش هفته تمرین خوب ، این روش برای 96٪ افرادی که این روش را امتحان می کنند مفید خواهد بود.

بنابراین اگر اکنون شروع کنید ، می توانید تا اواسط ماه آگوست حرفه ای باشید.

این روش با استفاده از TikToker نیز در رسانه های اجتماعی کار خود را انجام داده است. با توجه به اینکه هر شب فقط دو دقیقه طول می کشد ، ما می توانیم این pronto را امتحان کنیم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>