چرا سلامت روده می تواند دلیل مشکلات پوستی شما باشد

[ad_1]

روده شما به دلیل حس ششم معروف است. قوز قابل لرزش آن این است که علی رغم سازگار بودن علائم ستاره ، از قرار دوم صرف نظر کردید. یا مصاحبه شغلی را ترک کنید با احساس عجیب و غریب در مورد رئیس آینده خود که بعداً به دلیل نادیده گرفتن از آن لگد زده اید. اما حوزه جدیدی از علم عبارت “اعتماد به روده خود” را به انجیل تبدیل کرده است. یافته eureka آن که محور روده و روده نامیده می شود این است که آنچه در صورت شما اتفاق می افتد نتیجه مستقیم آنچه در روده شما می گذرد است.

غیر قابل روده غیرقابل اجتناب است؟ خوب ، اگر تا به حال بعد از چند روز غذای فرآوری شده و پرسکو شکسته اید ، این محور عملیاتی است. “ما تریلیون باکتری روی پوست خود داریم که مانند یک مانع محافظتی عمل می کنند ، مانند پوست دوم. دکتر اکنون کشف کرده است که ما یک ارتباط دو طرفه بین باکتری ها (میکروب ها) در روده و پوست خود داریم ، “توضیح می دهد دکتر مگان روسی ، AKA The Gut Health Doctor ، که در مورد سلامت روده در کالج کینگ لندن تحقیق می کند.

یک پروبیوتیک روزانه ساده ترین اما م effectiveثرترین کاری است که هم اکنون می توانید برای سلامتی بهتر انجام دهید ، در اینجا موارد مورد علاقه ما است …

این بدان معناست که وقتی روده شما ناراضی و ملتهب است ، به احتمال زیاد پوست شما نیز این مشکل را دارد: مثلاً مبتلایان به آکنه 37٪ بیشتر دچار نفخ شکم می شوند ، در حالی که 40٪ از یبوست رنج می برند. دانشمندان معتقدند (و شما فکر می کردید الگوریتم اینستاگرام پیچیده است …) که میکروب های روده و پوست را از طریق سیستم ایمنی بدن “گفتگو می کنند”.

هنگامی که میکروب های روده از تعادل خارج شوند ، سیستم ایمنی بدن شما را تحریک می کنند – که مارکرهای التهابی تولید می کند و می توانند با میکروب های پوست شما ارتباط برقرار کنند. این ارتباط مبتنی بر التهاب از یک مکان خوش فکر سرچشمه می گیرد: تصور کنید تولد یک دوست را فراموش کنید و سپس برای رفع آن انبوهی از واتس اپ برای او ارسال کنید. اما با گذشت زمان ، “مگان” هشدار می دهد: “این التهاب مداوم با درجه پایین و مضر می تواند آسیب برساند.” “اگزما ، روزاسه ، آکنه ، پسوریازیس و حتی پیری زودرس همگی التهاب آور هستند.”

پوست حساس 60٪ از ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد التهاب و نحوه مقابله با آن بدانید آورده شده است

اکنون ، متخصصان در حال جمع آوری چگونگی هماهنگی روده و پوست شما هستند. مگان می گوید: “افرادی كه بیشتر از یك رژیم غذایی گیاهی پیروی می كنند ، بهبودهای قابل ملاحظه ای در سلامت و پیری پوست خود دارند.” “اما از آنجا که منطقه بسیار جدید است و ما میلیاردها باکتری داریم ، برای درک کامل آن به آزمایشات بالینی بیشتری نیاز داریم.”

مگان اخیراً با Lancôme همکاری کرده است ، آزمایشگاه های نوآورانه تحقیقاتی آن در خط مقدم اندازه گیری چگونگی تأثیر محصولاتی که روی پوست خود می گذاریم باکتری ها است. “این راه را برای مراقبت از پوست شخصی هموار می کند ، جایی که ما می توانیم باکتری های پوستی کسی را بررسی کنیم و دقیقاً بفهمیم که آنها برای آبرسانی بهتر چه چیزی را باید اعمال کنند. یا رژیم های غذایی شخصی ، از کجا بدانید که اگر این رژیم را بخورید ، باکتری های پوست شما به این شکل می شوند. این آینده است. “

چگونه مراقبت از پوست پروبیوتیک به جلوگیری از “التهاب” کمک می کند و بهترین چهره شما را به شما می دهد

تا زمانی که باکتری ها را هک نکنیم ، مراحل مگان را برای شفاف سازی پوست از طریق روده دنبال کنید.

