چند بار در روز باید اضافه کنید به علاوه چگونه می توانید مثانه خود را آموزش دهید

[ad_1]

اگر شما یک خواننده مشتاق GLAMOR هستید ، می دانید که ما هرگز از یک موضوع تابو دوری نمی کنیم. خواه این چیزی باشد که پو شما در مورد سلامتی شما نشان می دهد یا ماساژ پرینال WTF ، ما در اینجا هستیم تا به س burningالات سلامتی که همیشه از پرسیدن آنها ترسیده اید پاسخ دهیم. خوش آمدید

آخرین موضوع تابوی بهداشتی که در مورد بزرگنمایی های صبحگاهی در مورد آن بحث کرده ایم ، “مثانه های قفل شونده” ما است. به لطف آزادی کار در خانه (و بسیار نزدیک به توالت) همه ما بیش از حد معمول ادرار دفع کرده ایم – و به گفته یک پزشک ، این باعث تخریب مثانه های ما می شود.

دکتر زوئی ویلیامز توضیح می دهد: “افزایش دفعات تخلیه مثانه ، که در بسیاری از موارد WFH وجود داشته است ، به این معنی است که مثانه های ما می توانند هر زمان که بخواهند ادرار کمتری نگه دارند ، عادت کنند.” این می تواند ضربه بزند اثر حساس شدن مثانه ما نسبت به کشیده شدن ، و تمایل به کندن مقدار کمی ادرار در ادرار ، به این معنی که ما احساس می کنیم توانایی نگه داشتن آن را نداریم و نیاز به عجله داریم. “

اوه عالیه

بنابراین با شروع سهولت در محدودیت های قفل شدن و از سرگیری مجدد زندگی ، ما نمی توانیم فقط دوربین های خود را خاموش کنیم تا هر زمان که بخواهیم به سیستم عامل کار کنیم. کمک.

در اینجا ، دکتر زوئی ویلیامز ، که با TENA همکاری می کند تا زنان را تشویق کند که اجازه ندهند بی اختیاری نور آنها را عقب نگه دارد ، راهنمای خود را برای ضرب و شتم “مثانه قفل” به اشتراک می گذارد ، بنابراین شما می توانید ساعت ها در پارک بنشینید و از Angel Whispering بنوشید بدون اینکه بوش مناسب را بررسی کنید .

چگونه می توانیم به مثانه خود کمک کنیم تا به حالت عادی برگردد (یعنی کار). اگر بخواهیم مثانه های خود را آموزش دهیم تا مدت بیشتری آن را نگه دارد و در حین تلاش ، تعداد کمی از ما ظاهر می شود ، اشکالی ندارد؟

“خبر خوب این است که ما می توانیم مثانه های خود را دوباره نگه داریم تا حجم طبیعی را دوباره نگه داریم ، با یک مدت نگه داشتن یک بار که احساس تمایل به رفتن می کنیم. سعی کنید به محض احساس تمایل به مدت 15 دقیقه نگه دارید ، سپس به تدریج و به تدریج کمی وقت اضافی اضافه کنید. در بیشتر موارد باید بتوانیم بین هر سفر توالت 3 ساعت وقت بگذاریم. بازگشت به دفتر ، با توجه به همه حواس پرتی ها و دسترسی به م loسسه آسان تر ، احتمالاً ما را مجبور به انجام خودکار این کار می کند. دفع ادرار به طور تصادفی هنگام سرفه ، خندیدن یا عطسه می تواند نشانه ضعف عضلات کف لگن باشد. ”

تمرینات کف لگن به معنای واقعی کلمه زندگی و سلامتی شما را تغییر می دهد ، در اینجا نحوه …

“برای نشت گاه به گاه عجیب و غریب ، محافظت اضافی می تواند یک پتو امنیتی مفید باشد – لباس زیر جاذب قابل شستشو با Tena را امتحان کنید ، که محافظت سه گانه را برای بی اختیاری نور فراهم می کند و دقیقاً مانند لباس زیر معمولی است. این به زنان اعتماد به نفس می دهد که بخندند ، بدوند یا قلقلک داده شوند ، بدون ترس از نشت ، و بدون فدا کردن سبک.

“همچنین تقویت این عضلات ، با انجام تمرینات منظم kegel که می تواند منجر به بهبود شود ، مهم است. با این حال ، اگر همچنان به نشت ادرار ادامه می دهید یا مقدار زیادی نشت می کنید ، مهم است که برای کمک و پشتیبانی بیشتر با پزشک عمومی خود صحبت کنید.”

ما در حال حاضر به باغ های آبجو و پارک ها خواهیم بازگشت – همه ما خیلی عادت کرده ایم که در خانه باشیم و توالت را همیشه نزدیک داشته باشیم ، چگونه می توانیم مثانه خود را برای بیرون رفتن در محیط های عمومی و مصرف آماده کنیم الکلی که باعث می شود مردم بیشتر گله کنند؟

“چیزی که ما از آن غافل نشده ایم ، صف وحشتناک توالت در میخانه است و برای بسیاری از ما ، زمان برگزاری آن کمی از عمل خارج می شویم. در شرایطی که به امکانات عمومی وابسته هستید ، بهتر است زودتر از این که طولانی مدت را نگه دارید ، به سراغ حلقه بروید.

این همان چیزی است که ادرار در مورد سلامتی شما نشان می دهد (و جذاب است)

“الکل ، نوشیدنی های گازدار و کافئین می توانند مثانه را حتی بیشتر حساس کنند ، بنابراین این مشکل را بیشتر کنید. به چند دلیل جایگزینی نوشیدنی های الکلی با آب توصیه خوبی است ، از جمله اینکه می تواند به کنترل بهتر مثانه کمک کند و ممکن است کمتر باشید احتمال دارد خود را خیس کنی. “

آیا “فقط در مواردی که علف های هرز باشد” (به عنوان مثال مجبور کردن یک علف هرز قبل از اینکه از خانه بیرون بروید تا هنگام بیرون رفتن مجبور به رفتن نشوید) می تواند بر مثانه شما تأثیر بگذارد؟

“خوب است که یک” فقط در صورت خراب شدن “هر چند وقت یک بار ، مانند قبل از یک سفر طولانی ، اما انجام این کار همیشه ، تا جایی که مثانه هرگز به طور مناسب پر نمی شود ، می تواند باعث کوچک شدن مثانه شود ، به این معنی که مقداری که می تواند راحت نگه دارد کمتر می شود. “

چند بار باید ادرار کنیم؟ چه زمانی علامت خیلی زیاد است؟

اگر بیشتر از 2 لیتر در روز بنوشند و اگر بتوانند بین سفرهای توالت 3 ساعت صبر كنند ، بیشتر افراد می توانند 300 تا 400 میلی لیتر (كمی بیش از یك قوطی كولا) را در خود نگه دارند. دفع ادرار بین 4-10 بار در روز طبیعی تلقی می شود و یک بار در شب برخاستن جای نگرانی ندارد. اما نیاز به مراجعه بیشتر به این مسئله بیشتر از این باعث چت با پزشک عمومی می شود. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>