دولت برای بررسی استفاده از BMI (شاخص توده بدن) فراخوانده شد

[ad_1]

آیا با بدن خود احساس خوشبختی می کنید؟

امیدوارم چنین باشد ، اما شواهد نشان می دهد که متأسفانه این احتمال وجود ندارد. نارضایتی از تصویر بدن مانند همیشه گسترده است ، با یک گزارش دولت 2020 که تعیین می کند اکثر مردم انگلیس در پوست خود احساس راحتی نمی کنند.

نظرسنجی انجام شده توسط کمیته زنان و برابری ها ، نشان داد که 61 درصد بزرگسالان و 66 درصد کودکان در بیشتر اوقات نسبت به تصویر بدن خود احساس منفی یا بسیار منفی دارند.

ارقامی از این دست – به همراه تجربه شخصی مشابه – دلیل اصلی افرادی مانند من ، الکس لایت ، 32 ساله ، لندنی ، اعتماد به نفس بدن و تأثیر پذیرش خود ، انجام آنچه ما در شبکه های اجتماعی انجام می دهیم: فریاد در مورد پذیرش خود و اعتماد به نفس بدن است. زیرا زندگی برای گذراندن آن در جنگ با DNA ما بسیار کوتاه است.

غالباً ، ممکن است احساس شود که ما فعالان فرهنگ ضد رژیم غذایی در حال فریاد زدن به ورطه فرهنگ رژیم بدون هیچ گونه حمایتی – و حتی گاهی اوقات دچار عقب ماندگی های ویرانگر – از سوی افرادی که در موقعیت های قدرت هستند ، مانند دولت ، که قدرت تغییر چیزها را دارند . ما سعی می کنیم پیام خود را تا آنجا که می توانیم در شبکه های اجتماعی پخش کنیم ، اما این تنها زمانی می تواند ما را به پیش ببرد که نتوانیم تغییری در نهادهای قدیمی ایجاد کنیم.

اینفلوئنسرها دیگر نمی توانند از فیلترهای “گمراه کننده” در تبلیغات زیبایی استفاده کنند ، قوانین ASA

بنابراین می توانید تشویق جمعی را تصور کنید که متوجه شدیم گزارشی جدید از دولت خواسته است تا استفاده از BMI (شاخص توده بدنی) ، “استراتژی چاقی” فعلی و تصاویر ویرایش شده در تبلیغات را بررسی کند. این گزارش ، همچنین توسط کمیته زنان و برابری ها ، نشان داد که قفل کردن تأثیر “ویرانگری” بر روی کسانی که در معرض خطر اختلالات خوردن یا اضطراب تصویر بدن هستند یا در معرض خطر هستند ، داشته است.

اول از همه ، BMI – چیزی که خودم می بینم روزانه درباره آن در مورد زنان DM خود صحبت می کنم ، زیرا این یک مشکل جدی است. اکثر ما می دانیم که BS است – 200 سال پیش توسط ریاضیدانی به نام Adolphe Quetelet ابداع شد و به عنوان وسیله ای برای شناسایی میانگین وزن مردان سفیدپوست – و نشانگر سلامتی بسیار اختیاری است ، اما این به ما کمک نمی کند وقتی به عنوان یک زن ، زن سیاه پوست و زن رنگارنگ ، در مطب پزشک هستیم و به ما گفته می شود که BMI ما برای مواردی مانند دسترسی به IVF یا کمک به اختلالات خوردن یا اینکه ما باید وزن کم کنیم ، به دلیل سقوط در شمال کشور ، بسیار زیاد است. علامت مخوف ’25’. زیرا ، می دانید ، سلامتی کاملاً به همان پوندهای بین علامت 25 و 26 رسیده است که ناگهان “ناسالم” می شوید ، درست است؟ لطفا.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

بنابراین لازم است کمیته از دولت بخواهد که استفاده از BMI را در تعیین سالم بودن وزن فرد کنار بگذارد ، خبر فوق العاده دلگرم کننده ای است.

