تمرین تایر چیست و چه فوایدی دارد؟

[ad_1]

پس از ماه ها و ماه ها و ماه ها پیاده روی در اطراف همان پارک لعنتی در تعطیلات ناهار خود در طول بیماری همه گیر ، ما با آغوش باز از استقرار مجدد سالن های ورزشی استقبال می کنیم.

اگر شما یک طرفدار سرسخت تناسب اندام هستید ، کسی که رژیم سلامتی خود را در قفل شروع می کند یا امیدوار است که با نزدیک شدن به تابستان انگشت پا را در دنیای تمرین فرو ببرد ، بسیاری از روندهای مناسب و سرگرم کننده تناسب اندام در اینستاگرام وجود دارد.

یکی از تمریناتی که مدام شاهد آن هستیم ، “تمرین تایر” است که همانطور که از نامش پیداست ، شامل استفاده از تایر اتومبیل در تمرین شما برای کار کردن است. کل بدن

“تمرین تایر یک تمرین سرگرم کننده ، متفاوت ، بسیار م effectiveثر و اعتیاد آور است که باعث می شود شما عرق چکه کنید ، 100 کالری بسوزانید ، کل بدن شما درد بگیرد (به روشی خوب!) ، از گوش به گوش لبخند بزنید و احساس قدرت کنید ، “اولی لی کالینز ، که کلاسهای تمرین تایر را در The Bear Den برگزار می کند ، می گوید شکوه.

طبق یک PT ، بهترین ورزش های قلبی با تأثیر کم که هنوز هم شما را عرق می کند

خوب ، چگونه این کار را انجام می دهید؟

اولی پیشنهاد می کند که به گاراژ محلی یا مکانیک خود بروید و پیشنهاد خرید یکی از لاستیک های آنها را بدهید – آنها احتمالاً یکی را به شما رایگان می دهند.

“مراقب باشید که لاستیکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد ، وزن بیشتر لاستیک های اتومبیل سنتی بیشتر از 10 کیلوگرم نیست. اگر به دنبال کار سنگین تری مانند لاستیک تراکتور هستید ، وزن آنها می تواند بیش از 80 کیلوگرم باشد” او نصیحت می کند. “هیچ فرمولی برای اندازه لاستیک بر اساس قد و وزن شما وجود ندارد ، فقط یک احساس داشته باشید و ببینید که کدام یک قابل کنترل است.”

وی گفت: “هرگاه آن را به خانه برسانید ، به عنوان یك ورزشگاه خانگی موقت و چند منظوره عمل می كند.” اولی پیشنهاد می کند که از تایر برای تمرین لنگر ، اسکات و فشار چرخش استفاده کنید.

“اگر از لاستیک در خارج استفاده می کنید می توانید از آن به عنوان زنگ کتری برای نوسان استفاده کنید یا می توانید آن را تمیز کرده و فشار دهید – من راه رفتن بالای لاستیک را دوست دارم (که همانطور که از نام شما مشخص است ، شامل لاستیک بالای سر شما است ، زیرا این کم ضربه و در تمام قسمت های بدن شما کار می کند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

مزایای تمرین تایر چیست؟

اولی توضیح می دهد که تمرین تایر تمام بدن شما را از پاها و قنداق تا بازوها و شانه ها هدف قرار می دهد – و شما می توانید انتظار داشته باشید که از هر 400 تا 1000 کالری بسوزانید. وی گفت: “آنچه من بیشتر در این تمرین دوست دارم این است که چشمی برپایی وجود ندارد و نیازی به عجله نیست.”

“من این واقعیت را دوست دارم که شما می توانید در حالی که در این تمرین شرکت می کنید صحبت کنید ، من در طول جلسه استراحت می کنم و این برخلاف بسیاری از تمرینات پر انرژی دیگر است که به سختی می توانید نفس بکشید ، چه رسد به اینکه با کسی صحبت کنید.”

فواید شنا باعث می شود شما فوراً بخواهید به درون آب بپرید

اولی مشتاقانه تأکید می کند که این یک تمرین HIIT نیست ، خاطرنشان کرد: “ما در حال تمرین قدرت و شرط بندی هستیم و نتایج پس از تنها چند جلسه باورنکردنی است.”

به گفته مربی ، شما چربی می سوزانید ، بدن خود را تنش می دهید (به ویژه در مناطقی که از پشت بازوها و سختی ها برای رسیدن به آن سخت است) ، و یک تمرین فوق العاده راضی کننده خواهید داشت.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

بهترین سوتین های ورزشی برای تمرین (یا کار در خانه) از Nike ، Lululemon ، M&S و موارد دیگر

“بیشتر افرادی که در کلاسهای تمرین لاستیک من شرکت می کنند ، این مسئله را بسیار راضی کننده و کاتارتیک می دانند. این یک تسکین دهنده عالی برای استرس و تنش است. شما بعد از خرد کردن لاستیک ، احساس آرامش و آرامش را در کلاس خواهید داشت ، سپس تحرک و بهبودی ما را به پایان می رسانید. من اعتقاد دارید که این یک تمرین کامل بدن است که باعث می شود کاملاً قدرت داشته باشید. “

یک تمرین قدرتمند که به یک شایعه هم فرصت می دهد؟ ما برای آن اینجا هستیم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>