مصاحبه هدی کتان در مورد استانداردهای غیر واقعی صنعت زیبایی

[ad_1]

Huda Kattan ، بنیانگذار و رئیس Huda Beauty ، در کانال YouTube خود به مناسبت روز جهانی زن ، فراخوانی احساسی و فمینیستی را به موقع به صنعت زیبایی فراخوانده و از آنها خواسته است تا برای ایجاد تغییر در مورد سمیت استانداردهای زیبایی غیر واقعی که دارند ، به او بپیوندند. این صنعت و کل جامعه به زنان تحمیل شده است.

وی شخصاً متعهد شده است که از فیلترها در هیچ یک از حسابهای instagramhudabeauty خود که 2.2 میلیون دنبال کننده دارد استفاده نکند ، تا نمونه ای از شفافیت را ارائه دهد و با حکم جدید موافقت کند که مارک ها باید فیلترهایی را که در تبلیغات آنها استفاده می شود ، فاش کنند. . او می گوید: “من بیشتر جلو می رفتم.” “من کمپین های مراقبت از پوست را می بینم که از آرایش استفاده می کنند و من را عصبانی می کند ، باید در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، از جمله Snapchat ، سلب مسئولیت شود – آنها باید بپرسند ، آیا این عکس تغییر داده شده است؟ و اگر جعبه ای وجود داشته باشد باید علامت گذاری شود. به همین ترتیب با جراحی ، اگر یک فرد تأثیرگذار بوتاکس یا ماده پرکننده ای داشته و تبلیغات مراقبت از پوست یا آرایش را انجام می دهد ، باید بیان شود. ”

خود هدی همیشه در مورد داشتن بوتاکس و مواد پرکننده آزاد بوده است ، اما احساس می کند که هنگام تبلیغ زیبایی باید روش رسمی تری برای اندازه گیری این مسئله وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که مشتریان از طریق یک محصول به دنبال زیبایی های غیر واقعی و غیرقابل تحقق نیستند.

اینفلوئنسرها دیگر نمی توانند از فیلترهای “گمراه کننده” در تبلیغات زیبایی استفاده کنند ، قوانین ASA

هدی به طور انحصاری به GLAMOR می گوید که این درخواست پس از یک عمر احساس “ناامیدی و عصبانیت برای مدت طولانی” که او ابراز امیدواری کرده است “باعث ایجاد برخی تغییرها شده است. او اذعان می کند که “بخشی از مشکل” بوده است ، زیرا او به ارتش سایر تأثیرگذاران و دوستداران زیبایی پیوسته است که به طور منظم تصاویر او را فتوشاپ می کنند. “مدتی احساس کردم که بیش از حد تصاویرم را فتوشاپ کرده ام. من سعی کردم در سال 2018 وقتی یک تصویر و GIF ارسال کردم و قبل و بعد از فتوشاپ به من نشان داد ، به این مسئله بپردازم. هرچند خوب فرود نیامد. من نظرات منفی زیادی گرفتم و از من انتقاد کردم که چرا کامل به نظر نمی رسم. هیچ “شما دختر برو” وجود نداشت ، مثل “او” بود. حالا ، او دوباره به دنبال آن است.

آیا او فکر می کند #MeToo تغییری در نحوه فکر کردن ما درمورد خود زن بودن و مشاهده دیگران ایجاد کرده است و بنابراین مردم استقبال بیشتری از این پیام رسانی خواهند کرد؟ “بله ، یک تغییر در حدود #MeToo وجود داشت. پیش از این فقط ما مردم کوچک نبودیم که واقعاً احساس نمی کردیم در برابر آنچه می دانستیم اشتباه است بایستیم. و رسانه های اجتماعی در بسیاری از سطوح رسانه های اجتماعی آتش سوزی هایی ایجاد کرده اند که دارای نکات منفی هستند اما این یک برکت است. “

برای او شخصاً ، این تغییر در حدود راه اندازی نام تجاری مراقبت از پوست او ، Wishful بود. “من فهمیدم که باید پیاده روی کنم” و باید در صنعت زیبایی واقعیت وجود داشته باشد. ” او برای آرایش کمپین بدون آرایش عکاسی کرده بود: “من مجبور شدم آن را فشار دهم و احساس آسیب پذیری کنم ، اما از آن زمان هرگز مثل گذشته نبودم.” او گفت ، “او همیشه از کودکی با احساس زشتی مبارزه می کند. ترکیبی از انتقادات خانواده بزرگ او به دلیل “بیش از حد تاریک بودن” از یک طرف و تنها خانواده عرب تبار خاورمیانه در شهر زادگاهش در تنسی. “من در هر جبهه ای احساس عدم پذیرش می کردم. احساس بی ارزشی کردم زیبایی چیزی بود که من واقعاً می خواستم احساس متفاوتی در من ایجاد کند. “

هنگامی که تجارتش شروع به رونق گرفتن کرد و سرمایه گذارانی داشت ، فکر کرد که سرانجام از طرف خانواده ، جامعه مورد قبول واقع خواهد شد.

او اذعان می کند ، هم قدرت در آرایش وجود دارد و هم مسمومیتی که باید رفع شود. “آرایش باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید ، اما همچنین شما را پوشش می دهد. این یک زره پوش است. ”

دومین مسئله بزرگ او این است که صنعت بیشتر از آنکه درست و درست باشد ، وقتی که صحبت از خود زنان می شود ، سود را هدایت می کند: «من به اندازه کافی به پول فکر نمی کنم. برخی از محصولات من ضرر می کنند اما اگر آنها را دوست داشته باشم آنها را رها نمی کنم. من با افراد بازاریابی زیادی مصاحبه می کنم و وقتی می پرسم ، استراتژی توسعه محصول شما در شرکت های دیگر چیست؟ من از شنیدن گفتن آنها شوکه شدم ، “اولا ما می دانیم که چه مقدار پول می خواهیم بدست آوریم ، و سپس می فهمیم که کدام محصول به ما پول می دهد.” اینجا مشکلی پیش آمده است در عوض ، مردم باید به این فکر کنند که زنان در ابتدا چه چیزی می خواهند ، نه اول پول ؟. “

در پایان ، او نتیجه گرفت ، تغییر باید اتفاق بیفتد. “این روایت اکنون باید متوقف شود. ما باید زیبایی را دموکراتیک کنیم. ما نیاز داریم که هرکسی استاندارد زیبایی خاص خود را داشته باشد. همه ما باید پاسخگو و اصیل باشیم. من یک مادر هستم ، نگران دخترم و صنعت زیبایی هستم که ما برای آینده او شکل می دهیم ، اگر صحبت را شروع نکنیم 100٪ دروغ می فروشیم و این مزخرف است. آرزو می کنم کاش وقتی جوانتر بودم کسی برای این امر ایستاده بود. این می توانست زندگی من را تغییر دهد. “

فیلم تبلیغاتی تیزر تبلیغاتی Huda ‘F ** K Toxic Beauty Standards’ را اینجا ببینید – برای انتشار کامل در ساعت 3 بعد از ظهر امروز در کانال YouTube Huda Beauty با ما همراه باشید.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>