فواید پیاده روی برای سلامتی چیست؟ آیا پیاده روی به تنهایی برای تناسب اندام کافی است؟

[ad_1]

اگر بخواهید به روندهایی که در حین قفل شدن به وجود آمده اند فکر کنید ، لیست شما احتمالاً چیزی شبیه به این خواهد بود: نان موز ، مستندهای واقعی جنایی (به یاد داشته باشید ببر ببر؟) ، آزمونهای بزرگ میخانه و پیاده روی روزانه.

چه ما علاقمندان به ورزش باشیم و چه مبتدیان تناسب اندام ، رفتن به یک پیاده روی در هنگام ناهار هنگام کار از خانه در میان استرس یک بیماری همه گیر جهانی ، راهی برای مراقبت از سلامت روحی و جسمی ما شد. علاوه بر مزایای شناخته شده پیاده روی برای سلامت روان ما ، یک گزارش خلاصه توسط دانشگاه هاروارد نشان داد که چگونه پیاده روی می تواند خطر آسیب قلبی عروقی را 31 درصد کاهش دهد و حتی خطر مرگ را 32 درصد کاهش دهد.

بنابراین ، اگر اتفاقاً دچار یک مورد اضطراب در سالن بدنسازی شده اید (ورزش AKA gymmimation) ، یا اینکه فکر انجام روشهای کنترل درد کافی است که باعث تهوع شما شود ، خبر خوبی است. اما آیا واقعاً * فقط * پیاده روی برای تناسب اندام کافی است؟

اینها بهترین هدفون های در حال اجرا هستند که در حین عرق کردن شما نمی لغزند

فواید پیاده روی برای سلامتی چیست؟

مربی شخصی و متخصص بهداشت و تناسب اندام زنان ، تام هاوس می گوید: “بسیاری از مزایای شناخته شده پیاده روی برای سلامت جسمی ما است.” “اینها شامل موارد زیر است:

  • تناسب قلب و عروق
  • تناسب ریوی / ریوی
  • سلامت قلب
  • سلامت استخوان
  • مدیریت شرایطی مانند فشار خون بالا (فشار خون بالا) ، کلسترول و دیابت
  • درد یا سفتی مفصل و عضله
  • تعادل
  • قدرت و استقامت عضله
  • ترکیب بدن (با کاهش چربی بدن)

تام می افزاید: “علاوه بر این ، از زمان تعیین چالش های هفتگی مشتریان برای ورود به جدول رتبه بندی ، تعداد زیادی از آنها بهبود خواب ، کاهش وزن و بهبود وضوح ذهنی و سلامتی را گزارش کرده اند.”

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

آیا پیاده روی برای بهبود آمادگی جسمانی ما بدون ورزش کافی است؟

غالباً این فرض وجود دارد که اگر بعد از ورزش عرق نمی ریزیم ، به اندازه کافی سخت کار نکرده ایم و این مهم نیست. تام می گوید ، اما این دقیقاً درست نیست. وی می گوید: “پیاده روی برای بسیاری از افراد تنها نوع ورزش آنهاست و به آنها فواید زیادی می بخشد.” “بسیاری از مردم زندگی طولانی و سالم داشته اند بدون اینکه لایکرا و بندهای عرق را بر تن کنند!”

اما اینکه آیا شما باید پیاده روی های خود را با شکل دیگری از ورزش – مانند HIIT یا تمرینات قدرتی – تکمیل کنید ، کاملاً به سطح و اهداف تناسب اندام شما بستگی دارد.

تام می گوید: “اگر شما به دنبال ایجاد توده عضلانی قابل توجه و / یا بهبود تراکم استخوان – به ویژه در قسمت فوقانی بدن آنها هستید – راه رفتن برای شما به واقع راه آهسته خواهد بود.” “فایده اصلی بیشتر ما این است که باعث از بین رفتن روزی می شود که می تواند بسیار کم تحرک باشد و از طریق رایانه تنفس کند.”

تمرینات ایزومتریک یکی از بهترین راه ها برای ایجاد قدرت جدی (بدون حرکت عضله) است

آیا همه ما باید روزانه 10 هزار قدم راه برویم؟

باز هم ، این کاملاً به تناسب اندام فعلی شما و آنچه می خواهید بدست آورید بستگی دارد. یک نقطه شروع خوب این است که به مدت یک هفته از گام شمار یا ردیاب تناسب اندام استفاده کنید (یا از برنامه Health در iPhone خود استفاده کنید) و ببینید که هر روز به طور متوسط ​​چند مرحله را در اختیار شما قرار می دهد ، سپس طبق مراحل کلینیک Mayo هر روز 1000 مرحله اضافی اضافه کنید. .

بنابراین ، اگر به طور متوسط ​​3000 قدم در روز هستید ، بلافاصله خود را تحت فشار قرار ندهید تا 10،000 را انجام دهید – در عوض 4000 را هدف بگیرید.

تام توضیح می دهد: “کل” 10 کیلو پله “یک استراتژی بازاریابی از یک شرکت ژاپنی در سال 1965 بود که گام شمار را تولید کرد و این ایده واقعاً جلب شد.” “یک مطالعه دانشکده پزشکی هاروارد نشان داد که پیاده روی 4400 قدم در روز به طور قابل توجهی احتمال مرگ در زنان را کاهش می دهد ، که با بالا رفتن پله ها افزایش می یابد اما حدود 7،500 قدم در روز از بین می رود ، و بعد دیگر هیچ مزیت عمده دیگری مشاهده نمی شود.

تام می گوید: “فقط مشكل در انجام مراحل این است كه بیش از 2 ساعت در روز طول می كشد و می تواند تا حدود 400 كیلوكالری بسوزاند.” “کلاسهای HIIT مانند من در 45 دقیقه می سوزد و شما حتی نیازی به بیرون رفتن از خانه یا مسواک زدن ندارید!”

چند روش وجود دارد که ما می توانیم پیاده روی خود را برای افزایش سطح تناسب اندام خود به صورت توربو شارژ کنیم؟

برخی از راه ها برای تقویت پیاده روی در هنگام ناهار برای بالا بردن بازی تناسب اندام شما وجود دارد. “اگر می خواهید از پیاده روی خود بیشترین بهره را ببرید ، چرا به چند بند مچ بند و مچ پا فکر نمی کنید؟”

به علاوه ، تام می گوید ، هرچه زمین سخت تر شود ، قلب و ریه ها نیز باید بیشتر کار کنند. بنابراین ، سعی کنید برخی از تپه ها را به پیاده روی خود برای استراحت ناهار اضافه کنید – اگر در منطقه ای مسطح زندگی می کنید ، سعی کنید برخی از پله ها را پیدا کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاسهای Tom’s Zoom HIIT و همچنین تمرینات قبل از زایمان و پس از زایمان ، به tomhousefitness.com مراجعه کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>