فواید سلامتی شنا | Glamour UK

[ad_1]

افرادی که شنا می کنند اغلب از این کار عادت طولانی مدت می کنند – و آنها این کار را به همین دلیل انجام می دهند. این می تواند نهایت تقویت سلامتی باشد.

در هنگام قفل کردن ، شاهد افزایش آب وحشی در حساب های اینستاگرام مردم بودیم (اگرچه ما بی سر و صدا از آن خارج شدیم ، به فکر گل و لای بودیم) ، و استخرهای عمومی در سراسر کشور به ناگهان مجبور به رزرو شدند تا محدودیت ها کاهش یابد.

اکنون تابستان هستیم ، شنا یکی از خنک کننده ترین روش ها برای ورزش و هجوم اندورفین (هورمون شاد) است.

به علاوه ، این ورزش دارای مزایای زیادی است ، هم برای بدن و هم برای ذهن.

در اینجا همه بهترین مکان ها برای شنای وحشی در لندن و اطراف آن وجود دارد

شناگر مشتاق سوزی به ما می گوید که به طور متوسط ​​هر روز 1.5 کیلومتر قبل از کار در استخر محلی خود شنا می کند.

او این کار را برای ورزش های قلبی ، بلکه همچنین برای “بهترین تقویت روحیه” انجام می دهد.

“این واقعاً به من کمک می کند تا با اضطراب من که بخصوص قبل از روز کاری بسیار زیاد است کنار بیایم. این روشی آرام برای حرکت دادن بدن شما با تأثیر بسیار اندک است و به من اجازه می دهد ذهنم را پاک کنم و ذهنیت خوبی برای شروع روز به من می دهد.

او می گوید: “اگر من هرگز بدخلق هستم ، همسفر من در واقع می پرسد که آیا من آن روز برای شنا بوده ام ، بنابراین به وضوح کار می کند تا دیگران نیز ببینند.”

در متوسط ​​شنای خود که 60 طول دارد ، تقریباً 260-300 کالری می سوزاند ، بنابراین این امر بسیاری از برنامه های ورزشی وی را تشکیل می دهد.

چرا شنا می تواند برای ما مفید باشد؟

دکتر دبورا لی از داروخانه آنلاین دکتر فاکس به GLAMOR می گوید که از بسیاری جهات و برای بسیاری از افراد ، شنا “وسیله ای مناسب برای ورزش” است.

“با افزایش سن ، تمایل به کم تحرکی ، کمبود ورزش ، منجر به افزایش تدریجی وزن می شود. این عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، دیابت و زوال عقل را افزایش می دهد.

وی توضیح می دهد: “پیری با از دست دادن عضله در ارتباط است و بسیاری از افراد در سنین میانسالی سارکوپنی دارند – کاهش نسبی قدرت عضلانی.”

جنبه قدرت عضلانی فقط یکی از راه های شنا است که می تواند به نفع ما باشد.

دکتر لی می گوید شنا به دلایل زیر بسیار عالی است:

  • این یک شکل خارق العاده از ورزش های هوازی است.
  • آب باعث کاهش وزن بدن می شود و فشار وارده بر مفاصل را کاهش می دهد. این امر به ویژه برای مبتلایان به آرتروز یا سایر شرایط التهابی مفاصل آنها می تواند مفید باشد.
  • شنا تقریباً برای همه ، پیر و جوان ، افراد دارای معلولیت و آسیب ، زنان باردار و کودکان مناسب است.
  • با فشار دادن در برابر مقاومت در برابر آب ، شنا باعث ایجاد قدرت عضلانی و همچنین ورزش قلب و ریه ها می شود. این “حداکثر جذب اکسیژن” شما را افزایش می دهد – کارآیی بدن در دریافت اکسیژن به عضلات ورزشی.
  • با افزایش قدرت بدنی ، چربی بدن کاهش می یابد و وجود دارد
  • تغییرات مطلوب در چربی خون (کلسترول).
  • ورزش منظم هوازی از رشد قلب محافظت می کند
  • بیماری ، دیابت و سرطان
  • شنای منظم به مقابله با استرس کمک می کند و سطح اضطراب و
  • افسردگی.
  • شنا یک فعالیت اجتماعی است ، که به شما کمک می کند احساس ارتباط کنید. این می تواند راهی برای غلبه بر تنهایی باشد.
  • نشان داده شده است که شنا منظم باعث کاهش چربی احشایی می شود که هورمون هایی را ترشح می کند که باعث التهاب مزمن می شوند ، این یک فرآیند بیوشیمیایی است که زمینه ساز توسعه بسیاری از بیماری های مزمن است که امروزه مشاهده می کنیم.

