مکمل هایی برای تقویت عملکرد مغز و تمرکز

[ad_1]

در این شکی نیست ، سال گذشته بوده است سخت. ما نه تنها با یک همه گیری جهانی دست و پنجه نرم می کنیم ، بلکه بسیاری از ما با عوارض جانبی روانی فاصله اجتماعی ، بی ثباتی مالی و اضطراب سلامتی نیز دست و پنجه نرم می کنیم. علاوه بر این ، ما مجبور شدیم یک شبه جنگلبان استاد شویم ، مراقبت از کودک ، مدرسه در خانه ، کار در خانه و بسیاری از کارها و کارهایی را که می توانستیم به متخصصین برون سپاری کنیم. برای بدتر کردن شرایط ، فرصت های تخلیه و استراحت با تعطیل شدن اسپا و سالن های ورزشی و همچنین دسترسی محدود به خدمات بهداشت روان به طور قابل توجهی کاهش یافته است. اینکه بگوییم مغز ما سرخ شده است ، کم لطفی است.

این احساس “خفیف” که اکنون تجربه می کنید – کاملاً غمگین نیست ، خیلی خوشحال نیست؟ به آن “خسته کننده” گفته می شود ، و تعریف آن بسیار روشن است

ممکن است به همین دلیل باشد که افراد بیشتر از هر زمان دیگری برای استفاده و کنترل استرس ، بهبود تمرکز و تنظیم خواب به سراغ مکمل های تقویت کننده مغز می روند. خوشبختانه شواهد موجود در مورد این مکمل های معجزه آس امیدوار کننده هستند. تحقیقات اخیر نشان داده است که مکمل های غذایی مانند روی ، منیزیم ، امگا 3 و ویتامین های B و D3 می توانند به بهبود خلق و خوی افراد ، کاهش استرس ، تسکین اضطراب و افسردگی کمک کنند.

راهنمای مکمل بزرگ: ما تجزیه و تحلیل می کنیم که شما برای تقویت سلامتی خود باید واقعاً کدام یک را بیابید

یک مطالعه منتشر شده در مجموعه مقالات انجمن تغذیه شواهد ثابت ، به ویژه در مورد افسردگی ، نشان می دهد که ارتباطی بین اندازه گیری کیفیت رژیم غذایی و سلامت روان وجود دارد و مداخلات رژیم غذایی می تواند به طور قابل توجهی و معنی دار از اختلالات بهداشت روانی را تسکین دهد. جویس کاوای ، مدرس ارشد بهداشت ، رفاه و مراقبت های اجتماعی در دانشگاه آزاد ، معتقد است که “روانپزشکی تغذیه ای” آینده مدیریت بهداشت روان است و پزشکی اصلی باید آن را به عنوان یک گزینه درمانی یکپارچه یا جایگزین برای درمان های مستقر بپذیرد. مانند درمان و داروهای ضد افسردگی.

برای کسانی که مایل نیستند منتظر بمانند تا گزینه های درمانی تغذیه ای به جریان اصلی بینجامد ، بسیاری از مارک های مکمل با روش های آسان و کارآمد برای تأمین مواد مغذی دقیق و ضروری بدن و ذهن شما ارائه می شوند. به اسکرول ادامه دهید تا بهترین موارد موجود را کشف کنید …

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>