خواب آور بودن چیست و چگونه به تولد کمک می کند؟

[ad_1]

آماده شدن برای زایمان می تواند یک تجربه اضطراب آور باشد و اینکه آیا شما با دقت برنامه ریزی می کنید یا در هنگام شکستن آب در بیمارستان بدون برنامه حاضر می شوید ، انجام آنچه برای شما مناسب است همیشه بهترین گزینه.

یکی از رویکردهای تولد که روز به روز محبوب تر می شود ، خواب آور بودن است. سیوبان میلر ، معلم متخصص خواب هیپنوتیزم و بنیانگذار شرکت تولد مثبت که یک راهنمای کامل برای این عمل نوشته است ، می گوید: “آن را به عنوان بخشی از درس علوم ، بخشی از تمرین ذهن آگاهی بدانید.”

بسیاری از مردم احساس ترس و وحشت می كنند و یا خواب هیپنوتیزم را به تعویق می اندازند ، زیرا آنها آن را “هیپی” بیش از حد می دانند ، در حالی كه دیگران قسم می خورند كه این عمل اطمینان حاصل می كند كه بدون زایمان بدون درد (بله ، واقعاً). مطمئناً ، شما هرگز نمی توانید برای آنچه ممکن است تولد برای شما ایجاد کند آماده شوید ، اما اگر در مورد هیپنوتیزم کنجکاو هستید اما احساس می کنید بیش از حد از این ایده خسته شده اید ، Siobhan سوزناک ترین سالات ما را پاسخ داده است. خواهش میکنم.

“این پیام می دهد که چیزی اشتباه است یا شرم آور”: مادران از اینکه کمپین قدرتمند نشان دادن طرف اصلاح نشده شیردهی ممنوع است ، عصبانی هستند

در واقع چه است خواب هیپنوتیزم؟

“Siobhan” توضیح می دهد: “هیپنوبیرترینگ نوعی آموزش قبل از تولد و رویکردی برای تولد است که هم منطقی و هم مبتنی بر شواهد است. در مورد آن به عنوان بخشی از درس علوم ، بخشی از تمرین ذهن آگاهی فکر کنید.”

اگر یک دوره خواب هیپنوتیزم بگذرانید (می توانید یک دوره گروهی ، انفرادی انجام دهید یا یک دوره آنلاین را در زمان خود و با سرعت خود انجام دهید) با فیزیولوژی تولد آشنا خواهید شد – نحوه کار عضلات ، چه هورمونی تولید می کنید و چگونگی تعامل این دو برای کمک یا جلوگیری از پیشرفت در زایمان.

درک جنبه فنی امور ظاهراً شما را نسبت به روند کار سردتر و در نتیجه آرامش بیشتری می بخشد. مادر آرامتر = ظاهراً تولد آرامتر.

همانطور که Siobhan توضیح می دهد: “به طور خلاصه ، آدرنالین خون (و اکسیژن) شما را از رحم و به سمت بازوها و پاها هدایت می کند (حالت جنگ یا پرواز) ، به این معنی که اکسیژن عضلات رحم شما کاهش می یابد ، و بنابراین عضلات کند می شوند ، کمتر م effectiveثر و دردناک می شوند. احتمالاً زایمان طولانی تر می شود و خطر مداخله افزایش می یابد. وقتی فهمید که چرا کاهش میزان آدرنالین در بدن بسیار مهم است ، به شما مجموعه ای از ابزارهای عملی آموزش داده می شود که می توانید استفاده کنید برای حفظ آرامش ، آرامش و کنترل در تمام طول. “

این ابزارها شامل نفس کشیدن ، مراقبه ، ماساژ و ذهن آگاهی است. شما همچنین در مورد مداخلات از جمله القای و سزارین و اینکه چگونه می توانید با استفاده از یک چارچوب تصمیم گیری مستقیم رو به جلو در شرایط چالش انگیز حرکت کنید ، اطمینان حاصل کنید که انتخاب های آگاهانه و مناسب برای شما و کودک انجام می دهید. این دوره همچنین شامل کلیه اطلاعات استاندارد زایمان و زایمان از جمله مزایای بستن تاخیر بند ناف و پوست بر روی پوست و مرحله سوم فیزیولوژیکی یا مدیریت فعال است.

ماساژ پرینه چه جهنمی است و آیا واقعاً تولد شما را آسان می کند؟

Siobhan می گوید: “برخلاف آنچه از نام شما تصور می شود ، خواب هیپنوتیزم فقط برای هیپی ها نیست ، بلکه شامل هیپنوتیزم شدن نمی شود و عمق آن بسیار بیشتر از یادگیری نحوه تنفس است.” “به نظر من این کاملترین ، مرتبط ترین و قدرتمندترین دوره آموزشی است که می توانید هنگام آماده شدن برای زایمان انجام دهید. و از همه مهمتر ، به نفع همه و هر نوع تولد خواهد بود.”

مزایای قبل ، حین و بعد از زایمان چیست؟

فواید انجام دوره خواب هیپنوتیزم در بارداری این است که ظاهراً بلافاصله در هنگام تولد احساس اضطراب و ترس می کنید ، اعتماد به نفس و هیجان بیشتری برای شروع زایمان خواهید داشت و در نتیجه می توانید لذت بیشتری از بارداری خود ببرید. Siobhan ادعا می کند: “انجام تمرین منظم خواب آور در بارداری به این معنی است که شما آرامش بیشتری دارید و همچنین می تواند سلامت روانی شما را تقویت کند.”

