هر آنچه درباره آموزش EMS و نحوه عملکرد آن باید بدانید

[ad_1]

ورزش چیزی نیست که از آن لذت ببرم. این باعث نمی شود که من احساس خوبی ، سکسی یا شادی داشته باشم. به نظر من عرق کرده ، کثیف است ، و من وظیفه خودم را درگیر کردن یک سوتین ورزشی نمی دانم که با یک مشاعره مشکوک به خودم ضربه مغزی بدهم. تمرین کردن به طور مداوم بخشی از مصوبه های سال نو در طول زندگی بزرگسالان جوان من بوده است ، اما سخت است که انگیزه پیدا کنم و در مورد ورزش ثابت قدم باشم ، وقتی صادقانه بگویم ، من نمی خواهم چندین ساعت در هفته را صرف این کار کنم.

من که در یک سال گذشته به یک سبک زندگی بی تحرک روی آوردم (با تشکر از کوید) و می خواهم به شرایط عادی جدید خود برگردم ، شروع به جستجوی روشهای تمرینی کردم که با کمترین تلاش می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. وارد آموزش تحریک الکتریکی عضله (EMS) شوید ، که نتیجه ای معادل چهار ساعت ورزش را می دهد. در یک جلسه بیست دقیقه ای. بله ، من باید بیشتر بدانم.

آموزش EMS چگونه کار می کند؟

EMS از یک جریان الکتریکی با فرکانس بالا برای علامت انقباضات عضلانی استفاده می کند به طرز قابل توجهی مانند سیگنال هایی است که توسط سیستم عصبی مرکزی خودمان به بقیه بدن ارسال می شود. جریان در سراسر عضلات شما جریان دارد و انقباضات به رشته های عمیقی از عضلات می رسد که شما حتی نمی دانستید که دارید.

این روش برای سالهای زیادی وجود داشته است اما در ابتدا محدود به استفاده از ورزشکاران حرفه ای بوده است. این ماشین ها به آنها اجازه می داد تا برای تکمیل برنامه های خود در جلسات تمرینی اضافی شرکت کنند و این سیستم مخصوصاً برای ورزشکارانی که آسیب دیده اند و می توانند سطح آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند و مناطق خاصی را روی بدن خود ورزش کنند بدون اینکه آسیب بیشتری ببیند بسیار مفید بود.

در سالهای اخیر مورد علاقه افراد مشهور در سراسر جهان از جمله مدونا ، الساندرا آمبروزیو و حتی تام هالند قرار گرفته است.

تحقیقات و مطالعات بالینی به این نتیجه رسیده اند که تحریک الکتریکی یک مکمل موثر برای مقاومت و تمرینات قدرتی است و مهارتها و عملکردهای خاص ورزش را بهبود می بخشد.


این به این دلیل است که یک تمرین EMS بدن شما را تا 72 ساعت پس از جلسه بدن درگیر می کند و همزمان 400 عضله را هدف قرار می دهد. با محدوده قیمتی قابل مقایسه با عضویت ماهانه در سالن ورزشی ، به این معنی است که حتی یک جلسه در هفته برای بدست آوردن ارزش پول من کافی است. بنابراین ، پس از کمی تحقیق ، من ثبت نام کردم.

چگونه می توان بدن خود را پس از یک سال زندگی بی تحرک از بین برد

انتظار در طول جلسه آموزش EMS

“آیا این صدمه خواهد دید؟” مربی من با اولین سوال از دهانم کمی خندید. من از رفتن به داخل استودیو عصبی بودم ، اما به محض اینکه او مرا از طریق جلسه بررسی کرد ، ترس من فروکش کرد. وی توضیح داد ، شدت آن بسیار کم شروع می شود و فقط به درخواست کاربر شماره گیری می شود.

در طول جلسه بدن شما به احساس عادت می کند و می توانید به راحتی جریان را افزایش دهید. من همچنین یاد گرفتم که می توان آن را به صورت مستقل و براساس منطقه تعدیل کرد تا بتوانید کار خود را بر اساس منطقه متمرکز کنید.

