مصاحبه بنیانگذاران Little Moons با هاوارد و ویوین وونگ

[ad_1]

تا زمانی که در زیر صخره ای زندگی نکرده باشید (و ما واقعاً شما را سرزنش نمی کنیم که در 3948759458 قفل محصور شویم) ، متوجه خواهید شد که جهان کاملاً برای ماه های کوچک عصبانی شده است.

خواه TikTokers درمورد آنها بصورت آنلاین (320.8 میلیون برداشت و شمارش) پست بفرستد ، افراد خوش غذا در اطراف بلوک صف می کشند تا در Waitrose دستشان را بگیرند یا افراد مشهور محتوای آب دهان را می گیرند و آنها را می بلعد ، Little Moons بزرگترین داستان موفقیت در همه گیر است.

پس صبر کنید ، اولین چیز اول: آنها چه جهنمی هستند؟ Little Moons توپ های دسر ژاپنی ژله ای خوشمزه ای است که در اصل توپ هایی از بستنی حرفه ای است که در خمیر نرم موشی پیچیده شده است. آنها فرزندان خواهر و برادر ، هوارد و ویوین وونگ هستند که توپهای معروف خود را در سال 2010 با هدف رساندن موچی ژاپنی با پیچ و تاب و مدرن به توده مردم راه اندازی کردند. به راحتی می توان گفت که این کار مفید است: یک ماه کوچک از هر کسی لب می زند ، فروش Tesco هفته به هفته 700٪ افزایش می یابد (جایی که هر بسته ده بسته می فروشد) و توپها کاملا در Amazon Fresh به فروش می رسند.

GLAMOR که ناامید از کشف داستان موفقیت در Little Moon ها بود ، با یکی از بنیانگذاران این برند ، Vivien Wong درگیر شد تا بداند چگونه او و برادرش تجارت خود را راه اندازی کردند ، چالش هایی که در روزهای ابتدایی بر آنها غلبه کردند و موارد بعدی برای رسانه های اجتماعی مارک معروف


تشخیص سرطان پدرم به من الهام بخش این برند شد

با بزرگ شدن ، ما همیشه آخر هفته ها در نانوایی والدینمان کار می کردیم و من در حالی که به عنوان یک حسابدار رسمی آموزش می دیدم ، به کمک خود ادامه می دادم. با احراز صلاحیت ، من در بارکلیز پایتخت کار کردم اما اشتیاق بیشتری به کار ، خلاقیت و انعطاف پذیری داشتم. تشخیص سرطان پدرم به من فهماند که هیچ تضمینی برای فردا وجود ندارد بنابراین تصمیم گرفت که روز دیگری را مسلم نپذیرفت. من تصمیم گرفتم یک لیست سطل تهیه کنم و شماره یک لیست شروع به کار خودم کردم. این کار انگیزه راه اندازی ماه های کوچک با برادرم هوارد را به من داد.

نانوایی والدین ما موشی سنتی درست می کردند (به جای بستنی با رب لوبیای قرمز پر شده بود) و ما همیشه بافت موچی را دوست داشتیم. وقتی طعم این ترکیب را با بستنی چشیدیم ، فوراً فهمیدیم که باید این ماده را به انگلستان بیاوریم. با کمک پدر ما ، این کار عشق بود ، اما ما دستور العمل کامل موچی بستنی را درست کردیم.

در اینجا دقیقاً نحوه دستیابی به میلیون ها نفر به عنوان یک زن در تجارت از طریق زنانی که خودشان این کار را انجام داده اند آورده شده است

تأمین بودجه در روزهای اولیه دشوار بود

ساختن یک برند کاری گران است و ما در ابتدا بودجه ای نداشتیم. بنابراین ما در ابتدا فقط ماه های کوچک را به رستوران های سراسر انگلیس و اروپا می فروختیم. ما تمام سود خود را مجدداً به این تجارت سرمایه گذاری کردیم و در سال 2015 ، با مقداری سرمایه گذاری از طرف خانواده ، تصمیم گرفتیم با یک شرکت مارک تجاری همکاری کنیم تا مارک خرده فروشی را ایجاد کنیم.

ما با طیف وسیعی از بسته های خرده فروشی ماه های کوچک به بازار Wholefoods نزدیک شدیم. ما به سرعت به بهترین بستنی فروشی آنها تبدیل شدیم و همچنان به کسب لیست در Ocado ، Waitrose و Tescos ادامه دادیم.

ما با استفاده از منابع خود رشد کرده ایم و تمام سود را مجدداً به کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده ایم و تاکنون از سرمایه گذاری قابل توجهی از جای دیگر خودداری کرده ایم. من و هاوارد حتی برای صرفه جویی در هزینه با هم زندگی کردیم. با خیالی آسوده ، اکنون در خانه های جداگانه خودمان هستیم!

