صنعت زیبایی زنان سیاه پوست را ناکام می گذارد و به همین دلیل است که این از نظر زنان شکست می خورد

[ad_1]

ماه تاریخ زنان برای همه مبارک باد ، اگرچه از نظر ما باید زنان و همه راههایی را که برگزار می کنیم جشن بگیریم ‘تاریخ هر روز هنوز هم ، این ماه فرصت خوبی برای یادآوری چیزهای شگفت انگیز زنان است که میز سر میز می آورند ، و این در صورتی است که آنها که خود میز لعنتی را نمی آورند.

ما عاشق آنچه ماه تاریخ زنان مخفف آن است ، و جایگاه آن در جنبش فمینیستی مقطعی است. استفاده از کلمه متقاطع عمدی بود. ما در شرایطی قرار داریم که مجبوریم از اصطلاح واحد “فمینیسم” جدا شویم و این هدف را بخاطر تفکیک تجارب و هویت های مختلف زنان از “فمینیسم سفید” جدا کنیم. چرا؟ از آنجا که این جنبش قرار است همه زنان را شامل شود ، با این حال زنان سیاه پوست اغلب خود را از گفتگو کنار گذاشته و فراموش می کنند.

فمینیسم بین مقطعی چیست و چه نقشی در صنعت زیبایی دارد؟

در سطح اصلی ، فمینیسم مقطعی به دنبال برابری جنسیتی است ، نه برابری. براساس Social Change UK ، اگرچه هر دو انصاف را ترویج می دهند ، برابری از طریق رفتار یکسان با همه بدون توجه به نیاز به این مهم دست می یابد ، در حالی که عدالت به معنای رفتار متفاوت افراد با نیاز است. در جامعه فمنیستی جمعیت شناسی مختلف زنان نیازهای متفاوتی خواهد داشت و تأیید آن مهم است.

اعداد مبهم به نظر می رسند. به عنوان مثال: زنان سیاه پوست در انگلیس چهار برابر بیشتر در معرض مرگ در بارداری یا زایمان بر اساس گزارش MBRRACE-UK 2019 هستند. زنان سیاه پوست 4.3 برابر بیشتر از مردان و زنان قوم سفید در معرض مرگ ناشی از COVID-19 هستند. زنان قومی سیاه پوست و اقلیت 11.9٪ از جمعیت عمومی زنان در انگلیس و ولز را تشکیل می دهند ، اما 20٪ از جمعیت زندان زنان. شما ایده می گیرید …

“ما برای همه نیازهای زنان به یک فمینیسم چند جنسیتی و قهوه ای تر احتیاج داریم”: “فمینیسم سفید” بودن به چه معناست و چگونه می توان دوره صحیح را اصلاح کرد؟

اکنون در دنیای زیبایی ، یک مطالعه نیلکین گزارش داده است که سیاه پوستان نزدیک به 9 برابر بیشتر از همتایان غیر سیاه پوست خود برای خرید محصولات زیبایی مو و قومی هزینه می کنند. با این وجود به ندرت در این نسبت به آنها فضایی در مالکیت و رهبری داده می شود.

در Revlon USA ، تنها 5٪ از کارمندان در سطح مدیر یا بالاتر سیاه پوست هستند. L’Oréal USA ، 8٪ را نشان می دهد که در سطح اجرایی در آمریکا سیاه پوست هستند. و در Lime Crime * ، تعداد کل کارمندان صفر سیاه پوست را در دفتر مرکزی شرکت مشاهده خواهید کرد. اگرچه این ارقام ناامیدکننده است ، اما توسط مارک ها به طور داوطلبانه منتشر شده است ، که گامی در جهت شفافیت بهتر است.

Revlon علاوه بر بیانیه اصلی آنها در سال 2020 ، اضافه می کند: “در سال 2021 و بعد از آن ، ما همچنان بر روی تنوع تمرکز می کنیم از جمله کار با شورای ورود و تنوع و همچنین استخدام و تیم های منابع انسانی برای بهبود نمایندگی در هر سطح. ما دیانتی کامیلا ، مدیر بازاریابی تأثیرگذار جهانی + جهانی می گوید: “ما به پیشرفت خود متعهد هستیم.”

این برای بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر در سراسر هیئت منعکس شده است. در حقیقت ، از سال 2019 ، فقط چهار شرکت 500 ثروت مدیر عامل سیاه پوستی داشتند که فقط یکی از آنها زن است: مری وینستون در Bed، Bath & Beyond که در پایان سال 2019 سمت خود را ترک کرد.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

بنیانگذاران زن سیاه در کجا هستند؟

صنعت زیبایی در حال مبارزه با این اختلافات نژادی در اکوسیستم خود بوده است و تعصب در این صنعت مخفی نبوده است. تخمین زده شده است که جامعه انگلیسی سیاه پوست 300 میلیارد پوند هزینه دارد ، اما تنها 2٪ این هزینه در مشاغل سیاه پوست صورت می گیرد.

