شما از این شب توسط Daniel Howell Extract عبور خواهید کرد

[ad_1]

زندگی ممکن است به حالت عادی برگردد اما بسیاری از ما هنوز تأثیر همه گیری را بر سلامت روان خود احساس می کنیم. در حقیقت ، تا زمانی که به “دنیای واقعی” برنگردید ، ممکن است حتی متوجه تأثیر کامل سال گذشته بر سلامت روان خود نشوید. در واقع ، آمارهای اخیر ONS نشان می دهد که موارد افسردگی با وجود برداشتن قفل در حال افزایش است. از دوره 27 ژانویه تا 7 مارس 2021 ، حدود 1 از 5 نفر (21٪) بزرگسالان در انگلیس دچار نوعی افسردگی شده اند ، که از نوامبر 2020 (زمانی که این رقم 19٪ بود) افزایش یافته و بیش از دو برابر قبل است ویروس کرونا ویروس (10٪).

به همین دلیل بسیار مهم است که از بهداشت روانی خود مراقبت کنید و اطمینان حاصل کنید که اقدامات عملی مراقبت از خود را انجام می دهید تا تحت تأثیر “عادی جدید” قرار نگیرید.

دانیل هاول ، فعال سلامت روان و می گوید: “سلامت روان قسمت عظیمی از زندگی ماست و برای بسیاری از ما یک معما است ، اما اگر ذهن خود را درک کنیم می توانیم خود را کنترل کنیم تا بتوانیم واقعاً زندگی کنیم.” نویسنده شما از این شب عبور خواهید کرد.

با الهام از سفر سلامت روان خود دان با میلیون ها نفر از طرفداران خود در صحنه و صفحه نمایش ، همراه با کار خود به عنوان سفیر خیریه بهداشت روان Young Minds ، کتاب جدید او نوید می دهد که یک راهنمای عملی برای درک و کنترل سلامت روان شما خواهد بود ، نوشته شده به روشی سرگرم کننده و شخصی از شخصی که همه اینها را پشت سر گذاشته است.

با مشورت روانشناس دکتر هدر بولتون نوشته شده و بیش از سه بخش پراکنده شده است. این شب ، فردا و فردای آن ، کتاب رویکردی تازه کننده و واقع گرایانه برای مراقبت از سلامتی ذهنی شما همانگونه که همه ما آن را تجربه می کنیم فراهم می کند – چه در یک بحران هستید ، فقط به دنبال ایجاد تغییر هستید یا می خواهید بدانید چگونه باید نگاه کنید هر روز بعد از خودت

یکی از جنبه های اصلی کتاب وی نحوه مقاومت در برابر مقاومت و مقابله با عقب ماندگی است ، که ما قاطعانه نشان خواهیم داد برای هر کسی که از محاصره خارج می شود بسیار مفید خواهد بود …

“فکر سخت” می تواند ما را ناراضی کند ، بنابراین در اینجا نحوه اتخاذ یک روش تفکر انعطاف پذیر تر برای آزاد سازی ذهن و کاهش اضطراب آورده شده است

“همه ما می دانیم که زندگی وقتی کمترین انتظار را داشته باشد می تواند یک انحنا را ایجاد کند ، بنابراین مهم است که بدانیم چگونه با این شگفتی ها کنار بیاییم و اجازه ندهیم آنها شما را از حرکت مثبت شما دور کنند.

زندگی یک غلتک غلتکی است ، یا بیشتر شبیه شکل نمودار یک لاما است که از تپه ای پایین می آید و دوباره بالا می رود. ما نمی توانیم هرج و مرج را پیش بینی کنیم. علی رغم تلاش و نیت ما ، فراز و نشیب ها طبیعی است. به یاد داشته باشید که سلامت روان یک خط مستقیم نیست ، ما می توانیم آنچه را که می توانیم انجام دهیم تا سطح کف را بالا ببریم ، اما همیشه با اتفاقات جهان موج می زند.

