وگان با نام تجاری مراقبت از پوست نسخه های مختلف خود را به چکمه راه می اندازد

[ad_1]

دنیای زیبایی امروز غوغا می کند – نه تنها به این دلیل که پس از ماه ها قفل کردن ، آرایشگاه ها ، آرایشگاه های ناخن و آبگرم اجازه داده شده دوباره بازگشایی شوند ، بلکه همچنین یکی از جالب ترین مارک های جدید مراقبت از پوست در فروشگاه های Boots در سراسر کشور راه اندازی شده است – 400 مورد ، برای اینکه دقیق باشیم.


مراقبت از پوست Versed در حال حاضر طرفداران زیادی در ایالات متحده دارد (آنها مسئول 25٪ از فروش مواد پاک کننده و مراقبت از پوست برای چشم در آنجا هستند) ، به عنوان فرزند اصلی تیم خواهر Who Who Wear شناخته می شود ، شناخته می شود و به دلیل پایداری خود محبوب است فرمول های وگان و بدون سمیت ، بدون ظلم و وانت و به دنبال موفقیت راه اندازی آنلاین آن در انگلیس در سال گذشته ، محصولات قهرمان اکنون با استفاده از مرهم تمیزکننده روز حل ، محلول روشنایی روزانه آخر هفته ، نقطه شبنم IRL در دسترس خواهند بود کرم ژل مرطوب کننده که یکی از آنها هر دو دقیقه یک بار به فروش می رسد و Guards Up Mineral SPF 25.

ملانی بندر ، رئیس موسس در Versed ، گفت: “جامعه انگلستان ما حامی باورنکردنی Versed و مأموریت ما در ایجاد مراقبت از پوست تمیز برای همه بوده است.” ما از این که باعث می شود تعویض پوست خود را با چکمه ها بیشتر در دسترس بگذاریم ، بسیار هیجان زده هستیم – همه در قیمت هایی که بانک را نمی شکنند. “

قیمت تمام محصولات ورسد 20 پوند و کمتر از آن است و دارای طیف وسیعی از مواد قابل توجهی است که اثبات می شود تعدادی از بیماری های شایع پوست را هدف قرار می دهد – چیزی که ملانی بندر ، رئیس Versed می دانست برای مشتری مهم است. در سال 2017 ، تیم Who What Wear با جامعه بیش از 50،000 نفری خود گفتگوهایی پیرامون زیبایی را آغاز کرد که منجر به اخلاقیات Versed شد. ملانی گفت: “ما از جامعه خود شنیدیم كه آنها به دنبال راه حلهایی هستند – چه برای آكنه هورمونی و چه رنگ آمیزی زیاد – و این فقط به مواد تشکیل دهنده برمی گردد.” “اما بسیاری از مارک هایی که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشتر از هزینه فرمول سازی ، هزینه بسته بندی یا حمایت از افراد مشهور را داشتند. با” فرمول اول “بودن ، ما به جامعه خود متعهد می شویم که سرمایه گذاری خود را روی گلدان داخل بطری متمرکز کنیم و بگذارید نتایج گویای خودشان باشد. “

[image id =”lDXrmEP2MQm”]

این احساس جامعه چیزی است که Versed را از مارک های دیگر متمایز می کند – آنها در قلب هر تصمیم گیری هستند و از نظر مواد تشکیل دهنده و روش های تجاری ، از جمله وضعیت تمیز و اعتبار پایداری ، مارک را مسئول می دانند.
ملانی می گوید: “ما با” تمیز بودن “متعهد می شویم كه فقط با موادی كه برای بدن ، پوست و سیاره ما بی خطر هستند ، فرمول سازی كنیم.” “ما با فرمولاسیون خود بیشترین احتیاط را در پیش می گیریم و از بیش از 1300 ماده شیمیایی نگران کننده که استفاده از آنها در مواد آرایشی و بهداشتی در انگلیس ممنوع شده است و همچنین عطرهای مصنوعی ، سیلیکون ها و ضد آفتاب های شیمیایی جلوگیری می کنیم.”

پایداری همچنین یک تمرکز اصلی برای Versed است. “ما از زمان راه اندازی میزان انتشار آب و هوای خالص صفر بوده ایم و همچنین میزان انتشار هر واحد 25٪ خود را از 2019 تا 2020 کاهش داده و به مسئولیت پذیری محیط زیست اعتقاد داریم ، به این معنی که اقدامات ما مبتنی بر علم ، بلند پروازانه و شفاف است.” تعجبی ندارد که دنیا این همه وسواس به محصولات دارد …

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>