سالن آمازون با استفاده از واقعیت افزوده در حال افتتاح است

[ad_1]

آمازون تقریباً … همه جا است. بدون دیدن نتایج آمازون در صفحات خرید Google ، نمی توانید برای یک کتاب یا ابزار خرید کنید و اکنون این غول آنلاین به دنبال بخشی از صنعت موی شخصی است.

از آنجا که هر سالن آرایش مو که از سه قفل ملی گذشته جان سالم به در برده است ، پس از بازگشایی 12 آوریل ، خود را با مراجعه کنندگان و لیست های انتظار مشغول کرده است ، آمازون در حال افتتاح یک سالن است ، به نام سالن آمازون.

این در دست کار است و قرار است “در هفته های آینده” پس از اینکه فقط در دسترس کارمندان آمازون قرار گرفت ، برای عموم آزاد شود.

این 3 فر کننده مژه آمازون است که رقیب هر ریمل است

این بدان معناست که این برای صنعت مو چه معنی دارد ، ما هنوز کشف نکرده ایم اما فعلا افتتاح جدید آمازون عقب مانده است.

راه اندازی بیش از دو طبقه در Spitalfields لندن – در حال حاضر بدون برنامه ای برای افتتاح در هر مکان یا منطقه دیگر – این سالن هر آنچه را که از آرایشگاه ها انتظار دارید را ارائه می دهد: برش ، حالت دهی ، سشوار و موارد دیگر ، برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان.

با این حال ، یک تفاوت اساسی در استفاده از واقعیت افزوده (AR) خواهد بود. با استفاده از این فن آوری پیشرفته ، مصرف کنندگان می توانند با مشاوره های مو در ارتباط باشند و فناوری یادگیری و یادگیری را تجربه کنند که به آنها امکان می دهد از طریق ویدیوها اطلاعات بیشتری در مورد محصولات مورد علاقه خود کسب کنند.

اگر آنها بخواهند آنها را بخرند ، می توانند آنها را با استفاده از کد QR از طریق آمازون و مستقیم به خانه هایشان بدون حداقل ارزش سفارش سفارش دهند.


این یک ویژگی چشمگیر و در عین حال تعجب آور است – بیش از مارک های زیبایی همه گیر (به ویژه در آرایش) مجبور به تکیه و توسعه سیستم عامل های AR و هوش مصنوعی برای تکرار تجربه خرید حضوری هستند زیرا مردم قادر به آزمایش چیزهای موجود در فروشگاه نیستند .

Chanel و Anastasia Beverley Hills برنامه های گوشی های هوشمند را راه اندازی کردند ، اولی روی لب و دوم روی ابرو تمرکز می کرد ، سپس مارک هایی مانند MAC Cosmetics ابزارهای آنلاین خود را گسترش دادند که به کاربران اجازه می دهد محصولات را امتحان کنند.

این فقط منطقی است که آمازون از این فناوری استفاده می کند و می تواند خدماتی را ارائه دهد که تجربه شخصی تری را فراهم می کند – این همان کاری است که AR و AI به بهترین وجه برای خریداران زیبایی انجام می دهد.

اگرچه این س ofال مطرح می شود که چگونه سالنهایی که هنوز امکان سرمایه گذاری در این فناوری را ندارند تحت تأثیر قرار می گیرند. آیا آمازون در شرف ایجاد “هنجار” جدیدی در دنیای مو است؟

بهترین صاف کننده های مو برای هر بودجه ای که شما را در یک ضربه موهای براق و براق رها کند

تا کنون می دانیم که خدمات از طریق سالن لندن Neville Hair & Beauty که توسط النا لاواگنی با استعداد و با تاسیس تأسیس شده است ، فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: “من از حضور در این پروژه خوشحالم – این آرایشگاه خدمات آرایشگری کلاسیک را با فناوری ترکیب می کند تا تجربه ای کاملاً منحصر به فرد را برای مشتریان فراهم کند.

“تیم خلاق متشکل از آرایشگران ، که استعداد موی آنها ذاتی ذاتی عشق آنها به فناوری است ، مشتری را در قلب هر کاری قرار می دهند قرار می دهد. من احساس افتخار می کنم که از تجربه 40 ساله ما در صنعت برای کمک به این سالن استفاده می کنم. به زندگی. “


شکی نیست که آمازون در تلاش است تا بهترین صنعت را به موفقیت برساند. و علی رغم نگرانی برخی در دنیای زیبایی ، آمازون می گوید که این پروژه از صنعت به عنوان یک کل پشتیبانی خواهد کرد.

آخرین اقدام آمازون شواهدی بیشتر از بزرگترین روند زیبایی سال است: نوآوری همزمان با فناوری.

جان بامفری ، مدیر آمازون در انگلیس ، گفت: “ما این سالن را برای مشتریان طراحی کرده ایم تا به اینجا بیایند و بهترین فناوری ، محصولات مراقبت از مو و آرایشگران صنعت را تجربه کنند.

“ما می خواهیم این مکان منحصر به فرد ما را یک قدم به مشتریان نزدیک کند ، و مکانی خواهد بود که می توانیم با صنعت همکاری کنیم و فناوری های جدید را آزمایش کنیم.”

در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد قیمت گذاری و خدمات موجود نیست.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>