ورزش های استئوپات که باید هنگام کار در خانه انجام دهید



اگر شما یک میز کار دارید و بیش از یک سال است که در خانه کار می کنید ، احتمالاً دوره های سفتی ، درد و مفاصل و عضلات را تجربه کرده اید. همه ما می دانیم که نشستن برای مدت طولانی در حین کار اساساً ضد آنچه بدن ما نیاز دارد است و این تنها با WFH تشدید شده است – به احتمال زیاد شما یکی از آن صندلی های اداری ارگونومیک مبهم را ندارید. اگر به جای آن از روی صندلی غذاخوری سخت خود یا مبل غیر پشتیبان کار کرده اید ، دست ها را بالا می برید؟ بله ، ما نیز

آنیشا جوشی ، استئوپات ، که آرام کننده بدن دردناک است ورزشکاران حرفه ای و تأثیرگذار بر تناسب اندام مانند آلیس لیوینگ و کورتنی بلک.

آنیشا می گوید: “تنظیم نامناسب ایستگاه های کاری و عدم دسترسی به صندلی های حمایتی به این معنی است که کمردرد ، مفصل ران و گردن درد افزایش یافته است که این امر همچنین می تواند منجر به سردرد و کاهش خواب و بهره وری شود.” “هنگام کار از خانه ، مردم متوجه نمی شوند که در دفتر چقدر حرکت می کنند. حتی اگر این در اتاق جلسات نشسته باشد و سر خود را برای گفتگو با همکاران برگرداند ، شما احتمالاً بیشتر از آنچه در خانه باشید حرکت می کنید و تمام جلسات در زوم برگزار می شود. “

کار در خانه می تواند برای وضعیت بدن شما خراب شود ، در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

در اینجا بهترین تمرینات آنیشا برای آزمایش اگر مبتلا به مفاصل قفل WFH هستید ، آورده شده است:

کشش گردن نشسته

“هر ساعت این کارها را پشت میز خود انجام دهید – درد گردن در بیماران من شیوع بیشتری پیدا کرده است زیرا جلسات بزرگنمایی به این معنی است که آنها خیلی کمتر سر خود را حرکت می دهند.”

  1. روی یکی از دستان خود بنشینید ، و سپس دست دیگر خود را روی سر خود قرار دهید.
  2. سر خود را به پهلو بکشید (آرام باشید!)
  3. 5 ثانیه نگه دارید و 20 بار تکرار کنید (10 در هر طرف).

کشش قفسه سینه

  1. انگشتان خود را پشت سر خود قرار دهید.
  2. سینه خود را به بیرون فشار داده و بازوهای خود را به سمت پایین بکشید.
  3. تیغه های شانه خود را با هم فشار دهید.
  4. 10 ثانیه نگه دارید ؛ 10 بار تکرار کنید.

ژست کودک کشیده می شود و می رسد

  1. در حالت زانو زده ، وزن خود را بر روی پاشنه خود فرو کنید و دستان خود را در جلوی خود دراز کنید.
  2. سعی کنید دست و پا را روی پاشنه خود نگه دارید و تا جایی که می توانید بازوهای خود را بیرون ببرید.
  3. به آرامی به یک طرف بروید ، به یاد داشته باشید که نفس بکشید ، احساس کشیدگی در پهلو و پایین کمرتان کنید.
  4. 10 ثانیه نگه دارید ؛ 10 بار تکرار کنید.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

کشش شانه و تحرک

  1. بازوها را از روی سینه بیاورید و 30 ثانیه نگه دارید
  2. شانه ها را به آرامی 10 بار به عقب و 10 بار به جلو بچرخانید.

کمر و گلوتها کشیده می شوند

  1. روی میز کار ، مچ پا را روی زانوی مقابل قرار داده و اجازه دهید زانو بیرون بیاید.
  2. به آرامی به طرف زانوی خود خم شوید و گلوتها و کمرتان را دراز کنید.
  3. این کار را در سمت دیگر تکرار کنید ، هر کدام را 10 ثانیه نگه دارید و پنج بار تکرار کنید.

چرخش ستون فقرات

  1. پای میز خود ، پاها را کنار هم و صاف بگذارید.
  2. از بازوهای صندلی کار خود استفاده کنید تا به آرامی خود را دور خود بکشید ، انگار که به شخصی پشت سر خود نگاه می کنید.
  3. 10 ثانیه نگه دارید و سه بار در هر طرف تکرار کنید.

تأثیرگذاران تناسب اندام نمی توانند به اندازه کافی از این تفنگ ماساژ پیشرفته که ماساژهای آرامش بخشی روی شیر را ارائه می دهد ، سیر شوند

در اینجا نکات مهم آنیشا برای ایجاد راحت و پشتیبانی حداکثر ایستگاه کاری WFH آورده شده است:

  • سعی کنید از یک میز تحریر مناسب استفاده کنید ، صندلی دارای تکیه گاه بازو ، تکیه گاه پشتی و بالا و پایین برود.
  • اطمینان حاصل کنید که زانوها از لگن بالاتر نیستند ، باید سطح آنها یا حتی کمی بالاتر از زانوها باشد تا فشار کاهش یابد.
  • صفحه خود را به سمت خود نزدیک کنید ، این امر شما را به نشستن در پشت صندلی و با حالت بهتر تشویق می کند.
  • پاهای خود را زیر میز خود قرار ندهید.
  • از یک لیوان آب استفاده کنید ، نه از بطری. استفاده از لیوان شما را ترغیب می کند تا برای پر کردن مجدد آن بلند شوید و بنابراین شما را به حرکت وا دارد.
  • سعی کنید هر ساعت یک زنگ هشدار تنظیم کنید تا در محیط زندگی خود سه بار به آرامی قدم بزنید. حتی اگر این یک فضای کوچک باشد ، به شما کمک می کند تا ستون فقرات ، مفاصل و عضلات شما متوقف نشوند.
  • اگر برای کار چاره ای جز نشستن روی مبل یا تخت ندارید ، از بالش برای قرار دادن لپ تاپ خود استفاده کنید تا جایی که ممکن است به سطح چشم نزدیک باشد.
  • سعی کنید و بعد از کار یا دو بار در روز به بیرون بروید. مردم در مقایسه با زمانی که در خانه هستند ، چقدر در دفتر دور می گردند دست کم می گیرند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>