برخلاف برخی از اشکال دیگر ورزش ، شنا تا حد زیادی در دسترس است و هنوز هم می تواند متناسب با تعدادی از تغذیه ها و شرایط جسمی باشد.

شنای وحشی چگونه اضطراب مرا درمان کرد

چند بار باید شنا کنیم تا از مزایای سلامتی برخوردار شویم؟

وجود ندارد درست در اینجا پاسخ دهید – دکتر لی می گوید همه چیز به اهداف سلامتی شما بستگی دارد.

“NHS توصیه می کند که یک جلسه شنا 30 دقیقه ای به عنوان یکی از 150 دقیقه ورزش با شدت متوسط ​​در هفته توصیه شود.

“ورزش با شدت متوسط ​​هر ورزشی است که باعث می شود کمی احساس گرما و تعریق کرده و کمی از نفس افتاده باشید ، بنابراین باید به اندازه کافی سریع شنا کنید تا احساس این حالت را داشته باشید. سکته مغزی سریع یا خزیدن آرام یک گزینه است.

“باشگاه های شنا توصیه می کنند که شنا برای تناسب اندام به 3 تا 5 شنا در هفته ، 20 دقیقه یا بیشتر در هر جلسه نیاز دارد.

“این به معنای شنای سریع و دورهای شنا با سکته های مختلف مانند سینه ، پشت و خزیدن در جلو است. در نهایت ، می توانید این کار را دو بار در هفته به مدت یک ساعت انجام دهید. شنای یک ساعته مانند این فاصله 2 مایل! “

نحوه انجام این کار به خود شما بستگی دارد – اگر یک تازه وارد هستید ، یک کلاس یا کلوپ می تواند راهی آسان در این زمینه باشد و خود را نسبت به حضور در این زمینه مسئول بدانید.

و اگر هنوز شنا یاد نگرفته اید ، شرم آور نیست که بعداً در این مهارت مهارت کسب کنید.

در نهایت ، “هر شنا شنا کردن خوب است” ، که دکتر لی می گوید کلیدی در ذهنیت شما در نحوه برخورد شما است.

چه مقدار کالری می توانید از شنا بسوزانید؟

دکتر لی می گوید: “به طور متوسط ​​، یک فرد بالغ با وزن 150 پوند در هر ساعت شنا 400 کالری می سوزاند. با این حال ، افراد سنگین وزن کالری بیشتری مصرف می کنند. هرچه سریعتر شنا کنید ، کالری بیشتری می سوزانید. خزیدن سریع می تواند 700 کالری در ساعت بسوزاند.”

مهم نیست که البته درباره کالری شماری وسواس داشته باشید – بهترین ورزش سبکی است که از آن لذت می برد ، باعث می شود احساس خوبی داشته باشیم و خود را در حال پیشرفت مطابق با اهدافمان می بینیم.

بهترین لباس شنای ورزشی با پشتیبانی برای خرید شنا و ورزش های آبی تابستان امسال

آیا مزایای آن هم روحی است و هم جسمی؟

پاسخ کوتاه بله است – به طور کلی ورزش بهتر هم جسم و هم ذهن.

