ما همه را به خاطر آنچه برای بریتنی اسپیرز اتفاق افتاد مقصر می دانیم

[ad_1]

فاجعه ی بریتنی اسپیرز مانند یک واحد ناگهانی آشکار می شود. چه کسی را می توان مقصر دانست که دختر جوان با صدای بلند به زنی نرم گفتار تبدیل شده و از نظر قانونی اعلام شده ناتوان از مراقبت از خودش است؟

قاب بندی بریتنی اسپیرز، یک مستند جدید که اکنون از نیویورک تایمز از هولو پخش می شود ، این سال را مطرح می کند: تقصیر کیست؟ لیست مظنونان طولانی است ، شواهد ناگواری دارند و انگیزه آن آشکار است. هرکسی که در مجاورت اسپیرز باشد برای بدست آوردن پول و قدرت ایستاد.

جاستین تیمبرلیک بود؟ پس از جدایی از آنها در سال 2002 ، موسیقی فیلم ها و مصاحبه های او باعث شد که او یک شرور باشد ، باعث افزایش مشخصات وی و تبدیل شدن او به یک ستاره قابل حمل تر شود.

آیا پدرش جیمی ، همیشه در پس زمینه ، بود که محافظه کاری و در نتیجه ثروت عظیم خود را کنترل می کند؟

قاب بندی بریتنی اسپیرز: بریتنی سکوت خود را در مورد مستند پرمخاطب جهان شکسته (پس کی می توانیم آن را در انگلستان تماشا کنیم؟)

دایان سویر بود؟ او یک اسپیرز 22 ساله در آن زمان کلیپی از یک چهره عمومی را تماشا می کرد که می گفت خواننده سزاوار تیراندازی در تلویزیون شبکه است. یا پرز هیلتون ، که یک صنعت شخصی را با تمسخر اسپیرز و همسالانش ساخته است؟ یا مت لاور ، که اکنون یک شکارچی جنسی شناخته شده است ، که هنگام یک مصاحبه تلویزیونی تلویحاً گفت که مادر 25 ساله گریه کننده دو فرزند پدر و مادر بدی است؟

یا این مردان بودند که به زندگی او می ریزند – اغلب نسخه های مسن تر ، چرب ، تقریباً تیپیک از مردانی که زنان آسیب پذیر را شکار می کنند؟ یا پاپاراتزی که او را مورد آزار و اذیت قرار داده است؟

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

در این مستند 90 دقیقه ای ، دوستان ، وکلا ، کارگران برچسب ، نمایندگان ، پاپارازوها و منتقدان نمودارهای اوج و سقوط اسپیرز هستند. نتیجه: وضعیت ویروسی ، پشتیبانی ستارگانی مانند سارا جسیکا پارکر و مایلی سایرس و هیاهوی گسترده در شبکه های اجتماعی. البته! این مجموعه چندین مورد از محبوب ترین نهادهای آمریکایی – افراد مشهور ، نوستالژی ، مدارس پر زرق و برق و جنایات واقعی را در خود جای داده است. اما وقتی رسانه های اجتماعی شروع به پر کردن معذرت خواهی شخصی از Spears می کنند ، مشخص نیست که ما واقعاً آماده بررسی چگونگی این اتفاق هستیم.

یک قدم به عقب بروید – قاب بندی آن قاب بندی بریتنی اسپیرز این است که بریتنی اسپیرز هنوز محصولی است که به فروش می رسد. ظهور و سقوط یک زن مشهور یک حلقه بی نهایت محتوا است؛ و هیچ وقت سازندگان مستند تصدیق نمی کنند که آنها نیز در تجارت بریتنی فعالیت می کنند. شکی نیست که این فیلم برای نیویورک تایمز ، که صدها مقاله در مورد اسپیرز نوشته است ، پولساز خواهد بود. (مستندات علی رغم تمرکز بر پوشش رسانه ای ستاره پاپ ، آنها را تحلیل نمی کنند.) با نوشتن این مقاله ، من همچنین نمی توانم خودم را از سیستمی که می خواهد بریتنی درآمد داشته باشد جدا کنم.

من کاملاً اعتقاد دارم که بدون اینکه عشق به درام و شایعات و درخشش و موسیقی پاپ را کنار بگذاریم ، می توانیم در رابطه با زنان مشهور بسیار بهتر عمل کنیم. به راحتی می توان تصور کرد که اکنون در جایگاه بهتری قرار داریم که فرهنگ زبانه ای دهه 2000 کاهش یافته است ، اما شبکه های اجتماعی فقط مسیر مستقیم تری به ما داده اند. بیایید موضع خود را در کنار دسته های شدید و وحشتناک “من از او متنفرم” یا “من برای او می میرم” تکامل دهیم. بیایید شرکت ها و شبکه های رسانه ای را به دلیل پوشش زن ستیزانه پاسخگو قرار دهیم. موارد خیریه هستند ، اما به دلیل اینکه نحوه برخورد آنها نحوه برخورد با افرادی را که فکر نمی کنیم زیبا و مهم باشند ، آگاه می کند.

ما این مسئولیت را داریم ، زیرا در حالی که به رمز و راز سقوط اسپیرز می پردازیم ، ثابت می کنیم که پاسخ این است: ما. چندین دهه عکس پاپ ، مصاحبه های وحشتناک ، حتی این مستند ، برای پاسخگویی به تقاضای مردم سیری ناپذیر وجود دارد.

