هک خواب مالمیندر گیل | Glamour UK

[ad_1]

من از اینکه خود راضی باشم متنفرم اما همیشه همیشه بوده ام واقعاً خواب خوب – یک شبانه روز 9 ساعت ، خواب از طریق زلزله. من علی رغم اینکه مرکز زلزله 5 دقیقه از خانه ام فاصله داشت ، واقعاً در اثر زلزله خوابیدم. به هر حال من دور می شوم. از زمان بارداری ، خواب من یک کابوس بوده است – و بله ، من می دانم که فقط در صورت رسیدن کودک ، این وضعیت بدتر خواهد شد.

من سرانجام درک می کنم که ناخوشی شبانه بی خوابی ها رنج می برند. تلاش برای به خواب رفتن ، فقط ساعت ها بعد دوباره بیدار شدن و بیدار ماندن تا طلوع خورشید. احساسات ، اضطراب ، تحریک پذیری و غالباً افسردگی ناشی از کمبود خواب وحشتناک است. و به نظر می رسد که من تنها نیستم.

مطالعه انجام شده توسط فرمول بهداشت نشان داد که 36٪ از بزرگسالان انگلستان حداقل برای خوابیدن هفتگی تلاش می کنند. هر ماه در انگلیس ، این سوال که “چگونه سریع بخوابیم” 6،700 بار در گوگل قرار می گیرد ، در حالی که Google Trends نشان می دهد که بیشتر این جستجوها بین 1 تا 4 صبح انجام می شود.

با بی خوابی مبارزه می کنید؟ این هک فشاری “مالش پا” برای به خواب رفتن نبوغ است

بنابراین ، ما ملت بی خوابی هستیم – اما در مورد آن چه می توانیم انجام دهیم؟ من تصمیم گرفتم با مالمیندر گیل صحبت کنم – یک هیپنوتیزم ، برنده جایزه ، نویسنده و متخصص خواب که به تازگی به عنوان رئیس “کادوگان” ، “دربان خواب” یک هتل بلموند منصوب شده است. با هدف مقابله با “کروناسومنیا” و اطمینان از اینکه مهمانان از یک خواب خوب شبانه برخوردار هستند ، هتل مالمیندر را به خدمت گرفته است تا بهترین هک های خواب آور خود را از چای تقویت کننده خواب و غبار بالش گرفته تا مشاوره در مورد منوی بالش به اشتراک بگذارد. . در اینجا ، مالمیندر پنج هک خواب ضروری و بی عیب و نقص را که به اعتقاد او به درمان بی خوابی شما کمک می کند ، به اشتراک گذاشته است.

1. چای بخورید

اولین کاری که می توانید در یک خواب خوب انجام دهید ، می توانید یک “چای خواب” را قبل از خواب بخورید. مالمیندر قسم می خورد با تزریق بابونه که باعث خواب می شود. وی گفت: “بابونه معمولاً به دلیل وجود آنتی اکسیدانی به نام” آپی ژنین “که به گیرنده های خاصی در مغز متصل می شود و باعث کاهش اضطراب و شروع خواب می شود ، به عنوان یک آرام کننده ملایم شناخته می شود.

2. ورزش تنفس 11/7 را امتحان کنید

مالمیندر هنگام ضبط تمرینات مراقبه ای ، که در آن شنونده را از طریق فرایند تنفس که بازدم طولانی تر را ترغیب می کند ، هدایت می کند ، یک متخصص است. این روش معمولاً به عنوان 7/11 شناخته می شود ، یک تمرین ساده که در آن شما با تعداد 7 نفس می کشید و با تعداد 11 نفس می کشید. “وقتی با این روش نفس می کشیم ، بدن ما را آرام می کند و باعث حواس پرتی ذهن می شود. هرگونه افکار استرس زا یا حواس پرتی ، مانند بیرون آوردن استرس است. برای اینکه سریع بخوابیم ، باید خاموش شویم و ورزش تنفسی در مراقبت شب این روند را تسهیل می کند. “

3. بالشی متناسب با تنفس خود انتخاب کنید

یک فرد متوسط ​​تقریباً 26 سال از زندگی خود را در خواب می گذراند. این معادل 9،490 روز یا 227،760 ساعت در تخت خواب. پس چرا زمین آیا بسیاری از ما مایل به تحمل هر چیزی کمتر از حد واقعی هستیم بهترین بالش ها؟ مالمیندر معتقد است که گرچه این یک انتخاب کاملاً شخصی است ، اما پیشنهاد می کند با توجه به نفس کشیدن ، تصمیم را پایه گذاری کنید. “هنگام انتخاب بالش ، از خود بپرسید که” تنفس من با کدام بالش بهینه است؟ ” برای برخی ، این می تواند یک بالش محکم باشد در حالی که برای برخی دیگر ، بر اساس موقعیتی که می خوابند ، ممکن است یک حالت نرم تر باشد. ” گیر کرده کدام یک را انتخاب کنید؟ ما بهترین بالش ها را برای انبوهی از نیازهای مختلف جمع کرده ایم تا بتوانید یک مطالعه کامل داشته باشید.

یک راهنمای قطعی برای بهترین بالش ها برای لوکس ترین خواب شبانه شما

4- ملافه های تختخواب خود را هوشمندانه انتخاب کنید

مالمیندر علاوه بر تهیه یک بالش با کیفیت خوب ، 100 درصد ملافه های تخت پنبه ای سوگند یاد می کند و معتقد است که به هیچ چیز کمتر رضایت نمی دهیم. “یک تختخواب ناراحت کننده همراه با ذهن ناآرام یک دستورالعمل برای یک شب بی خواب است. بعضی اوقات ممکن است آنقدر خسته باشید که بدون توجه به سطح راحتی بتوانید بخوابید ، اما بیشتر اوقات ما به آن سطح از خستگی نمی رسیم. “بیشتر ما در گروه” من خوب می خوابم ، اما با خواب با کیفیت بهتر و برای مدت طولانی تر می توانم “بهتر باشیم. یک تخت راحت به آرامش بدن برای مدت طولانی تری کمک می کند.”

15 بهترین ملافه تخت که به شما احساس می دهد در یک هتل لوکس چهار نفره خوابیده اید

5. از غبار بالش استفاده کنید

مالمیندر به مه شاد کردن بالش برای مهمانان در Cadogan کمک کرد و می گوید همه ما می توانیم آن را در خانه تکرار کنیم. وی گفت: “غلاف بالش شامل ترکیبی از کندر با اسطوخودوس و مرزنجوش آرامبخش است که باعث آرامش و آرامش ذهن می شود.” “این عطرها باعث می شوند که بدن ما هورمون های خاصی تولید کند – در درجه اول ملاتونین – که باعث ایجاد خواب آرام می شود.” همیشه می توانید یکی را خودتان در خانه مخلوط کنید یا به Etsy مراجعه کنید ، جایی که یک متخصص می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

رویاهای شیرین!

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>