
[ad_1]
پس از گذشت یک سال از ارائه عطر و بوی شخصی شخصی در خانه و زیبایی ، به راحتی می توان گفت که عطر همچنین نقش خود را به عنوان یک لوازم جانبی خارج از خانه کشف می کند و ما را از هر قفل رها می کند.
علاوه بر رنسانس شخصی ، به طور کلی سال عطر بسیار بزرگی است ، با تولد و سالگردهای قابل توجه برخی از بزرگترین بازیکنان بازی. شاید بارزترین آن ، صدمین سالگرد شنل شماره 5 باشد. پس از 100 سال ، آن را به یک جایگاه دائمی در لیست پرفروش ترین ها و همچنین بسیاری از نکات برجسته فرهنگی ، از جمله مرلین مونرو اشاره مشهور هنگامی که از او می پرسید چه چیزی برای خوابیدن هر شب.
الان بخرش

درخشش آلدئیدی گازدار و پیچیدگی گل های مست کننده آن به همین ترتیب ، با پاپ آپ در Selfridges لندن و در سراسر جهان ، و یک مجموعه 17 قطعه ، نسخه محدود از محصولات طراحی شده به احترام به شماره 5 جشن گرفته می شود.
همیشه یکی برای یک مضمون – راه اندازی سوپرمارکت معروف را در یکی از نمایش های طراحان در Grand Palais با شکوه در پاریس به یاد داشته باشید – پنجره های پنجره شماره 5 لباس کف کارخانه شنل را به خود اختصاص می دهند ، با ایستگاه های کاری و تسمه نقاله مکانیکی.
این ایده که وسایل روزمره می تواند یک تجربه لوکس باشد راهی عالی برای بالا بردن عطری است که میلیون ها زن به عنوان عطر و بوی خود در طول یک قرن و هر قطعه نگه داشته اند: روغن تغذیه کننده بدن در یک کپسول روغن پر از یک جوش بسته بندی مجدد شده و بطری شماره 5 در یک سینی تفاله قالب قرار گرفته است.

سپس خانه همکار عطر و بوی پاریسی Goutal Paris است که امسال چهلمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. به همین مناسبت ، این برند دو بطری با تعداد محدود از رایحه های خوش فروش L’Eau d’Hadrien و Petite Cherie ایجاد کرده است. این عطر توسط Annick Goutal تاسیس شد و توسط دخترش Camille و عطرساز Isabelle Doyen جانشین وی شد ، به دلیل رایحه های شاعرانه ، خلاقانه و فریبنده خود شهرت زیادی به وجود آورده است که به همان اندازه زیبا و دل انگیز هستند. “من دوست دارم رویا ببینم و رویاها را به اشتراک بگذارم. مادرم هم می خواست این کار را انجام دهد. ”
به علاوه ، انبوهی از عطرهای خوش بو و جوان که علامت های مهم در سال 2021 را جشن می گیرند ، وجود دارد.
Leave a reply