برخی از رزرو شده ترین درمان های زیبایی امروزه و بزرگترین روندهای فرقه (قرار دادن قهوهای مایل به زرد تیره ، تارهای جعبه ای ، کشش مو ، هنر ناخن و ناخن های اکریلیک ، برای نام بردن فقط چند مورد) در فرهنگ سیاه غوطه ور است و جز a اصلی زیبایی سیاه است دهه ها اگرچه نمایندگی کم و زیاد است ، به نظر می رسد اختلاف زیادی در مورد ارزش پوند سیاه در برابر افرادی که واقعاً از آن سود می برد ، وجود دارد.

35 مارک زیبایی درخشان متعلق به سیاه و سفید برای حمایت از امروز و برای همیشه

اهمیت سرمایه گذاری در مشاغل زیبایی متعلق به سیاه پوستان واضح است ، حتی از منظر صرفاً مالی ، چه برای خود این برند و چه برای ایجاد اهرم نیرو در جامعه سیاهان – اما بیش از این داشتن نمایندگی در رهبری الهام بخش نسل های آینده است. .

دید مهم است ، ترغیب یک جوان برای انجام کاری که نمی توانند تصور کنند بسیار دشوار است. بسیاری از زنان سیاه پوست مانند من الگوهای زیادی در موقعیت های قدرت یا رهبری نداشتند ، بنابراین اغلب ما این فضاها را غیرقابل تحقق می دانیم.

به همین دلیل است که زنان سیاه پوست به طور ناعادلانه پول زیادی را برای خرید موهای خود خرج می کنند

مطالعه ای که در دسامبر سال 2020 توسط شرکت مشاور مدیریت McKinsey & Company انجام شد نشان داد که “زنان محل کار را کاملاً منصفانه تر می دانند و زنان سیاه پوست با چالش های بیشتری روبرو هستند” به ازای هر 100 مردی که در سطح مدیر منصوب یا استخدام می شوند ، 85 زن و یا 58 زن سیاه پوست ارتقا یا استخدام می شوند. فقط 56٪ زنان سیاه پوست نسبت به همسن و سالان خود احساس می كنند كه فرصت مساوی برای رشد دارند (زنان و مردان سفید پوست از نظر جمعیتی هر دو 69٪ هستند). فقط 35٪ از زنان سیاه معتقدند که ارتقا promot بر اساس معیارهای عادلانه و عینی است و 28٪ معتقدند که بهترین فرصتها برای مستحق ترین کارمندان است (زنان و مردان سفید پوست در تمام جمعیت ها به ترتیب 42٪ و 48٪). عددها خودشان گویای مطلب هستند.

اکنون ، این کاملاً توضیح نمی دهد که چرا زنان سیاه قادر به ایجاد اتاق های خود و تهیه میزهای خود نیستند. بنابراین بگذارید آنرا از بین ببرم: سیستمی وجود دارد که مانع پیشرفت کارآفرینی سیاه پوستان می شود و ریشه در نژادپرستی سیستمی دارد. فایننشال تایمز گزارش داده است که فقط در انگلیس ، هیچ آمار جامعی در مورد وام دادن به مشاغل تحت مالکیت سیاه پوستان در انگلیس وجود ندارد ، زیرا “بانک ها در فرم های درخواست زمینه قومی نمی خواهند – اما بانکداران اذعان می کنند که مشکلی در بودجه وجود دارد.”

چرا مدل های سیاه باید در صنعت مد بهتر معرفی شوند

دانشکده بازرگانی وارویک گزارشی در سال 2013 منتشر کرد که نشان می داد مشاغل متعلق به سیاه پوستان به احتمال زیاد به دلیل اضافه برداشت رد می شوند و نرخ بهره بالاتری نسبت به همتایان سفیدپوست خود دارند. ارقام همچنین نشان می دهد که افراد سیاه پوست برای تأمین بودجه مشاغل خود کمتر به سرمایه دسترسی دارند. وقتی صحبت از زنان سیاه پوست است ، این تعداد حتی کمتر است.

چرا ما باید برای تعداد بیشتری از زنان سیاه پوست در نقش های رهبری تکرار شویم؟

اهمیت داشتن زنان سیاه پوست در میزهای بزرگ از بسیاری از کابوس های روابط عمومی مانند دامنه های بدون پایه ، 50 سایه زیر رنگ خاکستری و محصولات بی کیفیت مو برای موهای آفریقایی از جمله بسیاری از مشکلات رایج زیبایی جلوگیری می کند. بنابراین امروز ، در حالی که شما از همه زنانی که شما را تحسین می کنید و بنیانگذاران زیبایی که باعث زیبایی و شادابی ما شده اند ، جشن می گیرید ، لطفا فراموش نکنید که برای زنان سیاه پوست گل بفرستید و راه را برای زیبایی هموار می کنند. چیزی که BLM و ‘Black Square Summer’ به ما آموختند این است که اتحاد مهم است. با هم می توانیم فضای بسیار گسترده تری ایجاد کنیم که فقط برای یک نوع زن نیست ، بلکه برای همه زنان است.

* Lime Crime و L’Oreal برای اظهار نظر تماس گرفته شده اند.

10 مارکی که * در واقع * زیر و بم را برای همه * درک می کنند *

ما لیستی از 19 بنیانگذار مارک زیبایی سیاه را تهیه کرده ایم که راه را برای زنان رنگین پوستی که باید در مورد آنها بدانید گام بر می دارند.

sheimamona

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>