نحوه مدیریت امور مالی به عنوان فریلنسر

[ad_1]

یکی از رایج ترین شکایاتی که من می شنوم این است که چگونه بیشترین جریان اصلی هدایت مالی شخصی ، چند صفحه گسترده بودجه ، برنامه های پس انداز و محصولات مالی برای افرادی با درآمد ثابت و حقوق بگیر از یک نقش شاغل در نظر گرفته شده است. و با این وجود ، بیش از پنج میلیون فرد اشتغال زا در انگلستان وجود دارد – پس چگونه می توانید پول خود را مدیریت کنید که برای خود کار می کنید؟

البته ، فقط یک مارک اشتغال شخصی وجود ندارد. شما می توانید به عنوان یک تاجر انفرادی یا یک شرکت محدود فعالیت کنید ، و موافقان و مخالفانی برای هر دو وجود دارد. به عنوان یک قاعده کلی ، بیشتر حسابداران توصیه می کنند که هنگامی که بیش از 30 هزار پوند در سال درآمد کسب می کنید ، کار به عنوان یک شرکت محدود از نظر مالیاتی مقرون به صرفه تر است و مطمئناً بیشتر آنها این پیشنهاد را قبل از رسیدن به آستانه بدهی مالیات بر ارزش افزوده از 85 هزار پوند می دهند. اما با وجود این که فعالیت می کنید ، در اینجا چند روش برای مدیریت آسانتر پول خود به عنوان یک نماینده رایگان و استرس کمتر آورده شده است:

امور اقتصادی و شخصی خود را به تمام معنا جداگانه نگه دارید

این به معنای این است که پول خود را کاملاً جدا از نظر ذهنی و عملی در نظر بگیرید. ذهنیت در اینجا مهم است ، زیرا وقتی شاغل هستید ، پاداش مالی کار شما وقتی قبول می کنید که پیشنهاد کاری را قبول می کنید ، یا هنگام مذاکره در مورد بررسی حقوق ، اما وقتی مستقل هستید ، می توانید نرخ ها را بیشتر تنظیم یا مذاکره کنید یا کمتر مداوم

این بدان معنی است که شما بین زمان و پول خود ارتباط نزدیکتری دارید و شروع به دیدن هر لحظه از وقت خود برای ارزش پولی آن آسان است. این می تواند گرفتن هرگونه وقت استراحت را بسیار دشوار کند و می تواند بدین معنا باشد که هرگونه سوال یا حتی رد نرخ شما می تواند بر احساس ارزشمندی شما تأثیر بگذارد ، شاید شما را به سمت کاهش نرخ ها سوق دهد یا وقت خود را با هزینه کمتری از آن ارائه دهید. داشتن ایده ای واضح از ارزش وقت شما در تجارت شما ، اما اطمینان از اینکه زمان غیر شغلی شما برای فروش نیست می تواند به شما کمک کند تا واقعاً مرزی بین کار و زندگی شخصی خود ایجاد کنید که باعث می شود هم مذاکره کنید و هم مرخصی بگیرید. آسان تر.

واقعاً اشتغال به کار در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا (ویروس کرونا) چگونه است (و توصیه هایی که اگر شما هم هستید به آن نیاز دارید)

به معنای عملی ، داشتن یک حساب بانکی جداگانه برای امور مالی کسب و کار خود – یعنی فاکتورهایی که باید داخل و خارج از آنها پرداخت شود – کاری است که احتمالاً در اسرع وقت از انجام آن بهره مند خواهید شد. این کار محاسبه هزینه های مالیاتی و شغلی شما را آسان می کند ، شما را قادر می سازد در صورت تمایل مبالغ منظم خود را پرداخت کنید و در اصل باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود که می توانید برای کسب درآمد یا استراحت صرف کنید.