نیازی نیست که یک اتفاق تکان دهنده ناگهانی باشد ، مانند برخورد صاعقه! (متاسفم؟) زندگی به طور طبیعی پر از لحظاتی از تغییر است که باید بتوانیم از پس آن برآییم. جدایی ، جابجایی ، تغییر شغل – مواردی که بسیار رایج است می تواند ما را از مسیر خود دور کند و همه ما باید بدانیم که چگونه خود را روی ریل نگه داریم.

تاب آوری

آموزش مقاومت شما می تواند به شما کمک کند تا در مقابل مشکلات ادامه دهید. این چیزی فراتر از برگشتن به عقب است ، بلکه عمل حرکت رو به جلو است که از تجربیات خود رشد می کنیم. انعطاف پذیر بودن می تواند به صورت زیر باشد:

  • مشاهده چالش ها به عنوان فرصت ها
  • تمرکز روی مواردی که می توانید کنترل کنید
  • پاسخ خود را در شرایط چالش پذیر تطبیق دهید
  • حفظ احساس هدف و رانندگی
  • درخواست پشتیبانی در صورت لزوم

آموزش مقاومت شما می تواند به شما کمک کند تا در مقابل مشکلات ادامه دهید.

انعطاف پذیری در واقع بینی واقع بینانه است. این آرزو نیست ، بلکه فقط آگاهی از آنچه در واقع می توانید به دست بیاورید و به خود اجازه می دهید امیدوار باشید که موفق خواهید شد. در مورد توانایی های خود بدبین نباشید ، بذر شک و تردید را می توانید خود تخریب کنید. اگر دوم خودتان را حدس بزنید ، این می تواند یک پیشگویی خودکفا باشد. واقع بین باشید ، اما با خود انصاف داشته باشید و بخواهید در موقعیت هایی پیروز شوید!

این چیزی نیست که ثابت شود ، در طول زندگی دارای نوسان است و چیزی است که می توانیم توسعه دهیم. این تا حدی در مورد طرز فکر ما است ، اما همچنین در مورد چگونگی پاسخ ما در برابر موقعیت های استرس زا است.

نسل بی تاب: آیا ما هنر گفتگو را از دست داده و فراموش کرده ایم که چگونه در زمان حال باشیم؟

مهمتر از همه ، این نیست که درد را تحت فشار قرار دهیم ، به خود بگوییم که شجاع هستی (درد را پنهان نکن ، هارولد) ، بلکه صادقانه پذیرفتن توانایی تحمل و عملی بودن است.

بیش از حد کار نکنید و خود را خسته نکنید. اینکه بخواهیم همیشه با همه چیز کنار بیاییم ، واقع بینانه نیست!

به نگرشی که هنگام نزدیک شدن به موقعیت ها دارید فکر کنید. بیایید تصور کنیم که دو نفر متفاوت پس از اولین قرار ملاقات ناخوشایند رد شوند:

هر دو فکر اول را دارند: “خوب این ناامیدکننده است” و “آیا من دیگر هرگز دوست خواهم داشت؟”

اما پس از آن نحوه درک آنها از این وضعیت متفاوت است:
– آکاچی شروع به پذیرفتن می کند که همه او را دوست نخواهند داشت ، به هر حال قرارشان برای او مناسب نبود و تصمیم گرفت با بازگشت دوباره به آنجا و یافتن ماهی دیگری در دریا کنترل خود را بدست آورد.

– فرناندو آن را نمی پذیرد ، اما فکر می کند که آنها همیشه طرد خواهند شد ، آنها هرگز با کسی ملاقات نخواهند کرد و برای همیشه تنها خواهند ماند تا به عنوان یک شبح فانوس دریایی محلی زندگی کنند.

هر دو نفر در یک وضعیت قرار دارند اما با نگرش بسیار متفاوتی به آن نزدیک می شوند ، که این امر بر نحوه پاسخ آنها تأثیر می گذارد. برای ایجاد انعطاف پذیری خود در برابر شکست ، درک “مقابله انطباقی” مهم است (عکس را ببینید).

