نروژ تأثیرات خود را در زمینه انتشار عکسهای رتوش شده در شبکه های اجتماعی اعلام می کند

[ad_1]

نروژ در حال معرفی قانونی است که طبق قانون برای اثبات هر تصویری در شبکه های اجتماعی روتوش شده ، از تأثیرگذاران استفاده می شود. دولت نروژ امیدوار است که این امر به مبارزه با استانداردهای زیبایی غیر واقعی کمک کند ، زیرا بحث در مورد “kroppspress” (که به معنی “فشار بدن” است) در این کشور در جریان بوده است.

این وزارتخانه گفت: “امیدوارم این اقدام سهم مفید و قابل توجهی در مهار تأثیر منفی اینگونه تبلیغات به ویژه بر روی کودکان و جوانان داشته باشد.”

اینفلوئنسرها باید از طریق یک برنامه رتوش مانند FaceTune یا یک فیلتر “زیبا” به هر تصویری که در مناطقی از اندازه بدن ، شکل و پوست ویرایش شده است ، برچسب بزنند.

دو خودی زیبایی در تصمیم گیری برای ممنوعیت فیلترهای زیبایی در # لامپ ها سنگینی می کنند

اگرچه دولت نروژ تشخیص داده است که اجرای قانون ممکن است دشوار باشد ، زیرا همیشه در هنگام روتوش تصویر تصویری واضح نیست ، اما مطمئناً این یک گام در مسیر درست برای از بین بردن آرمان های زیبایی سمی و ایجاد شبکه های اجتماعی به مکانی امن و شاد است.

آنژیور یورگنسن ، تأثیرگذار در روزنامه محلی ، گفت: “فیلترها چیزی هستند که باید سرگرم کننده باشد ، چیزی که می توانید به آن بخندید ، یا به شما اجازه داده می شود یک پروانه واقع گرایانه روی صورت خود داشته باشید – نه برای ایجاد ایده آل زیبایی کاذب”. باند جهانی.

آیین نامه جدید وزارت امور کودکان و خانواده نروژ در اوایل این ماه با 72 رأی موافق و 15 رأی مخالف تصویب شد. پادشاه نروژ هنوز در مورد زمان اجرای قانون اعلام نکرده است.

این خبر پس از آن اعلام شد که اداره استاندارد تبلیغات انگلیس (ASA) به تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی گفت که دیگر نمی توانند از فیلترهای “گمراه کننده” در آگهی های زیبایی در فوریه استفاده کنند.

ساشا پالاری ، 29 – اینفلوئنسر یک ساله که کمپین را شروع کرد ، در آن زمان به بی بی سی.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>