WTF “غلات طبیعت” است؟ صبحانه سالم مورد علاقه TikTok (مورد تأیید لیزو) ویروسی می شود

اقناع انگلستان در مورد آنچه که در واقع موچی بود ، بزرگترین چالش بود

چالش های اصلی برای ما این بود که بسیاری از مردم نمی دانستند که چه موشی است ، و بافتی نیست که برای بسیاری از مردم آشنا باشد. ما مجبور شدیم زمان زیادی را برای آموزش بازار و معرفی یک محصول و بافت کاملاً جدید سرمایه گذاری کنیم. چالش دیگری که داشتیم این بود که توسط توزیع کنندگان یا رستوران ها لیست شود. این چالش متقاعد کردن مشتریان بود که اگر ما را در فهرست خود قرار دهند ، ما هنوز یک ماه دیگر خواهیم بود. نرخ شکست شرکت های جدید زیاد است ، بنابراین من نمی توانم از منطق آنها تقصیر کنم ، اما سپس شما درگیر 22 می شوید و این یک پیشگویی کامل کننده است. سرسختی زیادی لازم بود – و من دوست دارم جذابیت داشته باشم – تا فرصتی برای ما بوجود بیاید.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

[h2]ما ایمیلی از شخصی داشتیم که به یو صعود کرده بود! سوشی بن برای پیدا کردن بسته بندی ما ، بنابراین او می تواند در مورد خرید Little Moon از ما مستقیماً با ما تماس بگیرد
ما زمان زیادی را برای تهیه و اصلاح دستورالعمل های خود صرف کردیم و معتقدم این در موفقیت ما نقش اساسی دارد. ما از سرآشپزهای رستوران های برتر لندن برای توصیه و توصیه طعم های بستنی استفاده کردیم و بهترین مواد را از آنها تهیه کردیم. من فکر می کنم زمانی که ما شروع به دریافت ایمیل از افرادی کردیم که می پرسند آیا آنها را به صورت خصوصی تأمین می کنیم ، متوجه شدیم که این برند در حال از بین رفتن است. ما ایمیلی از شخصی داشتیم که به یو صعود کرده بود! سوشی بن برای پیدا کردن بسته بندی ما ، بنابراین او می تواند در مورد خرید Little Moon از ما مستقیماً با ما تماس بگیرد. همچنین هنگامی که از خریدار Wholefoods در مورد تهیه سهام انتظار داشتیم پاسخی نگیریم از طریق ایمیل برای ما بسیار دلگرم کننده بود. او 2 دقیقه بعد با ایمیل گفت: “تو من را در موچی داشتی”.

TikTok یک شبه دنیای ما را تغییر داد

هنگامی که نام تجاری در سال 2015 وارد خرده فروشی شد ، ما شروع به ایجاد حضور خود در شبکه های اجتماعی کردیم. و از آن زمان ، ما جامعه ای فوق العاده جذاب و فعال از طرفداران عمدتا در فیس بوک و اینستاگرام داشته ایم. محصولات ما رنگارنگ و بازیگوش هستند ، بنابراین آنها بخوبی به عکس گرفتن وام می دهند! و سپس سال گذشته در آلمان ، Little Moons شروع به “ویروسی” شدن کرد و ما احساس کردیم که در حال نزدیک شدن به کمی نقطه اوج هستیم. ما در واقع به همدیگر گفتیم “اگر این اتفاق در انگلیس بیفتد خیلی خوب نخواهد بود”

اگر قصد راه اندازی مشاغل شخصی خود را دارید ، 10 نکته ای که * لازم دارید آنها را بخوانید

سریع ماه ژانویه 2021 ، Little Moons در TikTok ویروسی می شود و دنیای ما به معنای واقعی کلمه در طول شب تغییر می کند. در حالی که خیلی دوست دارم بگویم این یکی از ویدیوهای ما بود که همه چیز را در انگلستان شروع کرد ، واقعیت این است که TikTok پلتفرمی است که اساساً بر اساس سازندگان ساخته شده است. نه به معنای تأثیرگذار به معنای معمول ، زیرا برخلاف سایر سیستم عامل ها ، تعداد افرادی که شما را دنبال می کنند ارز اصلی نیست. در عوض ، این الگوریتم به گونه ای طراحی شده است که جالب ترین و سرگرم کننده ترین مطالب را در کانون توجه قرار دهد ، بنابراین واقعاً از هر کس می تواند استفاده شود. برخی از افراد عادی فکر می کردند که ارسال یک TikTok از آنها که در جستجوی این توپ های کوچک و روشن بستنی های خوشمزه هستند ، به یک ماجراجویی قفل به “Tesco بزرگ” سرگرم کننده می شوند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

متخصصان مراقبت از پوست هک های زیبایی TikTok را ارزیابی می کنند که واقعاً م workثر هستند و از مواردی که باید از آنها اجتناب کنیم

و یک طوفان عالی – این مخاطبان ، به ویژه زنان جوان ، به وضوح خستگی قفل را تجربه می کردند و این باعث می شود کمی آرامش حاصل شود. هنگامی که تنها مکانی که می توانید بروید سفر به ‘Tesco بزرگ’ است ، ایده رفتن به شکار بستنی ضروری باید کمی هیجان را برای دادرسی فراهم کند. و شاید به دلیل ساده بودن تکرار ساختار این فیلم ها ، هزاران نفر دیگر به آن پیوستند. ما شروع به تولید محتوایی کردیم که به آنچه اتفاق می افتاد واکنش نشان دهد. و مردم آن را دوست داشتند و هنوز هم دوست دارند – در زمان نوشتن مقاله ، #MittleMoon و #LittleMoonMochi دارای ترکیبات 320.8M در سیستم عامل هستند.

ما کارهای بزرگی را برنامه ریزی کرده ایم

ما می دانیم که طرفداران ما انواع طعم های موچی را دوست دارند – ما 12 نوع غذا از Vegan Passionfruit & Mango گرفته تا Honey Roasted Pistachio داریم. ما در تابستان برخی از طعم های جدید و جذاب را ارائه خواهیم داد و امیدواریم که در صورت اجازه سطح سهام ، سایت تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنیم – ما دوست داریم مردم هر زمان که بخواهند به کل دامنه ما دسترسی داشته باشند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>