جما چان در مورد توانمند سازی زنان در کمپین جدید لورآل

[ad_1]

مبارزه برای دستیابی به حقوق برابر و مقابله با تبعیض جنسی ، خواه در محیط کار ، در روابط ، یا اینکه به تنهایی با احساس شخصی خود مبارزه کنیم ، یک مبارزه طولانی و مداوم برای زنان در سراسر جهان بوده است.
و این احساس ناامیدی و تمایل به پیشبرد برابری زنان بود که باعث شد ایلونا اسپشت ، 23 ساله ، زن ، نویسنده تبلیغاتی تبلیغاتی در نیویورک در سال 1971 ، انگیزه ایجاد یکی از معروف ترین برچسب های تبلیغات زیبایی در تمام دوران را ایجاد کند. و شرط می بندیم شما می توانید حدس بزنید که الان چیست …

بله ، “چون تو ارزشش را داری” از لورئال عبارتی است که توسط سخنگویان مشهور از جمله بیانسه ، J’Lo ، اوا لونگوریا ، جین فوندا و هلن میرن در تبلیغات مو ، مراقبت از پوست و آرایش این برند تکرار شده است. 50 سال گذشته در طول دهه های گذشته ، بعید است ، اما همیشه حضور داشته باشد ، و در کنار جنبش توانمند سازی زنان ، فریاد جمع شده باشد.

یک موضوع توییتر درباره چگونگی ساخت دنیا برای زنان در حال ویروسی شدن است و شما را شوکه خواهد کرد

در زمان تاسیس ، زنان در تبلیغات عینیت می یافتند و علیرغم محصولاتی که برای زنان تبلیغ می کردند ، صدای مردان را نشان می دادند. در نتیجه ، صدای زنانه توصیف کننده تجربه و احساسات خود انقلابی بود.

اسپشتر بعداً در مصاحبه ای اعتراف كرد ، “احساس من [at the time] این بود که من تبلیغ دیگری درباره خوش تیپ بودن مردان نمی نویسم. نشستم و در عرض پنج دقیقه این کار را کردم. خیلی شخصی بود. من می توانم کل تبلیغات تجاری را برای شما بخوانم ، زیرا وقتی آن را نوشتم بسیار عصبانی شدم. ”


در دهه های بعد ، این برچسب معروف به فروش میلیون ها محصول کمک کرد ، نه تنها از طریق داستان توانمندسازی زیبایی ، بلکه بازتاب مسائل توانمندسازی اجتماعی و فرهنگی آن زمان بود. در دهه 70 این جنبش با جنبش حقوق زنان همسو بود ، زیرا زنان برای شنیدن صدای آنها و رهایی از کلیشه های “زنان در خانه” می جنگیدند. در دهه 80 این امر با احساس عزت نفس و ابراز وجود زنان مرتبط بود و در دهه 90 با تلاش زنان برای کسب جایگاه مناسب خود در محل کار.

در سال 2020 ، ویولا دیویس در سری فیلم های “Lessons in Worth” با نام تجاری با یادآوری طنین انداز قدرتمندی ظاهر شد که مبارزه برای ارزش برای همه زنان ادامه دارد و واقعی است.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

بازیگر برنده اسکار با شور و اشتیاق زنان را تشویق می کرد که به خود شک نکنند و ارزش روزانه خود را بپذیرند. “دفعه بعد که به جایگاه خود در جهان ، در محل کار ، در خانه یا در پوست خود شک کردید ، این سه کلمه را با خود بگویید: من ارزش آن را دارم.”

جما چان ، تازه ترین عضوی که به عنوان سخنگوی جهانی به خانواده لورآل پاریس پیوست ، منحصراً برای GLAMOR توضیح داد که این گفته برای او چه صدایی دارد.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

“[It’s] تصدیق اینکه اگر شما در حقیقت خود زندگی می کنید ، هر کجا که در سفر هستید کافی است. هر یک از ما – فارغ از سن ، رنگ ، اندازه ، شکل و هر چیزی – لیاقت این را داریم که از همه مهمتر توسط خودمان پذیرفته شویم. در اوضاع ناآرام و دشوار ، ما خود را درگیر می کنیم ، این بیان ارزش شخصی و اجازه مراقبت از خود است. “

و جما ، ما قطعاً برای این کار اینجا هستیم!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>