دریانوردی: آیا واقعاً باید از خوردن ماهی دست بکشیم؟

[ad_1]

اگر می خواهید بفهمید که چرا همه دوستان شما ناگهان اعلام می کنند که در چت گروهی از خوردن ماهی دست خواهند کشید ، احتمالاً به این دلیل است که آنها تماشا کرده اند دریانوردی.

این مستند هفته گذشته در شبکه نتفلیکس پخش شد و به موضوعات سنگینی مانند ماهیگیری بیش از حد ، برده داری مدرن و تخریب دریایی می پردازد. علی تبریزی ، فیلمساز و راوی بیش از 90 دقیقه ، و شریک زندگی اش به ژاپن ، تایلند ، اسکاتلند و جزایر فارو سفر می کنند تا دریابند که ماهیگیری پایدار است. این مسئله به آلودگی پلاستیک ، صید غیرمجاز (اقدام به صید سایر حیوانات ناخواسته با تورهای ماهیگیری) ، ماهیگیری غیرقانونی و چرایی کشاورزی پاسخ نمی دهد.

این پیگیری Cowspiracy است ، مستندی که باعث شد همه در سال 2014 گیاهخوار باشند و این بار باعث می شود مردم برای همیشه ماهی سوگند بخورند.

یکی از کاربران توییتر پس از تماشای این مقاله گفت: “تنها کار اخلاقی این است که ماهی نخورید. # توطئه دریایی. “

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

دیگری اضافه کرد: “# توطئه دریایی در نتفلیکس یکی از هولناک ترین مستندهایی است که من دیده ام. اگر به اقیانوس ها / ماهی ها اهمیت می دهید آن را تماشا کنید. من میخوام از امروز ماهی بخورم باید تماشا کرد. “

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

پس آیا باید ماهی را خوب جستجو کنیم؟

دریانوردی یک مستند قابل تأمل است و به گونه ای طراحی شده است. مهم است که از نحوه نشستن غذای ما در بشقاب هایمان آگاه باشیم و دریانوردی کریس آلسبروک ، مربی تغذیه در مرکز تعالی OriGym می گوید: شکوه.

“این قابل درک است که شما نسبت به ماهی هایی که می خورید آگاهی بیشتری داشته باشید ، اما پیشنهاد ما این است که از این دانش جدید استفاده کنید و آنها را در تصمیماتی که در مورد غذای خود می گیرید استفاده کنید. با اختصاص وقت برای مطالعه دقیقتر برچسب محصولات ماهی که خریداری می کنید ، می توانید تصمیمی درست برای رژیم غذایی و حفاظت از کره زمین بگیرید. یا با استفاده از منابع محلی بیشتر ، می توانید در مورد محصولاتی که می خرید اطلاعات بیشتری کسب کنید. “

رسوایی زایمان سیاه: 9 نکته ای که از مستند قدرتمند روچل هیومز برای اعزام ها آموختیم

کریس اضافه می کند که خوردن ماهی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل با “بسیاری از مزایای متنوع” همراه است. اینها شامل مقدار زیادی امگا 3 (به ویژه در ماهی سالمون و ماهی تن) است که یک اسید چرب است که مسئول سلامت قلب و عروق ما است.

“ماهی همچنین یک منبع پروتئین خارق العاده است ، به ویژه برای کسانی که رژیم پوکاتاریایی را دنبال می کنند. بدن ما از پروتئین برای ترمیم و توسعه بافت ماهیچه ای و همچنین حفظ یکپارچگی و تولید هورمون ها و آنزیم ها استفاده می کند. ”

میکروپلاستیک چطور؟

دریانوردی این واقعیت را لمس می کند که بیشتر ماهی هایی که ما مصرف می کنیم به دلیل آلودگی پلاستیکی در اقیانوس حاوی پلاستیک های ریز هستند ، بنابراین معامله چیست؟

هوایی که تنفس می کنیم شامل پلاستیک های ریز است. در واقع ، تخمین زده می شود که ما هر هفته تقریباً یک کارت اعتباری به ارزش پلاستیک مصرف می کنیم. “ویل هاپسون ، یکی از بنیانگذاران Zested می گوید.

“ماهی ها بخصوص بدشانس هستند زیرا در باتلاق پلاستیکی که در اقیانوس ایجاد کرده ایم زندگی می کنند. به ویژه ماهی صدف پر از میکروپلاستیک است. اثرات مصرف پلاستیک در این سطح به دلیل پدیده ای نسبتاً اخیر ، واقعاً مورد کاوش و مشاهده قرار نگرفته است ، اما حدس می زنیم که خوب نخواهد بود. “

ویل اضافه می کند که یک راه حل ساده کاهش استفاده از پلاستیک در صورت امکان و به چالش کشیدن دوستان ، خانواده ، شرکت ها و مشاغل بهتر است.


چگونه می توانیم ماهی را به طور پایدار بخوریم؟

هوشیاری مهمترین عامل هنگام مصرف غذاهای دریایی با منبع پایدار است.

