روند آرایش 2016 و 2021 در TikTok ویروسی می شود

[ad_1]

دهه 2010 دهه ای بود که ما دوباره ابروهای خود را کشف کردیم (بعد از اینکه در اوایل دهه 2000 آنها را به فراموشی نزدیک کردیم). دهه ای بود که کیم کارداشیان به ما آموخت که چگونه کانتور کنیم و خواهر کایلی جنر لب های بزرگ و مروارید ساخت چیز.

با این حال ، هرچه بیشتر به دهه 2020 می رسیم ، زیبایی – مثل همیشه – در حال پیشرفت است. ابروها هنوز پر هستند اما طبیعی ترند ، مژه ها بلند و سایه چشم خنثی است ، در حالی که رژگونه اکنون به رنگ برنز ترجیح داده می شود و لب ها همه رنگ های توت نرم هستند.

آرایشگر محبوب کیت میدلتون 10 روند برتر زیبایی پس از قفل کردن را به اشتراک می گذارد

به همین دلیل است که روند آرایش 2016 در مقابل 2021 در TikTok بسیار ویروسی شده است ، و تأثیرگذاران زیبایی ویدیوهایی از نحوه تغییر آرایش در پنج سال گذشته را منتشر می کنند.

تاکنون ، این فیلم ها در مجموع 90 میلیون بازدید چشمگیر داشته اند و علاقمندان به زیبایی را نشان می دهند که در یک نیمه صورت خود و سال 2021 در نیمه دیگر صورت خود آرایش می کنند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

لینگ تانگ با تأثیرگذاری مستقر در انگلستان ، یکی از پربیننده ترین ویدیوها را با نزدیک به 170،000 بازدید دارد. در این ویدئو ، او نیمی از صورت خود را با برنز می پوشاند ، آن را منحنی می کند ، کاملاً ابروهای خود را پر می کند ، سایه چشم را خط چشم ، خط چشم بال دار ، مژه های جعلی را برش می دهد و از هایلایترهای زیادی نیز استفاده می کند – ظاهری کاملاً 2016

در نیمه دیگر صورت وی که نمایانگر روندهای سال 2021 است ، مقداری فونداسیون ، کانسیلر ، ابروهای پر ، لبهایی با رنگ توت ، کمی هایلایتر و مژه های تقلبی بسیار کوچکتر دیده می شود.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید رضایت خود را برای کوکی های هدف قرار دهید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

این ویدئو نزدیک به 500 نظر دریافت کرده است ، بعضی از کاربران می گویند که “هنوز در سال 2016 گیر کرده اند” در حالی که دیگران گفتند “2021 برای هفته ، 2016 برای آخر هفته”.

شاید دلیل اینکه شاهد بازگشت به یک ظاهر طبیعی تر هستیم ، این است که ما قسمت بهتری از سال گذشته را به سختی آرایش کرده ایم و وقتی به آن سیلی می زنیم ، یک روال حداقل 5 دقیقه ای است (اگر چنین باشد) .

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

همه گیری دیده است که اکثر ما به جای آن به مراقبت از پوست روی می آوریم. در دسامبر سال گذشته ، جان لوئیس از افزایش 234 درصدی فروش محصولات مراقبت از پوست برای سال 2020 خبر داد ، به همین دلیل است که تأکید ما در سال 2021 بر روی پوست درخشان است تا پایه های سنگین و پخته.

با گفتن این جمله ، ما هنوز یک نقطه نرم برای ظاهر 2016 داریم و به محض بازگشایی اوضاع و بازگرداندن آن به بیرون ، دوباره به آن باز خواهیم گشت.

باب نامتقارن ظاهری کم حرف و بالا است که به نظر می رسد همه در اینستاگرام لرزاندند

برای بهترین استفاده از میز زیبایی هر هفته ، در خبرنامه Beauty Insider ما ثبت نام کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>