درمانگاههای IVF می توانند درمورد نرخ موفقیت تورم با برخورد قانونی روبرو شوند



تنظیم کننده می گوید ، کلینیک های IVF که در مورد میزان موفقیت دروغ می گویند ، می توانند با اقدامات قانونی روبرو شوند

به کلینیک های باروری هشدار داده شده است که طبق راهنمای جدید منتشر شده توسط سازمان رقابت و بازارها (CMA) ، باید درمورد میزان موفقیت و هزینه های آنها درمورد بیماران روشن باشند.

برای اولین بار ، تنظیم کننده راهنمایی پیشگامانه را با سازمان باروری و جنین شناسی انسانی (HFEA) تهیه کرده و راهنمایی هایی را برای رفع نگرانی ها مبنی بر گمراه کردن کلینیک ها در بیماران با افزایش نرخ موفقیت آنها و ارائه قیمت های نامشخص صادر کرده است.

چگونه صنعت سلامتی در حال سو financ استفاده مالی و عاطفی از زنانی است که با باروری دست و پنجه نرم می کنند

این هشدار به کلینیک ها داده است که اگر در مورد میزان موفقیت آمیز بودن درمان باروری ابهام نداشته باشند و یا نتوانند هزینه های درمان های مختلف را برای مشتریان روشن کنند ، می توانند با اقدامات اجرایی روبرو شوند.

این راهنما همچنین شرح وظایف قانونی کلینیک ها برای رفتار عادلانه با همه بیماران و کمک به بیماران IVF در درک حقوق مصرف کننده خود است. اگر CMA تشخیص دهد که کلینیک های باروری هیچ قانونی را در مورد نحوه تبلیغ روش های درمانی خود نقض کرده اند ، زوجین می توانند آنها را به دادگاه بکشند و غرامت دریافت کنند.

لوئیز استرانگ ، مدیر مصرف در CMA ، گفت: “خرید درمان باروری یک تصمیم بزرگ است – می تواند پیچیده ، استرس زا و بسیار گران باشد ، و هیچ تضمینی برای موفقیت نیست. همه بیماران شایسته داشتن اطلاعات لازم برای انتخاب صحیح هستند. برای آنها و منصفانه رفتار می شود

“راهنمایی ما باید به کلینیک ها کمک کند تا تعهدات قانونی خود را درک کنند. طی شش ماه ، ما در حال بررسی انطباق در بخش خواهیم بود و در صورت تخطی از مشاغل آماده خواهیم بود که اقدامات اجرایی را انجام دهیم.”

طبق راهنمایی جدید ، کلینیک ها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که درمان های غلطی مانند “موارد اضافی” را به فروش نمی رسانند – این موارد معمولاً موارد اضافی اختیاری است که توسط برخی کلینیک ها ارائه می شود و گاهی اوقات به عنوان تبلیغات ارائه می شوند اما هنوز هم ممکن است هزار پوند هزینه داشته باشند.

در فوریه گذشته ، CMA نگرانی هایی را در مورد نحوه فعالیت برخی از کلینیک های باروری ایجاد کرد ، بسیاری از آنها دارای اطلاعات قیمت نامشخص و موفقیت های گمراه کننده بودند. تنظیم کننده همچنین عدم آگاهی از قانون مصرف کننده را شناسایی کرد.

رئیس HFEA ، جولیا چین گفت: “ما به عنوان تنظیم کننده باروری مدت ها است که در مورد چگونگی ارائه خدمات برخی از کلینیک ها نگران هستیم ، اما اختیارات نظارتی ما به ما اجازه نمی دهد که از جنبه های تجاری بازار مدرن باروری ، جایی که بیشتر بیماران هزینه های خود را پرداخت می کنند ، مقابله کنیم. درمان خود

در اینجا دلیل آن است كه شركتهایی كه یخ زدگی تخم مرغ را به عنوان مزایا پیشنهاد می دهند ، به زنان احساس نادرستی از امنیت باروری می دهند

“ما از فرصت همکاری با CMA و ASA برای توسعه این راهنمای جدید در این زمینه منحصر به فرد مراقبت های بهداشتی استقبال می کنیم. این یک گام بزرگ به جلو برای بیماران باروری است زیرا با اطمینان از پایبندی کلیه کلینیک ها به قانون مصرف کننده و تبلیغات علاوه بر الزامات نظارتی ما.

“با همکاری با دیگر نهادهای نظارتی ، ما می توانیم قدرت خود را برای ایجاد حفاظت بیشتر در یک بازار در حال تحول ، رقابت و تجارت مراقبت های بهداشتی ترکیب کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>