مادران داستان های توانمندسازی خود را برای بهبود پس از زایمان به اشتراک می گذارند



یک کمپین جدید با هدف توانمند سازی و آگاهی دادن به زنان باردار برای کمک به آنها در کنترل بیشتر تجربه خود انجام می شود. #IWishIKnew توسط MUTU System ، یک برنامه پشتیبانی دیجیتال برای مراقبت های قبل و بعد از تولد ، از مادران جدید خواست تا توصیه های مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند آنها می خواستند داده شده است ، و داستان ها از افسردگی پس از زایمان تا بی اختیاری ادرار است.

آنها همچنین از 3449 زن باردار در انگلیس و ایالات متحده آمریكا نظرسنجی كردند كه سطح آمادگی و آگاهی پس از زایمان را در دوران بارداری بررسی می كنند و تأثیر آن بر سلامت روان است. آنها دریافتند كه 91٪ از زنان معتقدند كه در دوران بارداری به آنها توصیه كافی در مورد چگونگی آمادگی برای بهبودی پس از زایمان داده نشده است ، با 92٪ اذعان داشتند كه احساس می كردند مامای آنها اهمیت تهیه یك برنامه بهبودی را تایید نمی كند.

ریزش مو پس از زایمان: هر آنچه در صورت مشاهده ریزش مو پس از زایمان باید بدانید

“#IWishIKnew یک درخواست واضح است که زنان باردار را قادر می سازد احساس کنترل بیشتری در تجربه خود داشته باشند ، اطمینان حاصل شود که از همه اطلاعات و پشتیبانی صحیح برای اطمینان از مجهز بودن کامل آنها برای کنترل بهبودی پس از زایمان برخوردار هستند – که بدون وجود راهنمای صحیح ، “گفت: شتاب دهنده NHS نوآوری وندی پاول گفت.

“ما می خواهیم احساسات پشیمانی را برای زنان از بین ببریم ، كه بسیار ساده ابراز تاسف می كنند از اینكه” آرزو می كنند بدانند “با توجه به دوران نقاهت خود چه انتظاراتی دارند.”

اینها داستانهای قدرتمندشان است …

اگر نگران هستید که دچار افسردگی پس از زایمان در محاصره شوید ، چه کاری باید انجام دهید

