ورزش بیش از حد: علائم و نشانه ها | Glamour UK

[ad_1]

پس از ماه ها تکیه بر تمرینات در منزل و پیاده روی در استراحت ناهار ، جای تعجب نیست که بسیاری از ما بیش از حد معمول به ورزشگاه ضربه زده ایم. شاید در تلاش برای جبران زمان از دست رفته ، تمرین بیش از حد برای نتایج سریعتر وسوسه انگیز باشد. اما با جستجوی Google در مورد “پیچ خوردگی مچ پا” و “بازیابی عضله” به ترتیب 49٪ و 26٪ از مارس 2021 افزایش یافته است ، واضح است که ورزش بیش از حد می تواند عوارض جانبی بسیار جدی داشته باشد.

قابل درک است که بسیاری از ما احساس درد عضلانی ، یا احساس درد عضلانی با تاخیر (DOMS) ، بعد از ورزش را به عنوان یک امر مثبت می دانیم. بدون درد ، بدون سود درست است؟ اشتباه. به گفته لوک پائولز ، مدیر کلینیک بوپا ، بیش از حد در ورزش کردن ورزش همیشه فکر خوبی نیست. وی خاطرنشان می کند: “فشار آوردن بیش از حد به خود در طول تمرین می تواند از تأثیر و پیشرفت آموزش شما بکاهد.”

13 بهترین غلتک کف برای تسکین درد عضلات بعد از تمرین

در اینجا چهار نشانه پائولس وجود دارد که نشان می دهد در طول تمرین بیش از حد از خود صرفه جویی کرده اید و چه کاری باید در این مورد انجام دهید …

ریکاوری بعد از ورزش مدت زمان بیشتری طول می کشد

پس از ورزش ، عضلات ما به زمان احتیاج دارند و وقتی خود را بیش از حد تحت فشار قرار می دهید ، توانایی بدن را برای بازگشت سریع از بهبودی به خطر می اندازید. در نتیجه ، ممکن است مرتبا احساس درد و زخم کنید. اطمینان حاصل کنید که هم در حین تمرین و هم بعد از تمرین بدن خود را گوش می دهید تا به ماهیچه هایتان زمان بهبودی داده شود. اگر بدن شما خسته است ، به احتمال زیاد خود را بیش از حد تحت فشار قرار داده اید و نیاز به بهبودی طولانی تر دارید.

شما هیچ نتیجه ای نمی بینید

اگر هفته ای چندین بار در حال تمرین هستید اما پیشرفتی نمی بینید ، این اغلب نشانه خاموش بودن فرم شماست که می تواند باعث آسیب شود. به طور بالقوه شما را هفته ها از ورزش دور نگه می دارد. اگر از وزنه استفاده می کنید ، بهتر است سبک تر را شروع کنید ، با تکرار کمتری ، تکنیک خود را قبل از حرکت روی وزنه های سنگین تر و تکرارهای بیشتر ، کامل کنید.

از تمرین خود لذت نمی برید

در هنگام ورزش بیش از حد در حالی که ممکن است لذت بردن از ورزش را از دست بدهید. ورزش برای تقویت روحیه و ترشح اندورفین عالی است ، اما اگر انگیزه لازم برای شروع تمرین را کم کنید ، احتمال اینکه تمرین کرده باشید خیلی سخت است.

شما خوب نمی خوابید

در حالی که ورزش برای بهبود کیفیت خواب شناخته شده است ، اگر هنگام ورزش بیش از حد به خود فشار بیاورید ، خوابیدن در شب برای شما دشوارتر خواهد بود. ورزش باعث تحریک در سیستم عصبی می شود و ورزش بیش از حد باعث می شود سیستم عصبی بیش از حد شود. شما را بی قرار می کند و قادر به آرامش نیست و به خواب می رود.

اگر خوب نخوابید ناراحت نشوید – کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای برگرداندن خواب به حالت اول انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که قبل از خواب با یک مراسم آرامش بخش قبل از خواب خود را باز می کنید. این می تواند تمرین هوشیاری ، استحمام گرم یا خواندن کتاب باشد. دستگاه های دیجیتالی خود را یک ساعت قبل از خواب نیز خاموش کنید ، زیرا این امر می تواند خواب شما را تحت تأثیر قرار دهد.

راهنمای متخصص برای جلوگیری از آسیب دیدگی ، اکنون که همه ما بیش از حد معمول در حال دویدن و کار هستیم

صدای یکی از موارد بالا آشنا است؟ در اینجا نکات مهم پائولز برای جلوگیری از بیش از حد در هنگام ورزش دادن آورده شده است …

  • بدن خود را آبرسانی کنید. بهتر است بعد از اتمام تمرین بطری آب خود را پر کنید و هدف آن این است که ظرف یک ساعت کل بطری را بنوشید.
  • استراحت کن. اختصاص دادن زمان برای استراحت ، ماهیچه ها را بهبود می بخشد و با جبران مجدد ذخیره انرژی در بدن ، از آسیب و خستگی جلوگیری می کند.
  • شدت تمرین خود را متعادل کنید. بدن ما برای انجام یک تمرین خوب فقط باید با شدت متوسطی تحت فشار قرار گیرد. با گذشت زمان ، می توانید سطح شدت را افزایش دهید ، بنابراین حفظ سطح شدت متوسط ​​آسان تر می شود
  • ماهیچه هایی را که هر تمرین می کنید جایگزین کنید. این تکنیک همچنین به شما اطمینان می دهد که به جای فقط یک ناحیه خاص ، تمام مناطق بدن خود را آموزش می دهید

تأثیرگذاران تناسب اندام نمی توانند به اندازه کافی از این تفنگ ماساژ پیشرفته که ماساژهای آرامش بخشی روی شیر را ارائه می دهد ، سیر شوند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>