رژیم آب و هوایی چیست؟

[ad_1]

همه ما می دانیم که برای تلاش و متوقف کردن تغییرات آب و هوایی باید فوراً وارد عمل شویم و بسیاری از ما تلاش های قابل توجهی را برای پایدارتر زیستن انجام داده ایم. برخی از ما با ذهنیت بیشتری خرید می کنیم ، سعی می کنیم از مد سریع جلوگیری کنیم و در عوض کالاهای محلی را از مشاغل کوچک خریداری می کنیم. برخی از ما منبع تأمین انرژی را به منبع سازگار با محیط زیست تبدیل کرده ایم و حتی برخی خودروی خود را به مدل برقی تغییر داده اند. برخی از ما برای کاهش ضایعات پلاستیکی ، از جمله استفاده از محصولات دوره چندبار استفاده و ملزومات قابل استفاده برای زیبایی ، مبادلات پایدار در اطراف خانه انجام داده ایم. و البته ، بعضی از ما برای امتحان کردن و نجات کره زمین ، مقدار گوشتی که می خوریم را کاهش می دهیم.

در واقع ، گیاهخواری و گیاهخواری اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوبیت دارند. یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که 3.5 میلیون نفر در انگلیس گیاهخوار شناخته می شوند و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است ، داده های فایندر نشان می دهد که 12 میلیون بریتانیایی می گویند که تا پایان سال 2021 گیاهخوار ، وگان یا پسکاتاریا خواهند شد این سیاره یکی از دلایل اصلی آنها برای ایجاد تغییر است.

تعجب آور نیست که آنها به چنین نتیجه ای رسیده اند. تولید گوشت به عنوان یکی از عوامل اصلی در از بین رفتن جهانی تنوع زیستی و همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان گازهای گلخانه ای و آلودگی آب در نظر گرفته می شود. یک گزارش ویژه توسط هیئت بین دولتی تغییر اقلیم (IPCC) ، که توسط بیش از 100 متخصص از سراسر جهان تهیه شده است ، با یک توصیه سیاست – برای کاهش مصرف گوشت – به نتیجه رسید. رد پای گاو پرورش یافته گله تقریباً 300 برابر بیشتر از سیب و مغزها و تقریباً 20 برابر بزرگتر از توفو است.

همه در مورد Seaspiracy ، مستند تکان دهنده Netflix صحبت می کنند ، بنابراین ما * واقعاً * باید از خوردن ماهی دست بکشیم؟

با این حال ، با مستندهایی مانند Cowspiracy و اخیراً دریانوردی، همه نگاه ها به صنایع غذایی و اینکه چقدر می تواند برای کره زمین آسیب برساند ، معطوف شده است. در نتیجه ، بسیاری با انتخاب رژیم های غذایی خود یک گام فراتر می گذارند و یک رویکرد آب و هوا را برای غذا خوردن ، که به عنوان رژیم آب و هوایی شناخته می شود ، در پیش می گیرند. با هدف اصلی کمک به معکوس کردن تغییرات آب و هوایی ، رژیم غذایی Climatarian رژیم های غذایی با بالاترین ردپای کربن ، از جمله گوشت گاو ، گوسفند و سایر محصولات حیوانی را از بین می برد و همچنین انتخاب مسئولیت بیشتری در مورد آنچه در بشقاب شما قرار دارد ، انجام می دهد.

در اینجا 5 روش برای پایدارتر نگه داشتن رژیم غذایی خود با توجه به رژیم اقلیمی آورده شده است …

1. گوشت کمتری بخورید

این رژیم تعویض گوشت های پر کربن مانند گوشت گاو را برای گزینه های کمتر آسیب رسان به محیط زیست مانند مرغ و همچنین داشتن حداقل یک وعده غذایی بدون گوشت در روز تشویق می کند. انجام این کار می تواند به شما کمک کند اثر کربن خود را سالانه یک تن CO2 کاهش دهید.

2. غذاهای مناسب زمین بخورید

راندمان زمین غذاهایی که می خورید را در نظر بگیرید – یعنی مقدار منبع انتشار مواد غذایی از مقدار زمین ، آب و کربن برای تولید 1 اونس پروتئین یا کالری استفاده می کند. جای تعجب نیست که گوشت گاو بیشترین مقدار زمین و بیشترین آب را برای تولید 1 اونس پروتئین مصرف می کند و باعث می شود از همه غذاها کمترین بهره را داشته باشد و به دنبال آن بره.

کارآمدترین غذاها به طور کلی غلات و سبزیجات هستند ، اگرچه برخی از انواع برای رشد و نمو به خاک با کیفیت بالا نیاز دارند و بنابراین ، بهتر است رژیم غذایی خود را با برخی غذاهای کم کربن مانند حیوانات لبنی و تخم مرغ متعادل کنید.

3. از هدر رفتن غذا خودداری کنید

انگلیس سالانه 6.7 میلیون تن غذا را هدر می دهد ، که معادل 250 تا 400 پوند برای هر خانوار است و حتی بیشترین هزینه را برای کره زمین دارد. وعده های غذایی خود را با دقت در طول هفته برنامه ریزی کنید و فقط آنچه را می دانید از آن استفاده می کنید خرید کنید. راه های دیگر برای کاهش ضایعات غذا ، پختن دسته های بزرگ و منجمد کردن قسمت هایی است ، و دور ریختن غذایی که به نظر عالی نمی رسد (سیب های کبود هنوز هم خوشمزه و مقوی هستند!).

4. محلی بخرید

در صورت امکان ، یک منبع محلی برای تمام غذاهای تازه خود پیدا کنید. با هیچ حمل و نقل بین المللی مقادیر زیادی کربن صرفه جویی نمی شود ، غذاهای تازه و خوشمزه تری دریافت می کنید و از مشاغل محلی پشتیبانی می کنید.

5. خودتان را رشد دهید

ما ممکن است بهترین آب و هوای جهان را نداشته باشیم ، اما میوه ها و سبزیجات زیادی وجود دارند که می توانند در آب و هوای انگلیس رشد کنند. سیب ، گلابی ، تره فرنگی ، جوانه بروسل ، سیب زمینی و سایر سبزیجات ریشه ای مکانی عالی برای شروع هستند.

من بعد از شیوع ویروس کرونا ویران شدم – و فکر می کنم شما هم باید همینطور

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>