مالیات خود را بلافاصله پس انداز کنید

باز هم ، وقتی شاغل هستید ، حتی لازم نیست که به مالیات فکر کنید. قبل از اینکه حتی فرصتی برای تماشای آن پیدا کنید ، کاملاً مرتب و مرتب می شود ، بنابراین آن را از دست ندهید (خوب ، مگر اینکه خیلی طولانی به دنبال فیش حقوقی خود بروید) و نمی توانید آن را خرج کنید. هنگامی که خود اشتغالی دارید ، مسئولیت مالیات خود را نیز به عهده خود می گیرید و باید قبل از دادن آن به HMRC ، آن را در حساب خود داشته باشید. بهترین روش برای رسیدگی به این مسئله این است که مالیات خود را در اسرع وقت به یک حساب جداگانه منتقل کنید ، خواه یک “گلدان” یا “فضای” با یک بانک رقیب باشد ، یا یک حساب پس انداز ساده روزمره. بهتر است آن را به جای سرمایه گذاری به صورت نقدی نگه دارید ، زیرا وقت آن است که زمان پرداخت صورتحساب مالیاتی خود را داشته باشید ، به دسترسی سریع نیاز خواهید داشت و اگر بورس سهام همانطور که برای کنترل آن نیاز دارید ، در آب گرم قرار بگیرید .

به عنوان یک فریلنسر ، اکنون سه سال است که “خود منزوی” شده ام و این همان چیزی است که شما باید بدانید

شما می توانید نرم افزار حسابداری عالی مانند Quickbooks و Xero را بدست آورید ، که به شما تخمین مالیات را می دهد در غیر اینصورت می توانید طبق قانون ، مانند 30٪ از هر فاکتور ، کار خود را ادامه دهید. بهتر است در کنار احتیاط اشتباه کنید و بیش از حد زیاد زیاد داشته باشید – و اگر در سال مالیات زیاد باشید کمی باد در پایان سال مالیاتی خیلی بد نیست.

بدانید چه موقع زمان مناسب برای گرفتن حسابدار است

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و از تعداد نسبتاً خوبی برخوردار هستید ، احتمالاً هنوز نیازی به گرفتن حسابدار ندارید – فقط مطمئن شوید که سوابق دقیق پول وارد شده و خارج از تجارت خود را نگهداری می کنید ، و اینکه شما در بالای ارزیابی خود هستید. اگر اوضاع کمی پیچیده تر می شود – شاید شما در فکر این هستید که به عنوان یک شرکت محدود به تجارت بپردازید یا چندین جریان درآمد دارید – ممکن است بخواهید برای مدیریت امور اقتصادی خود یک حسابدار بگیرید ، به شما کمک می کند تا از نظر مالیاتی کارآمد باشید (نه همان اجتناب یا فرار) تا حد امکان ، و در برنامه ریزی درآمد و رشد شغلی آینده به شما کمک کند تا بتوانید این را در اهداف مالی شخصی خود قرار دهید.

بودجه شخصی ایجاد کنید که بتواند درآمد انعطاف پذیر داشته باشد

بزرگترین چالش در مورد بودجه بندی به عنوان یک فریلنسر این است که شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید که چه زمانی فاکتور پرداخت می شود ، آیا قرارداد ادامه می یابد یا اینکه چه چیزی در گوشه و کنار انتظار می رود. با انجام چند کار مختلف می توانید با این مسئله مبارزه کنید. اولین مورد ، ایجاد بودجه با حداقل تعهدات ماهانه است – این می تواند به معنای انتخاب قبض آب و برق سه ماهه ، پس انداز برای پرداخت پیش پرداخت بیمه اتومبیل و مالیات شورا و حداقل هزینه کارت اعتباری باشد. دوم این که ، هنگامی که کارتان کمی تثبیت شد ، ماهانه مبلغ تعیین شده ای را از حساب کسب و کار خود پرداخت کنید تا تمام قبض های اصلی خود را پوشش دهد. رسیدن به نقطه ای که توانایی انجام این کار را داشته باشید ممکن است کمی طول بکشد ، بنابراین با خود صبور باشید. آخرین مورد این است که سعی کنید صندوق اضطراری ایجاد کنید که در صورت ورود به یک دوره کندتر درآمد – یک گلدان جداگانه برای پرداخت هزینه خود ، بتواند شما را تحت پوشش قرار دهد.

من فریلنسری هستم که 43 هزار پوند درآمد داشتم – تا اینکه در طی همه گیری 4 ماه درآمد خود را از دست دادم. نحوه مدیریت پول من در اینجا است

کار برای خودتان دارای مزایای بسیاری است ، از انعطاف پذیری گرفته تا نرخ ساعتی بالاتر ، اما اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید و بر پول خود مسلط هستید ، بسیار متناسب با این روش کار بسیار مهم است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>