“در طول زایمان ، شما مجموعه ای از ابزارها و تکنیک های عملی خواهید داشت که می توانید برای اطمینان از آرامش و آرامش بدن ، بدن خود را قادر می سازد همانطور که برای شما طراحی شده است کار کند ، کودک خود را سریع ، راحت و راحت به دنیا بیاورد. گفته شد ، تولد می تواند غیرقابل پیش بینی باشید و اگر چالش ها بیشتر شود شما می توانید از ابزارهای خود استفاده کنید ، آرام باشید و با وضوح بیشتری فکر کنید ، انتخاب های مناسب برای شما و کودک خود را انجام دهید. همچنین می توانید از چارچوب تصمیم گیری خود استفاده کنید و امیدوارم در انجام این کار توسط شریک تولد شما. “

چه زمانی باید تمرین آن را شروع کنید و چگونه؟

اگر تصمیم گرفته اید که هیپنوتیزم را امتحان کنید ، زمان مناسبی وجود ندارد. هرگز خیلی زود ، و نه خیلی دیر است “همانطور که گفته شد ، هرچه زودتر شروع کنید ، زمان بیشتری برای تمرین خواهید داشت و دسترسی سریعتر و راحت تر به مکان آرامش عمیق خواهید داشت ، زیرا شما با تکنیک های این کار آشنا خواهید شد و با استفاده از این روش ها خود را برای آرامش مشروط خواهید کرد. روش ها ، “می گوید Siobhan. “با این حال ، بسیاری از افراد هنگامی که خیلی به موعد مقرر رسیده اند و یا حتی از موعد مقرر گذشته اند ، به خواب هیپنوتیزم می روند! هرگز دیر نیست که بتوانید در مورد انتظارات و گزینه های تولد خود به خود آموزش دهید و خود را با ابزارهای عملی مسلح کنید تولد بسیار بهتر و لذت بخش تر است. “

برخی از فعالیت های هیپنوتیزم روزانه که زنان می توانند انجام دهند چیست؟

“من همیشه توصیه می کنم هر روز عصر قبل از خواب برخی از تمرینات را انجام دهم ، زیرا این روش ها به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید و خواب شما را بهبود می بخشد. اگر این تمرین را در زمان خواب خود انجام دهید ، به زودی باید به طبیعت دوم برسید ، مانند مسواک زدن”. Siobhan را حفظ می کند.

“ممکن است بخواهید روش تنفس خود را تمرین کنید – از طریق بینی برای شمارش چهار ، از طریق دهان برای شمارش هشت بیرون. هنگام استنشاق ، ریه ها و قفسه سینه خود را گسترش دهید و هنگام بازدم ، اجازه دهید همه چیز نرم شود و شل شوید ، شانه های خود را پایین بیاورید و تمام تنش را آزاد کنید. این کار را چهار بار تکرار کنید و باید متوجه تفاوت شوید. این همان روش تنفسی است که می توانید در هنگام زایمان هنگام افزایش یا انقباض استفاده کنید. چهار تکرار مدت زمانی است که یک افزایش به طور معمول طول می کشد هنگامی که در زایمان مستقر هستید این روش تنفس با تنظیم سیستم عصبی شما کار می کند ؛ ضربان قلب شما را کاهش می دهد و میزان آدرنالین بدن را تولید می کند. این تأثیر مثبتی بر روی عضلات رحم دارد و آنها را قادر می سازد تا کار بهینه داشته باشند ، همانطور که آنها طراحی شده اند.

“همچنین ممکن است دوست داشته باشید هنگام خواب در هنگام خواب ، به یک مراقبه هدایت شده گوش دهید. با گوش دادن به یک آهنگ خاص (یا آهنگ ها) ، خودتان را شرطی می کنید تا این صدا را با آرامش عمیق و احساس امنیت همراه کنید. این امر آشنا می شود. اگر در هنگام زایمان همین صدا را پخش کنید ، باید همان احساس را القا کند. “

داشتن کودک در وسط بیماری همه گیر به سختی ایده آل است اما در واقع محیط * عالی * را برای والدین اولین بار فراهم می کند

شریک تولد چگونه باید درگیر شود؟

در حالی که دوست پسر من کل این مفهوم را خنده دار می داند و به نظر نمی رسد سر و کله او را تحریک کند ، سیوبان می گوید شرکای تولد “نقش فوق العاده ای” در زایمان و تولد دارند و با شرکت در یک دوره هیپنوتیزم به آنها قدرت تبدیل شدن به یک شرکت کننده فعال “شرکای تولد می توانند تنظیم صحنه را بر عهده بگیرند. اطمینان حاصل شود که فضای زایمان برای آرامش و تولد مساعد است با استفاده از چک لیست پنج حس ؛ آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که فرد زایمان تغذیه می شود ، هیدراته می شود و هر آنچه لازم است را در اختیار دارد. از طریق هر موج با یادآوری به آنها برای استفاده از نفس خود و در صورت نیاز برای آنها حساب کنید. آنها همچنین می توانند با پخش موسیقی ، صوت آرامش یا خواندن یک اسکریپت مراقبه هدایت شده در این بین آرام شوند. از ترجیحات تولد و در صورت لزوم از شخصی که در حال زایمان است حمایت کند. آنها همچنین می توانند بین یکدیگر صحبت کنند ، آنچه را که باید گفته شود و اطلاعات را بین فرد زایمان و مراقبان به شما منتقل می کنند. یک شریک تولد فعال می تواند جهان را بسازد تفاوت در تجربه تولد کسی. ” حتماً این را برایش می فرستم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>