چرا ما با مشکلات اعتماد پس از قفل مواجه شده ایم

[ad_1]

سرانجام لحظه ای که همه در بهترین قسمت یک سال پیش بینی می کردیم رسیده است: بوریس جانسون نقشه راه را برای خارج شدن از قفل اعلام کرد ، امیدوارم که برای همیشه خوب باشد. در انگلیس انتظار می رود که تا آوریل به باغ های آبجو ، تا ماه مه رستوران ها و – نفس عمیق مردم – کلوپ های شبانه تا اواسط ماه ژوئن که قوانین فاصله اجتماعی برداشته می شوند ، برویم. به طور خلاصه: زمان شروع برنامه ریزی برای آن تعطیلات تابستانی و جمعه شب بیرون از خانه به نظر می رسد. خبر عالی ، درسته؟

نه دقیقا. طبق یک نظرسنجی جدید ، کمتر از یک چهارم مردم انگلیس به بوریس اعتماد دارند تا ما را با خیال راحت از قفل محکوم کند. و آیا جای تعجب است ، وقتی دولت در مورد رفع محدودیت ها به طور مستمر قوانین را تغییر می دهد؟ اول ، وعده های مربوط به یک کریسمس نسبتاً عادی در آخرین لحظه به سرعت برای اکثر ما پس گرفته شد. بعداً گزارش شد که ریشی سوناک ، صدراعظم در اوایل فوریه نگرانی هایی مبنی بر تغییر مشاوران علمی دولت برای بازگشت به زندگی عادی بیان داشت.

در اینجا یک راهنمای فوق العاده ساده برای نقشه راه چهار مرحله ای بوریس جانسون برای خارج شدن از قفل وجود دارد

این کمک نمی کند که این کشور اعتماد به خود بوریس را از دست داده باشد: یک نظرسنجی اخیر YouGov نشان داد که 54 درصد از بزرگسالان انگلستان او را غیرقابل اعتماد ارزیابی می کنند. پس از ماه ها قفل کردن و خاموش کردن ، وعده های شکسته و کاهش پیوسته ایمان به نخست وزیر ، تعجب آور نیست که بسیاری از ما نسبت به نقشه راه بدبین هستیم. سام ، 31 ساله می گوید: “من فقط فکر نمی کنم این واقع بینانه باشد.” من نمی بینم که چگونه می توانیم باور کنیم پس از این همه ناامیدی و شروع نادرست ، قفل واقعاً به طور دائمی برداشته خواهد شد. من نمی خواهم به این تاریخ ها اعتقاد داشته باشم و دوباره ناامید شوم. ‘

به گفته ناتاشا تیواری ، روانشناس برنده جایزه ، این یک واکنش کاملاً طبیعی و قابل درک است. وی می گوید: “وضعیت شکننده مدیریت ویروس کرونا باعث شده است که بسیاری از مردم اعتقاد خود به دولت را از دست بدهند.” اعتماد ما بارها و بارها نقض شده است. تأثیر بر سیستم اعتقادی و ظرفیت اعتماد ما به این اطلاعیه های جدید عمیق است: به طور خلاصه ، اعتماد به وعده هایی که به ما داده شده دشوار شده است. ‘ احساس احتیاط فقط نوعی محافظت از خود است ، بنابراین اگر هنوز در یادداشت کردن 21 ژوئن در دفترچه یادداشت خود محتاط هستید ، بدانید که تنها نیستید – و این کاملا منطقی است.

بسیاری از ما همچنین ، هر زمان که باشد ، از ترک قفل عصبی عصبی هستیم – به دلیل نگرانی های مربوط به سلامتی ، فشار برای معاشرت یا حتی ترس از اینکه آزادی مطابق تصور ما نباشد. پنی 28 ساله می گوید: “نگرانی من این است که من یک سال با خیال راحت زندگی کرده ام با این اعتقاد که به دلیل کوید بهترین زندگی خود را نکرده ام.” من نگرانم که اشتباه من ثابت شود ، بدون دعوت نامه و حتی احساس تنهایی بیش از قبل. من قبلاً احساس اضطراب می کنم که برای تعطیلات برنامه ریزی نشده ام. ‘

چه موقع می توانیم به تعطیلات برویم؟ بر اساس نقشه راه جدید بوریس ، اینجا زمانی است که می توانید در انگلیس یا خارج از کشور سفر کنید

حتی اگر طبق نقشه ، به نقشه راه و رفع محدودیت ها پایبند باشیم ، به یاد داشته باشید که خیلی سریع نروید ، اگر دوست ندارید خیلی زود است. حتی اگر تسهیل قفل شدن فرصت های طولانی را برای دیدن دوستان ، ورزش ، بازگشت به دفتر کار و از سرگیری سرگرمی های خود به وجود می آورد ، حتی تغییرات بسیار پیش بینی شده نیز می تواند برای سلامت روان ما دشوار باشد. ناتاشا می گوید: “شما نیازی به فشار آوردن به خود ندارید تا اگر به طور طبیعی احساس تمایل نمی کنید به حالت” طبیعی “برگردید. به یاد داشته باشید که این یک قسمت گسترده ، طاقت فرسا و ذهنی ذهنی بوده است. شفا یک شبه اتفاق نخواهد افتاد.

درست همانطور که زمان بردن ما برای ورود به قفل نیاز به زمان داشت ، زمان لازم است تا مسیر بازگشت به حالت عادی را پیدا کنیم. ماری 24 ساله می گوید: “من احساس می کنم تازه به قفل کردن عادت کرده ام و اکنون همه چیز تغییر کرده است.” حتی اگر دلم برای دیدن دوستان و بیرون رفتن تنگ شده باشد ، نمی توانم دوباره تصور کنم که زندگی ام را دوباره تعمیر کنم. “

بنیاد خیریه برجسته انگلستان بنیاد بهداشت روان توصیه می کند که حتی در صورت لغو قفل قفل ، از هر مکانیزم مقابله ای مثبتی که در طی همه گیر ایجاد کرده ایم ، مطلع شویم. آنها توصیه می کنند: “ثابت ماندن ، خوب غذا خوردن و ورزش کردن همین الان که در ابتدای قفل کردن انجام می شود ، اعمال شود.” “مسلماً حتی بیشتر ، زیرا ما در یک دوره استرس زیاد اما با تقاضای بیشتری از ما باقی مانده ایم.”

ناتاشا می گوید ، مهمتر از همه ، “به یاد داشته باشید که نسبت به نیازهای خود دلسوز باشید و با سرعتی حرکت کنید که به نظر شما مناسب است. “به شهود خود گوش فرا دهید و برای انجام هر کاری که نمی خواهید انجام دهید تحت فشار قرار نگیرید.” به طور خلاصه ، از حالا تا ژوئن یک بار همه چیز را بردارید. و وقتی بیست و یکم می آید ، اگر دوست ندارید لباس بپوشید و مستقیم به سمت Infernos بروید ، این خیلی خوب است.

7 مرحله رایگان برای احساس “اضطراب”: چگونه نگرانی های خود را مدیریت کنید ، نگرش خود را تغییر دهید و احساس مثبت تری داشته باشید

ناتاشا تیواری شنبه 13 مارس ساعت 4 بعدازظهر میزبان یک دوره مسترکلاس رایگان در زمینه بهبود و از بین بردن استرس ، غم و اضطراب است: www.natashatiwari.co.uk/elevation

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>