  • کی – “# من آرزو می کنم در مورد رابطه جنسی دردناک پس از زایمان که ماه ها و ماه ها پس از تولد ادامه داشت ، دلایل و چگونگی آماده سازی بهتر برای جلوگیری از آن را بدانم. بهترین توصیه من این است که در طول بارداری به درگیر شدن و آزاد شدن کف لگن خود عادت کنید. کف لگن خیلی تنگ (هیپرتونیک) همان چیزی است که می تواند باعث رابطه جنسی دردناک شود بنابراین یادگیری شل کردن عضلاتی که دائماً روشن هستند برای من یک تغییر دهنده بازی بود ”.
  • Nicki – “#IwishIKnew about Diastasis Recti. من نمی دانستم که این چیست و نه بعد از تولد چقدر رایج است. این اتفاق پس از زایمان بسیار غافلگیر کننده بود و در واقع کاملاً نگران کننده بود که نمی دانم چه بلایی بر سر بدن من می آید یا چرا. هیچ کس در مورد چگونگی پیشگیری و بهبودی پس از تولد کودک به من چیزی نگفت. با پشت بینی ، من به مادران آینده می گویم که از تمرینات اصلی در دوران بارداری صرف نظر نکنند! نه از نوع سنتی خرد کردن آب ، بلکه تمرینات تقویت کننده هسته ای ملایم و بی خطر. بسیاری از زنان بیش از حد نگران ورزش در دوران بارداری هستند زیرا از بی خطر بودن آن آگاهی ندارند. “
  • کیت “#IwishIKnew درباره افتادگی. من هیچ تصوری از افتادگی اندام لگن نداشتم تا اینکه برای من بعد از زایمان اتفاق افتاد. یادگیری در مورد افتادگی و انجام تمرینات م floorثر کف لگن می تواند به کاهش احتمال ابتلا به آن کمک کند ، یا اگر این کار را انجام دهید زمان بهبودی شما را افزایش می دهد. فقط داشتن یک درک کلی در دوران بارداری به من کمک می کند تا بهتر از آنچه در این زمینه هستم آماده شوم. “
  • سوریندا – “#IWishIKn جدید درباره بی اختیاری. من در مورد بی اختیاری ادرار می دانستم اما در مورد بی اختیاری مدفوع کاملاً ایده ای نداشتم. دوستان من نیز موارد مشابه را گزارش کرده اند اما این فقط یکی از مواردی نیست که شما در مورد آن صحبت می کنید – در حالی که واقعاً انجام این کار کمک می کند ، به طوری که مادران دیگر می دانند این نشانه سلامت پس از زایمان است. بهترین توصیه من به زنان باردار این است که یاد بگیرند چگونه عضلات کف لگن خود را به درستی منقبض و آزاد کنند و چگونه این کار را در حرکات و ورزش های روزمره خود ادغام کنند. در واقع طولانی نمی شود و شما می توانید بدون نیاز به تجهیزات این تمرینات را در هر کجا انجام دهید. هرچه زودتر شروع به استفاده از آن کنید ، بهتر است “.
  • کارولین- “# من می خواهم درباره واقعیت های افسردگی پس از زایمان اطلاعات جدیدی کسب کنم. در اواخر زمان تولد من ، بیشتر وقت صرف آمادگی برای سلامتی قبل از زایمان شد ، خواه مقابله با استرس ها و یا فقط معاینه های عمومی برای اطمینان از ایمنی خودم و نوزادم. من حمایت فوق العاده ای دریافت کردم و زایمان نوزادم لحظه ای زیبا و بدون عارضه بود – اما چالش واقعی برای من بعد از این شروع شد. من نمی دانستم که از نظر روحی چه احساسی خواهم داشت و نه اینکه چیزی که احساس می کردم طبیعی است. من در مورد احساسی که داشتم انکار می کردم و به دنبال هر نوع کمک به تأخیر افتادم. من اکنون می دانم آرزو می کنم که کاش آن زمان می دانستم – پشتیبانی وجود دارد و بسیار مهم است. اگر به پشتیبانی نیاز دارید ، برای پشتیبانی بهداشت روان قبل و بعد از زایمان با پزشک یا PANDAS خود تماس بگیرید. “
  • جسیکا – “# من در مورد کمردرد پایین پس از زایمان اطلاعات جدیدی دارم. هیچ کس در مورد کمردرد که می تواند بعد از بارداری ادامه یابد صحبت نکرد. هسته من بعد از تولد کاملاً شلیک شد. ای کاش کسی به من می گفت که انجام تقویت هسته در دوران بارداری باعث بهبودی من می شود. هرچه هسته شما قوی تر باشد ، احتمال کمردرد شما دردناک تر خواهد بود.
  • جس – “# من می خواهم اطلاعات بیشتری در مورد کف لگن من و مواردی که می تواند کف لگن ضعیف من را به خطر بیندازد. من در هفته های اول پس از زایمان کارهای زیادی انجام دادم و عواقب آن را متحمل شدم. بزرگترین توصیه من برای زنان باردار این است که از پایه ها را ابتدا در همان ماههای اولیه پس از زایمان قرار دهید. به جای اینکه برای یک حرکت با شدت بالا بروید ، به جای اینکه کمی چمباتمه بزنید تا چیزی را بلند کنید ، قدم زدن ملایم را انجام دهید ، یک حرکت اسکات کم عمق تر انجام دهید. مطمئن باشید که ابتدا کف لگن خود را درگیر کرده اید. مهمتر از همه ، در دوران بارداری ، تمرکز خود را روی تمرینات روزانه هسته و لگن بگذارید. آن را از کسی بگیرید که می داند .. بعداً از من تشکر خواهید کرد.
  • سارا – “# من آرزو می کنم قبل از تولد من که ممکن است آن ارتباط فوری را با کودکم احساس نکنم. هیچ راهی درست برای احساس وجود ندارد اما هیچ کس قبلاً در مورد آن صحبت نکرده است. می گفتم مدتی بود که احساس می کردم واقعاً تنها هستم ، تا اینکه در این مورد با شریک زندگی و دوست نزدیکم شروع به صحبت کردم. توصیه من این است که با کسی صحبت کنید و بدانید که کاملاً طبیعی است و اشکالی ندارد که آن ارتباط فوری با کودک خود نداشته باشید. ”
  • Pippa – “# من می خواهم بدانم بهبودی چه مدت طول می کشد. من در دوران بارداری واقعاً فعال بودم و برای مدت زمان بهبودی آماده نبودم. من تصوری نداشتم که 6 هفته پس از زایمان زمان واقعی برای بهبودی کامل پس از زایمان نیست ، همانطور که به نظر می رسد بسیاری از زنان معتقدند. مادران آینده باید فشارهای ناشی از “عقب رفتن” را از بین ببرند و با عضلات مناسب در دوران بارداری ارتباط برقرار کنند تا بهبودی شما بعد از تولد سریعتر و موثرتر باشد.

15 مادر آنچه را که آرزو می کردند شخصی هنگام بارداری به آنها گفته باشد ، تقسیم می کنند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>