زوم چه کاری برای سلامت روان و تصویر بدن ما انجام می دهد؟

“استفاده از BMI به عنوان معیار اندازه گیری وزن سالم به نوعی پروکسی یا توجیهی برای کاهش وزن تبدیل شده است. کارولین نوکس ، رئیس کمیته ، نماینده رامزی و ساوتهمپتون نورث ، می گوید این باید متوقف شود.

آنها به این نتیجه رسیده اند که با ایجاد اختلال در تصویر بدن و دعوت به انگ های اجتماعی ، به موارد بهداشتی مانند اختلالات خوردن کمک می کند. در عوض ، کمیته خواستار اتخاذ رویکرد “سلامتی در هر اندازه” است که رفتارهای واقعی ارتقا health دهنده سلامتی را بر اصلاح وزن اولویت می دهد.

دو خودی زیبایی در تصمیم گیری برای ممنوعیت فیلترهای زیبایی در # لامپ ها سنگینی می کنند

این گزارش همچنین “استراتژی چاقی” دولت – که باور کنید یا نکنید ، برنامه ای برای اندازه گیری و ثبت وزن کودکان دبستانی است – را برای افرادی که دارای تصویر منفی از بدن هستند ، خطرناک می داند ، که به طور بالقوه باعث ایجاد اختلالات خوردن در مردم می شود برای کمک طراحی شده است. آنچه مهم است – اولویت دولت باید بهبود مشکلاتی مانند تصویر بدن در جامعه باشد ، نه کمک به آنها و حتی تداوم آنها.

آخرین اما کاملاً کم اهمیت – این چیزی است که من شخصاً با توجه به کار در شبکه های اجتماعی و عقب راندن در برابر استانداردهای غیرواقعی و غیر قابل دستیابی آن ، به شدت در آن سرمایه گذاری کرده ام – کمیته از دولت خواسته است که استفاده از تصاویر ویرایش شده در تبلیغات را بررسی کند و تشویق کند تنوع و نمایندگی بیشتر در تبلیغات. هورا تحقیقات طولانی اثر منفی قرار گرفتن در معرض رسانه های سنتی و ظاهر محور را در ایجاد نگرانی های مربوط به تصویر بدن ثبت کرده است.

و در سال های اخیر ، یکی از رایج ترین عوامل خارجی در نارضایتی بدن ، رسانه های اجتماعی است. ما دائماً از محتوایی استفاده می کنیم که تنظیم شده ، ویرایش و فیلتر شده است و فقط می تواند نکات برجسته زندگی یک شخص را نشان دهد ، از جمله شکل ظاهری او. تاثیری که این می گذارد مقایسه مداوم خود با این ایده آل غیرقابل تحقق است که حتی وجود ندارد.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

این زوج را با رسانه های سنتی که بیشتر تمرکز در مورد زیبایی بسیار باریک جامعه دارند ، جلب نکنید و جای تعجب نیست که نارضایتی بدن بسیار زیاد است.

تابستان داغ دخترانه به معنای تابستان دخترانه لاغر نیست ، بنابراین ، شما مجبور نیستید قبل از 21 ژوئن وزن کم کنید (حتی اگر خوراک اجتماعی شما را تحت فشار قرار دهد)

“اگر کاربران توسط تبلیغاتی که فاقد نمایش متنوع هستند ، بمباران شوند ، تبلیغات و رسانه های اجتماعی می توانند باعث ایجاد تصویر منفی در بدن شوند. کارولین می گوید: این مهم است که مردم از مشاهده محتوای تحت فشار مداوم در اینترنت محافظت می کنند و شرکت ها با مسئولیت پذیری محصولات خود را تبلیغ می کنند.

این سه مرحله بسیار عظیم است و در صورت اجرا بدون شک تأثیر مثبتی در تصویر بدن خواهد داشت. این برای ما که با استانداردهای زیبایی غیرممکن بزرگ شده ایم بسیار هیجان انگیز است. ما به شدت به این تغییرات احتیاج داریم – اکنون بسیار مهم است که دولت وارد عمل شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>