ایستگاه خدمات مراقبت از خود

در زمان های پرتنش و پر چالش ، مراقبت از خود برای حفظ انعطاف پذیری کلی شما ضروری است ، بنابراین اصول اولیه – غذا خوردن ، خواب و بهداشت و هیدراته ماندن را فراموش نکنید.

ممکن است ساده به نظر برسد ، اما اگر اجازه دهید این موارد لغزش کنند ، می تواند سخت کوشی و طرز فکر شما را از بین ببرد.

سعی کنید روال مثبت خود را حفظ کنید و در ردیف موارد ضروری باقی بمانید – داشتن روتین و ساختار بنیادی محکم برای کنار آمدن با شماست.
برای خود وقت بگذارید – به معنای واقعی کلمه نفس کشیدن را به خاطر بسپارید ، اگر به لحظه ای نیاز دارید مراقب باشید و برای انجام کارهایی که از آنها لذت می برید وقت بگذارید.

چگونه روزنامه نگاری به من کمک کرد تا “سلامت روانی” خود را “در آینده” داشته باشم و به اضطراب همه گیرم پایان دهم

از مرزهای خود محافظت کنید و بیش از توان خود را به عهده نگیرید. موافقت نکنید که بیش از حد کار ، مسئولیت عاطفی یا تحمیل خواسته هایی را که می دانید ممکن است برای آن انرژی ندارید ، انجام دهید.

خواندن سیگنالها به درستی

تئوری روانشناسی می گوید ما تمایل داریم که شرایط استرس زا را به یکی از سه روش گسترده مشاهده کنیم: یک چالش ، یک تهدید یا یک ضرر.

دیدن آن به عنوان یک چالش … داشتن امید ، یک روحیه مبارزه و صرف انرژی برای یافتن راه حل.

دیدن آن به عنوان یک تهدید … با فرض بدترین حالت ، احساس اضطراب و تخلیه هوا.

دیدن آن به عنوان یک ضرر … مانند خسارتی که قبلاً وارد شده است ، کاری نمی توانید انجام دهید و احساس ناتوانی می کنید.

سعی کنید جنبه هایی از وضعیت خود را که می توانید به عنوان یک چالش برای غلبه بر آنها جستجو کنید ، جستجو کنید – این به شما کمک می کند تا یک رویکرد مثبت اتخاذ کنید و انرژی خود را برای حل مشکل هدایت کنید ، معروف به مقابله با سازگاری. البته ، این همیشه ممکن نیست و شما نمی توانید برای همیشه مبارزه کنید ، اما همیشه فرصتی برای یادگیری از شرایط وجود دارد.
احساس خطر کاملاً طبیعی است ، اما سعی کنید متوجه شوید که آیا گرفتار تفکر فاجعه بار شده اید یا خیر. مشکل را برطرف کنید و بر روی آنچه می توانید کنترل کنید تمرکز کنید ، حتی اگر این یک قطعه کوچک از اره برقی 1 رنگ 10000 تکه باشد.

اگر به دلیل چیزهایی که از دست داده اید احساس ناتوانی می کنید ، به خود اجازه دهید این احساس را داشته باشد – انعطاف پذیری شامل ارتباط صادقانه با احساسات است ، نه اینکه آنها را خاموش کنید. این یک قسمت سالم از پردازش آنچه برای شما اتفاق می افتد است. نکته اصلی تعادل است.

  • انرژی خود را به چیزی تغییر دهید که می توانید تغییر دهید.
  • جنبه های ایجاد اضطراب را ارزیابی کنید.
  • به زمان اختصاص دهید تا با احساسات خود کنار بیایید.
  • انعطاف پذیر بودن در بین این سه روش به شما کمک می کند تا با سرگرم کننده بودن بسیاری از چالش های ناگهانی شگفت آور زندگی کنار بیایید. “

You Will Through Through This Night توسط Daniel Howell هم اکنون در Hardback ، eBook و بارگیری صوتی (HQ) موجود است

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>