در حالی که یک وسیله تمرینی خاص وجود دارد – که عموماً برای خرید یا اجاره در محل موجود است – شما به کفش ، تشک یا وسایلی نیاز ندارید که بسته بندی کیف ورزشی من را بسیار آسان می کند.

پیش از این به من گفته شد که آبرسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین تمام چیزی که با خودم داشتم بطری آب و ماسک صورتم بود. بعد از یک پرسشنامه مختصر در مورد سلامتی من و همچنین گپ زدن در مورد اهداف تناسب اندامم ، من به سرعت در یک جلیقه مرطوب که شبیه ژاکت نجات و کمربند ضخیم (به طور مشابه مرطوب) در اطراف دریرم بود ، بسته شدم و کاملاً به آن وابسته بودم ماشین جلوی من


به محض اینکه دستگاه شروع به کار کرد ، احساس کردم که سوزن ها از بدن من عبور می کنند ، تقریباً انگار دارم می لرزم. این مربی توضیح داد که اگرچه تحریک الکتریکی به درگیر شدن عضلات کمک می کند ، اما برای رسیدن به بهترین نتیجه باید هنگام انقباض آنها جریان یابد. ما با انقباضات ساده کار خود را شروع کردیم و به حرکتهای اسکات ، لانگ و تمرینات بازویی رسیدیم.

زدن سالن ورزشی؟ در اینجا علائمی وجود دارد که در حین تمرین بیش از حد تمرین می کنید (و نحوه رفع آن)

تکانه های الکتریکی مداوم نیستند ، اما ریتم به راحتی با نمایشگر روی صفحه نمایش دنبال می شود: با سبز آرام بگیرید ، با رنگ زرد آماده شوید ، CONTRACT و EXHALE روی RED. مثل من نباش و حواسش پرت شود و نشانه های رنگی خود را از دست ندهی: احساس سوزن سوزن شدن وقتی که منقبض نیستی خیلی خوشایندتر نیست!

با کمال تعجب ، من در واقع مجبور شدم در طول چندین بار شدت بیشتری بخواهم و سپس فهمیدم که تنظیمات و تنظیمات خاص هر جلسه در یک کارت کلید شخصی برای مشتریان ذخیره می شود. با این حال ، از این که فهمیدم از تناسب اندام نیست تعجب نکردم.

در پایان جلسه به شدت عرق کرده بودم و مجبور شدم در طول تمرین 20 دقیقه ای دو بار در حالت استراحت فعال قرار بگیرم.

بعد از جلسه EMS من چه اتفاقی افتاد

بدیهی است که حدود یک سال است که ورزش نکرده ام ، احساس می کنم در تمام تمرین اول عضله هایم می سوزند و پس از چند روز احساس سستی و سستی کردم. درد عمیق احساس شد ، و من کاملاً آگاه شدم که بدن واقعاً در آن جلسه چقدر کار کرده است. این یک احساس خارق العاده بود ، دانستن اینکه من برای حداقل سرمایه گذاری در زمان خود حداکثر نتیجه درد را می گیرم.

هفته بعد برگشتم و از دیدن نیاز به توقف به اندازه هفته قبل خیلی متعجب شدم. به نظر می رسید یک تغییر بزرگ در مدت زمان کوتاهی باشد اما با توجه به اینکه یک هفته کار ارزشمندی انجام داده بودم ، این نیز منطقی بود.

در نهایت ، هر جلسه به اندازه کافی کوتاه است که بر برنامه من تأثیر نمی گذارد و باعث ترس من از رفتن به استودیو نمی شود.

ورزش همچنان چیزی است که من از آن لذت نمی برم ، اما با EMS شما 20 دقیقه طاقت فرسا هستید و سپس کارتان تمام می شود. یک بار به باشگاه بروید و یک هفته نتیجه بگیرید؟ بررسی!

حتی بعد از فقط دو هفته ، می توانم به شما بگویم که همه من در حال حاضر هستم.

بهترین مکانها برای آموزش EMS

می توانید لیستی از ارائه دهندگان مختلف EMS در انگلیس را بر اساس شهر در اینجا یا اینجا پیدا کنید ، اما در زیر چند مورد از موارد زیر آورده شده است:

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>