هفته ای 30 غذای گیاهی مختلف بخورید

توجه: فقط میوه و سبزیجات نیست. “این یک تصور غلط بزرگ است. همچنین این گیاه غلات کامل (کینوا ، گندم سیاه) ، مغزها ، دانه ها ، حبوبات (لوبیا ، حبوبات) ، گیاهان و ادویه جات است. گیاهان مواد شیمیایی مانند فلاونوئیدها را تأمین می کنند که باکتریهای روده را تغذیه می کنند. بهبود چشمگیری در ظاهر پوست شما وجود دارد زیرا آنها اثر آنتی اکسیدانی دارند. “

به پروبیوتیک ها فکر کنید ، نه به پروبیوتیک ها

صداهای مشابهی دارند اما گول نخواهید خورد: پری بیوتیک ها انواع فیبرهایی هستند که باکتری های روده را تغذیه می کنند ، در حالی که پروبیوتیک ها باکتری های زنده هستند. مگان اطمینان می دهد: “پری بیوتیک ها با سلامت بهتر پوست ارتباط دارند. سیر ، پیاز ، لوبیا و حبوبات منابع بسیار خوبی هستند ، اما اگر هر هفته 30 غذای گیاهی مختلف بخورید ، پربیوتیک خود را دریافت خواهید کرد.” در مورد پروبیوتیک ها؟ ما به این باور رسیده ایم که آنها شگفت آور هضم هستند ، اما مگان شک دارد. “شواهد زیادی وجود ندارد – خوب ، هیچ شواهدی وجود دارد که باعث شود من به طور متوسط ​​یک پروبیوتیک تصادفی استفاده کنم. پروبیوتیک ها بسیار خاص هستند: برای اگزما ، یک سویه است ؛ برای IBS ، سویه دیگری است. اگر یک پروبیوتیک تصادفی انتخاب کنید از قفسه ، کار نخواهد کرد. “

یوگای روده یک چیز است

جریان های یوگا با هدف روده می توانند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روده داشته باشند و باعث سلامت پوست شوند. “یوگا از طریق تنفس شما ارتباط روده و مغز را آرام می کند ، تولید هورمون های استرس را کاهش می دهد. در حالی که کشش ملایم اعصاب اطراف روده شما می تواند خون و اکسیژن بیشتری وارد بدن کند ، علائم روده مانند گاز گرفتگی را کاهش می دهد.”

راهنمای مکمل بزرگ: ما تجزیه و تحلیل می کنیم که شما برای تقویت سلامتی خود باید واقعاً کدام یک را بیابید و چرا

امگا 3 عدد جادویی است

“امگا 3 باکتریهای روده ما را تغذیه می کند و با کاهش التهاب پوست در ارتباط است. بهترین منبع ماهی چرب است ، هفته ای دو بار. اگر 100٪ گیاهی هستید ، می توانید از طریق دانه های چیا ، گردو و توفو مقداری امگا 3 دریافت کنید اما به اندازه ماهی های چرب به طور موثری جذب یا تبدیل به ضد التهاب مناسب نمی شود. ”

با لیکوپن در اصطلاحات اولیه قرار بگیرید

“لیکوپن” یک ماده شیمیایی گیاهی خارق العاده است که در گوجه فرنگی و هندوانه یافت می شود ، که به محافظت از پوست در برابر آسیب UV کمک می کند. با خوردن چربی ، بدن ما بهتر قادر به جذب لیکوپن است و باعث افزایش اثر محافظت از پوست می شود: بنابراین ، روغن زیتون بکر اضافه کنید گوجه فرنگی یا هندوانه را با ماست یونانی پرچرب بخورید. “

برای شفافیت پوست 12 هفته وقت بگذارید

مقصر خوردن یک کامبوچا و انتظار انجام کار روده؟ اگر فقط. “مطالعات نشان می دهد که اگر شما به طور چشمگیری از یک رژیم غذایی بسیار حیوانی به رژیم غذایی حاوی فیبر و گیاهی تبدیل شوید ، باکتریهای روده پس از حدود سه روز تغییر می کنند. با این حال ، برای دیدن تأثیرات روی پوست خود ، 12 هفته فرصت دهید.”

آنچه 8 ساعت خواب برای پوست شما انجام می دهد (در صورتی که برای زدن چرت زدن به دلیل دیگری نیاز دارید)

ZZZ های خود را دریافت کنید

در حالت ایده آل ، 7 تا 9 ساعت. “اگر شما چنین خوابی ندارید ، روده نمی تواند خود را دوباره خط بکشد – قسمت بالای روده هر پنج روز ریخته می شود ، و برای گردش پوست بسیار مهم است.”

دوباره بجوید ، بجوید و بجوید

شما می توانید غذای عالی بخورید ، اما اگر آن را به درستی نجوید فواید تغذیه ای نخواهید داشت. وی افزود: “یك مطالعه نشان داد افرادی كه 40 بار آجیل می جویدند ، تمام مواد مغذی مناسب را استخراج می كردند. آنها كه فقط 10 بار جویدند ، اسیدهای چرب مفید را كه برای پوست مفید هستند ، سو mal جذب می كنند.” مگان 20 جویدن در هر دهان دهان را توصیه می کند. “چنین چیز ساده ای – اما شما باید به آن متعهد شوید!”

مشارکت Lancôme و دکتر مگان روسی با هدف افزایش آگاهی از علم میکروبیوم و نقش آن در سلامت عمومی ، سلامت و حمایت از پوست است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>