نشانه های محرمانه ای که از تنهایی رنج می برید

[ad_1]

بپذیریم که سال گذشته یا تقریباً ما به تنها ماندن عادت کرده ایم. به منظور کاهش شیوع Covid-19 ، ما دیدارهای خانواده و دوستان خود را فدا کرده ایم ، با کار در خانه سازگار شده ایم و زندگی اجتماعی خود را به قلمرو بزرگنمایی محدود کرده ایم. چه کسی می دانست تازگی خیلی زود از بین می رود؟

در نوامبر سال 2020 (تقریباً نه ماه با سرعت محدودیت های Covid-19) ، بنیاد بهداشت روان دریافت که تقریبا نیمی از افراد 18-24 ساله گزارش کرده اند که در حین قفل شدن احساس تنهایی می کنند. این مسأله مهمی است. نه تنها به دلیل عوارض جانبی عاطفی (از جمله افزایش احتمال اضطراب و افسردگی) بلکه همچنین پیامدهای مربوط به سلامتی جسمی ما مانند کمبود خواب و ضعف سیستم ایمنی بدن.

احساس تنهایی؟ این پادکست ها به تقویت روحیه شما کمک می کنند

در حالی که به طور آزمایشی برای برداشتن قفل آماده می شویم ، زمان آن فرا رسیده است که اتصالات قدیمی خود را بازیابی کرده و احساسات تنهایی را کاهش دهیم. دکتر جولی اسمیت ، روانشناس که به ما کمک می کند تا به راه خود کمک کنیم ، ویدئویی را به اشتراک گذاشته است که چهار نشانه اصلی تنهایی را برای مراقبت از ورود مجدد به جامعه بیان می کند.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های Targeting را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

در اینجا چهار علامت اصلی جولی برای تنهایی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

  • شما ترجیح می دهید چیزهایی بخرید تا اینکه مردم را ببینید و عادت های خرید شما در تلاش برای پر کردن خلاoid بیشتر می شود.
  • شما فقط از زندگی دوستان خود می دانید زیرا آن را در فیس بوک دیده اید. نه به این دلیل که آنها به شما گفته اند.
  • حتی وقتی در کنار دیگران هستید ، احساس می کنید متعلق نیستید. اتصالات احساس راحتی و سطحی بودن دارند.
  • موقعیت های اجتماعی احساس استرس و خستگی می کنند و شما اغلب زود می روید.

پیدا کردن دوستان جدید در 20 و 30 سالگی کار سخت خونین است ، در اینجا 5 روش برای انجام این کار آورده شده است (و در نتیجه تنهایی کمتری داشته باشید)

و اگر احساس کردید که احساس تنهایی می کنید؟

“ناتاشا تیواری” روانشناس برنده جایزه NAV می گوید: “کارهایی وجود دارد که می توانید با سهولت انجام دهید ، که ممکن است شروع به کاهش این احساسات دردناک کند.” برای شروع ، خود را سرزنش نکنید یا خود را به خاطر این احساسات مجازات نکنید. راحتی را در جایی که می توانید پیدا کنید ، این ممکن است در کارهای ساده ای مانند گذراندن وقت در طبیعت یا انجام کارهایی باشد که از آنها لذت می برید. با دوستان خود ، حتی کسانی که از تماس آنها خارج شده اید ، ارتباط برقرار کنید. خودآگاه نباشید: آنها از شنیدن صحبت های شما بسیار هیجان زده می شوند. در خلاقیت خود فرو بروید ، هر معنایی که برای شما ممکن است باشد. “

“و همه اینها گفت ، به یاد داشته باشید که زندگی همیشه سرگرم کننده نیست ، و این زمانی است که می گذرد ،” او اضافه می کند ، “در برابر احساساتی که دارید مقاومت نکنید: این فقط آن را تشدید می کند. توجه داشته باشید که از این احساس لذت نمی برید ، به عنوان راهی برای تسکین احساسات دردناک تنها بودن ، در زندگی خود دلسوزی کنید. اگر به این نوع عمل عادت نداشته باشید ، این ممکن است دور از ذهن به نظر برسد ، اما با گذشت زمان احساس طبیعی تر و مهمتر از همه ، بهبود می کند. “
برای داشتن منابع بیشتر اگر احساس تنهایی می کنید ، به ذهن مراجعه کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>