میلی مکینتاش در مورد رژیم سلامتی پس از تولد



میلی مکینتاش یکی از افراد مورد علاقه من برای پیگیری در اینستاگرام است. در حالی که من پذیرفته ام که هرگز به اندازه او متناسب و متناسب نخواهم بود ، محتوای او انگیزشی است ، نیرومند است و او نمی ترسد وقتی که با ناامنی های بدن دست و پنجه نرم می کند ، اعتراف کند.

میلی پس از تولد دخترش ، سیه نا ، از این سیستم عامل برای انتقال پیام های مثبت بدن در مورد چسباندن دو انگشت به “بدن پس از نوزاد” و هنر تعادل (شراب و پیلاتس ، کسی؟) استفاده کرده است.

می خواهید برخی از نکات وی را جمع آوری کنید؟ من با این خانم 31 ساله آشنا شدم تا در رژیم سلامتی فعلی او ، اینکه چگونه مادر شدن زندگی او را تغییر داده است و چگونه او سلامت روان خود را کنترل می کند ، بررسی کنم.

اینکه مادر جدید چگونه رژیم سلامتی من را تحت تأثیر قرار داده است

به عنوان یک مادر ، مراقبت از خودم و سلامتی ام بیش از هر زمان دیگری مهم است ، من می خواهم تا آنجا که ممکن است انرژی داشته باشم تا بتوانم با کودک نوپایم که به زودی زندگی می کنم ادامه دهم. من به اندازه گذشته وقت تمرین ندارم اما سعی می کنم 3-4 بار در هفته نوعی ورزش انجام دهم ، این به اندازه بدنم برای ذهن من بسیار مفید است.

مردم در حال نوشتن نامه های عاشقانه برای بدن خود در اینستاگرام هستند و بسیار قدرتمند است

تمریناتی که سلامت روانی و تناسب اندام من را تقویت می کند

من سعی می کنم 3 جلسه با PT با وزنه های سبک و باندهای مقاومت برای تقویت و تن دادن انجام دهم و دوست دارم هر هفته یک جلسه باره یا پیلاتس انجام دهم که برای کمر درد ، تراز و وضعیت بدنم بسیار مناسب است. داشتن مقداری “وقت من” که می توانم مادر بودن را کنار بگذارم ، موسیقی خوبی بنوازم و ضربان قلبم را ادامه دهم ، همیشه باعث تقویت روح و جسم می شود و هرگز از انجام آن پشیمان نیستم.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

یک روز معمولی روی بشقاب من

اولین چیز: ماست طبیعی ، گرانولا ، توت و یک قطره قطره عسل

اواسط صبح: دو تخم مرغ مخلوط شده با نان ترد گندم سیاه

وقت ناهار: میگو با برنج ، مارچوبه ، بسته چوی و مقدار زیادی چیلی ، سیر و زنجبیل تازه سرخ کنید

عصرانه: نصف سیب با یک قاشق چای خوری کره مغز

شام: توپ های گوشت بوقلمون با ماکارونی بدون گلوتن ، کدو سبز و یک آب پاش فتا

مکمل هایی که قسم می خورم

من حدود 6 یا 7 سال است که از Symprove به عنوان بخشی از برنامه سلامتی خود استفاده می کنم و به آن قسم می خورم. نیکولا جاس ، متخصص چهره ، برای اولین بار پس از آنکه به من گفت که دچار شکستگی هستم ، آن را به من توصیه کرد و او توضیح داد که برای داشتن پوست سالم باید از سلامت روده مراقبت کنم. من نیز گاهی اوقات از نفخ شکم رنج می برم و قبلاً علائم IBS پیدا کردم اما اکنون این وضعیت بسیار بهتر شده است. از آنجا که استفاده از Symprove هضم غذا عالی است و به ندرت بیمار می شوم. به آن قسم می خورم و همیشه به مردم می گویم که آن را امتحان کنند.

Millie Mackintosh درمورد مقابله با آکنه بزرگسالان صادقانه عمل می کند – و صحبت های واقعی و طراوت بخش شما کاملاً به شما قدرت می بخشد

تمرین ذهن آگاهی به شما قسم می خورم

من هر روز صبح مدیتیشن می کردم اما از زمان بچه دار شدن از پنجره بیرون رفته است! من قبل از اینکه بخوابم حواسم را جمع می کنم. من از برنامه Calm استفاده می کنم و به یک آهنگ خواب عمیق 15 دقیقه ای گوش می دهم که با استفاده از اسکن بدن و تکنیک های تنفس به من کمک می کند از روز خود خارج شوم و در پایان آن همیشه خواب هستم.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

نکات مهم من برای مادران تازه وارد درباره بازگشت تدریجی به یک رژیم خوب سلامتی است

من واقعاً پیلاتس را به همه توصیه می کنم اما به خصوص مادران جدید ، این در آخرین بارداری من به من کمک کرد و برای بازسازی قدرت هسته و لگن شما بسیار مناسب است. خیلی به خود فشار وارد نکنید ، آن را آهسته بگیرید و از برنامه ها برای تشویق استفاده کنید. نیمکت تا 5k عالی است اگر می خواهید وارد کار شوید اما نمی دانید از کجا شروع کنید. مهمتر از همه: کاری را انجام دهید که از آن لذت می برید ، در غیر این صورت از آن وحشت خواهید داشت و ادامه آن بسیار دشوارتر خواهد بود.

افکار من در مورد فشار مادران جدید برای “بازگشت به شکل”

من از اصطلاح “برگشت به عقب” متنفرم – فشار مسخره است! بدن زنان مخصوصاً بعد از زایمان و رشد و ایجاد زندگی باید جشن گرفته شود! تقریباً یک سال طول کشید تا دوباره در لباس های قبل از بارداری جا بیفتم و بعضی از آنها را احتمالاً دیگر نخواهم پوشید. من با آن خوب هستم ، بدن من تغییر کرده است اما اکنون داستانی برای گفتن دارد و من از آنچه به من داده بسیار سپاسگزارم.

سه بهترین توصیه من برای مادران جدید

  1. با غریزه روده خود بروید ، شما می دانید چه چیزی برای کودک شما بهتر است!
  2. هنگام خواب کودک چرت بزنید ، این واقعاً به من کمک کرد بعد از زایمان بهبود پیدا کنم و در هنگام تغذیه در طی ماه های اول با خواب شکسته کنار بیایم
  3. مقداری از وقت “شما” را در اولویت قرار دهید ، شاید هنگام گوش دادن به پادکست ، ماساژ دادن یا ناهار با دوستان خود به تنهایی بروید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>