“اطمینان از پایداری ماهیان پرورشی بسیار مهم است – اگر این تعادل را از دست بدهیم ، ما می توانیم اکوسیستم ظریف اقیانوس هایمان را به هم بزنیم. و در حالی که هنوز باید ماهیگیری در مقیاس انبوه سازگار شود ، دانشمندان معتقدند كه ماهیگیری پایدار امكان پذیر است. ”

“با اجرای مقررات دقیق تر در مورد چگونگی ، کجا و مقدار ماهی می توان صید کرد (به ویژه در مناطق صید بی رویه ثابت مانند دریای مدیترانه و سیاه) ، ما می توانیم تعادل را در آب های خود بازگردانیم. همین امر در مورد ماهیان پرورشی صادق است – با تنظیم نحوه ماهیگیری و نحوه کنترل منبع ماهی که استفاده می کنیم ، می توانیم از تغذیه مردم اطمینان حاصل کنیم ، اما همچنین برابری بین حفظ اقیانوس ها و مردم خود را برقرار می کنیم. “

به ما اعتماد کنید ، این بهترین مستندهای مطلق Netflix برای تماشای در حین قفل 3.0 است (و تماشای بیش از حد تا ساعت 2 بامداد)

ویل می گوید ، مزارع پرورش ماهی های آب باز یکی از “بزرگترین و فاجعه بارترین خطرات زیست محیطی است” و ما فقط در صورت “س theالات درست” باید ماهی را مصرف کنیم.

ویل توضیح می دهد: “جدا از خوردن ماهی چند بار در ماه ، كنار آمدن غذاهای دریایی شما راهی عالی برای اطمینان از اینكه غذای مناسب می خورید است.”

“از ماهی فروش خود در مورد گونه های کمتر شناخته شده ، اما به همان اندازه خوشمزه مانند پولاک ، جوجه ، کولی و سفید استفاده کنید. در کنار این ، صدف مانند صدف ، صدف و صدف عالی است زیرا در واقع دریا را فیلتر می کند و می توان از آن به عنوان واقعی پایدار برچسب گذاری کرد. دور شدن از چهار بزرگ (ماهی ، ماهی ، ماهی ، میگو) در بلند مدت پاداش آور ، خوشمزه و پایدارتر است. “

بهترین راه برای داشتن هوشیارتر بودن مصرف کننده انجام تحقیقات است. مکان هایی مانند Marine Conservation Society دارای تجزیه ماهیانی است که در قفسه های سوپرمارکت خود می بینیم و می توانند نحوه صید آنها و در معرض خطر صید بیش از حد را به ما نشان دهند. کریس توصیه می کند به دنبال شرکت هایی باشید که دارای نشان یا بیانیه ای باشند که می گوید متعهد به ماهیگیری به روشی پایدار است.

وی ادامه می دهد: “محصولاتی که با نشان MSC مشخص شده اند به عنوان ماهی پایدار صید شده اند.” “این محصولات در اکثر قریب به اتفاق سوپرمارکت ها موجود است و همچنین بخشی از اخلاق شرکت های معروف غذاهای دریایی مانند جان وست ، پرندگان چشم و پرنس است.”

وی همچنین توصیه می کند خرید محلی را که می توانید به صورت محلی انجام دهید: «اگر در این نزدیکی هست یک فروشگاه ماهی محلی یا مشاغل مستقلی را به صورت مستقل اداره کنید ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ماهی خریداری شده به دست آورید در صورتی که اگر از ماهی خریداری کنید ، سوپر مارکت.”

آیا ماهی در معرض خطر است؟

ویل می گوید: “حدود 90٪ از شیلات جهان به طور کامل یا بیش از حد صید شده است.” “گاهی اوقات انتخاب گونه دشوار است زیرا هر نوع شیلات دارای سطح متفاوتی است ، اگرچه اگر دوباره بخواهید از چند گونه آن جلوگیری کنید ، ماهی قزل آلا و ماهی کاملاً از فهرست خارج می شوند. هر دو از نظر اهمیت برای اکوسیستم ها و زنجیره های غذایی تک شاخ دریا هستند. ماهی کاد و گوساله بین ماهیگیری بیش از حد و ماهیگیری کاملاً دور می شوند ، اگرچه منابع دیگری نسبت به منابع دیگر پایدارتر هستند. به دنبال نشان MCS بگردید یا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها سر بزنید. “

اینها بهترین نمایش ها ، مستندها و فیلم های تلویزیونی LGBTQ + در حال حاضر برای تماشای Netflix هستند

چگونه می توان از ماهیانی که به طور غیرقانونی یا از طریق برده گیری صید شده اند جلوگیری کرد؟

مصاحبه با کارگران سابق شیلات در تایلند یکی از قسمتهای دلهره آور این مستند است. ویل می گوید: “به طور كلی ، بهتر است از ماهی های ویتنام و تایلند اجتناب شود ، زیرا آنها دو كشوری هستند كه بیشتر درگیر رسوایی های برده داری هستند.”

“زنجیره های طولانی تأمین اغلب آب آنچه را که می توانیم به بهترین وجه انجام دهیم گل آلود می کند تا سعی در محلی نگه داشتن آن و کوتاه بودن زنجیره تأمین داشته باشیم. سریعترین راه برای این کار یافتن یک ماهی فروش معتبر است که واقعاً ماهی خود را بشناسد. از نظر تأثیر انسان ، اینها بهترین کارها هستند. از نظر پیامدهای اخلاقی از منظر محیط زیست ، بهتر است از منوی کلاسیک خارج شوید و انواع جدید را امتحان کنید. به دنبال خط صید شده باشید تا ترال (فرآیند تراشیدن تورهای عظیم در کف دریا). شرکت هایی مانند Pesky Fish ، Kernow Sashimi و Moxons منابع عالی دانش هستند و پر از چهره های دوستانه ای هستند که می توانند شما را به مسیر درست هدایت کنند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>