پس از یک سال عدم اطمینان و افزایش اضطراب ، ایجاد یک عادت سالم می تواند راهی برای القا احساس عادت به زندگی روزمره شما باشد.

“ذهن و بدن شما بسیار نزدیک به هم هستند. اگر یکی را بهبود بخشید ، این امر در دیگری پیشرفت خواهد داشت.

دکتر لی می گوید: “نشان داده شده است که شنا سطح اندورفین ، مغزهای طبیعی را در مغز افزایش می دهد و بنابراین پس از شنا شما اغلب احساس آرامش و آرامش می کنید.”

در سال 2012 ، یک نظرسنجی از 1200 شناگر بزرگسال 16 تا 45 ساله نشان داد که 74 درصد گفتند شنا به کاهش استرس و تنش کمک می کند.

دکتر لی می افزاید: محققان دریافته اند كه شنا منجر به افزایش سطح فاكتور نوروتروفیك مشتق از مغز (BDNF) می شود – پروتئینی كه برای رشد و نمو سلولهای عصبی در مغز و نخاع ضروری است.

“شنا همچنین یک روش عالی برای بهبود خواب شما است. نشان داده شده است که ورزش با شدت متوسط ​​کیفیت و مدت زمان خواب را بهبود می بخشد ، که باز هم دارای مزایای بی شماری برای سلامتی است.

“شنا باعث بهبود آمادگی جسمانی و استقامت می شود ، اما به احتمال زیاد این امر منجر به بهبود عزت نفس و تاب آوری در زندگی می شود.”

همه ما می توانیم مقدار بیشتری از آن تی بی تی داشته باشیم.

آیا شنا در آب وحشی می تواند برای شما بهتر باشد یا اگر خطرناک تر باشد؟
شما مبتدی هستید؟

علاقه به شنا در آب های وحشی همیشه وجود داشته است ، اما قفل شدن باعث جریان بیشتر آن شده است.

اما این چیزی نیست که شما فقط باید بدون انجام مقدماتی از قبل ، به آن بپرید.

دکتر لی می گوید: “تفاوت اصلی در درجه حرارت است. استخرها در دما 30-30 درجه سانتیگراد ثابت نگه داشته می شوند ، اما آبهای آزاد می توانند 22 درجه سانتیگراد یا کمتر باشند.

“شنا در آب سرد می تواند فواید سلامتی داشته باشد. شوک ناشی از آب سرد منجر به ریختن کورتیزول ، آدرنالین و نورآدرنالین و اندورفین می شود. خون به سمت اعضای حیاتی شما هدایت می شود ، قلب شما شروع به حرکت می کند و شما احساس طبیعی می کنید برخی از متخصصان معتقدند که غوطه وری منظم در آب سرد می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

“با این حال ، از شروع کار مراقبت کنید. همیشه با دیگران شنا کنید ، نه تنها. به تدریج خود را در دمای هوا تنظیم کنید ، در غیر این صورت ، بدن شما را دچار شوک می کند و پس از شنای سرد به تدریج گرم شوید.” برای سهولت در این امر ، پوشیدن لباس رسمی ممکن است کمک کند ، مانند این لباس که آزادی حرکت را در حین پوشاندن شما فراهم می کند.

مشاوره در این مورد را می توان از انجمن شنای فضای باز یافت.

همچنین ، نگران کنه؟ آنها در واقع وارد آب نمی شوند – در علف هایی یافت می شوند که در نزدیکی توده های آب رشد می کنند. بنابراین اگر بدنبال این قسمت ها رفته اید بدن خود را بررسی کنید و به آب بروید و در صورت مشاهده به پزشک مراجعه کنید (به دلیل بیماری لایم) ، اما نباید اجازه دهید این ترس شما را متوقف کند جهش

شنای مبارک – ما شما را کنار آب ملاقات خواهیم کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>