افراد و چهره های اصلی رسانه مسئول بهره برداری از بریتنی اسپیرز هستند. اما ما مسئول بودجه آن هستیم. من و شما روز و شب اسپیرز را دنبال نمی کردیم ، روی کاپوت ماشینش بالا می رفتیم و با نظارت دائمی او و فرزندانش را وحشت می کردیم. اما ما مجله هایی را خریداری کردیم تا عکس هایی را ببینیم که می دانستیم فقط در صورت رعب و وحشت موضوع می توان آنها را به دست آورد.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

استیصال ما برای تعالی و نابودی زنان جوان و زیبا محدودیتی ندارد. ما از جاستین تیمبرلیک بعد از موزیک ویدیوهایی با مضمون بریتنی ، مصاحبه های رادیویی با مضمون بریتنی ، جزئیات رابطه جنسی با او در SNL ، به تازگی در سال 2013 پشتیبانی کردیم. کمدین ها ، پوشش پرز هیلتون را بخوانید.

کمپین #FreeBritney به چه معناست؟

این مستند بسیار خوب و حتی شاید لازم است. اما وارد کردن اطلاعات بانکی من به Hulu برای تماشای آن ، ورود به توییتر برای خواندن مطالب وحشتناک ، نوشتن این مقاله – همه چیز “همه ما در تلاش هستیم تا شخصی را پیدا کنیم که این کار را انجام داده است”

ما این کار را کردیم معامله معامله امریکا با افراد مشهور این است: ما شهرت و پول بیشتری به شما می دهیم که ممکن است آرزو کنید. در عوض ، شما به ما خدمت خواهید کرد. برای مردان مشهور ، “خدمت” معمولاً به معنای چند فیلم پرفروش ، پرشور عمومی ، ظاهر فرش قرمز گاه به گاه تشنگی است. برای زنان مشهور ، این بدان معناست که از نظر جسمی و شخصیتی بی عیب و نقص هستند ، به عنوان ترکیبی کامل از هر خیال موجود زندگی می کنند ، به ما اجازه می دهند داخل آشپزخانه ، کیف پول و شورت شما را ببینیم. (که از تصاویر شبانه روزی اسپیرز رضایت ندارد ، پاپاراتزی عکس های بالادستی از او گرفت.)

تمام قسمت آینه سیاه مایلی سایرس باعث می شود که فکر کنم در مورد بریتنی اسپیرز است

به نظر من خیلی خنده دار به نظر می رسد که کسی از آنچه تحمل کرده تعجب کند. در سال گذشته – در بیدار شدن از خواب ، بعد از MeToo 2020 ، کریسی تیگن و مگان مارکل به دلیل از دست دادن بارداری مورد تمسخر قرار گرفتند. بیلی ایلیش ، 18 ساله ، برای قدم زدن در بیرون بدن بدن و بدنام بود. نماینده الكساندیا اوكاسیو كورتز بخاطر اینکه وی زنده مانده از حمله جنسی است ، مورد تمسخر قرار گرفت.

من فقط یک روانشناس صندلی هستم – که در هفت سالگی روی صندلی برای رقص “قوی تر” اسپیرز می رقصید – اما بدیهی است که نحوه برخورد ما با شخصیت های عمومی ، به ویژه زنان ، نشان دهنده یک نیاز فرهنگی عمیق است. زندگی در سرمایه داری غم انگیز است. ما بیش از حد کار می کنیم ، کم تحصیل می کنیم ، استرس شدیدی داریم و اغلب فقیر هستیم یا از آن فاصله داریم. هنر به ندرت قابل دسترسی است. سیاستمداران و م institutionsسسات تلاش زیادی کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که پاسخگویی به آنها دیوانه وار پیچیده و طاقت فرسا است.

وجود یک طبقه اجتماعی از افراد مشهور و چهره های اصلی رسانه چهره عمومی به ثروت و قدرت می بخشد. این امر از این واقعیت منحرف می شود که این افراد در واقع کسری از پول و منابع روسای استودیو ، مدیران عامل و رهبران منتخب را در اختیار دارند. اگر نحوه ارتباط با فرهنگ شهرت را تغییر دهیم ، می توانیم فضا را برای بازجویی از ساختارهای قدرت جدی تر آزاد کنیم. ما همچنین در جهانی مهربان زندگی خواهیم کرد.

قاب بندی بریتنی اسپیرز در پاسخ به جنبش رو به رشد “بریتنی آزاد” – فشار طرفداران برای آزادی اسپیرز از محافظه کاری پدرش ساخته شد. “بریتنی آزاد” جاه طلبی شایسته ای است ، اما در واقع یک جنبش اجتماعی نیست. جنبش اجتماعی چیزی است که هدف آن آزادی گروه بزرگی از مردم است. جنبش “Free Britney” به وضوح از یک مکان عشق عمیق ناشی می شود ، اما یک مشکل عظیم – استثمار زنان – را می طلبد و راه حلی را ارائه می دهد که فقط یک زن را آزاد می کند. این هنوز هم فقط راهی برای ارتباط وسواسی با یک زن تنها (سفید ، ثروتمند) است.

اگر بخواهیم خود را آزاد کنیم ، باید کمی بلند پروازانه عمل کنیم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>