چگونه ادعاهای پایداری یک مارک زیبایی را بررسی کنیم

[ad_1]

در چند سال گذشته وقتی صحبت از برندهای زیبایی می شود که پایدارتر فکر می کنند و وقتی صحبت از محیط می شود با مسئولیت پذیری بیشتری رفتار می کنند ، پیشرفت زیادی داشته اند. از نوآوری های هوشمندانه در بسته بندی که میزان پلاستیک مورد نیاز را کاهش می دهد ، تا کارزارهایی برای افزایش آگاهی در مورد تأثیر برخی از مواد موجود در اقیانوس های جهان ، تا تلاش برای بازپرداخت به موسسات خیریه ای که از این کره خاکی محافظت می کنند ، زیبایی جایزه زیادی دارد.

با این حال ، برخی از مارک ها به “شستشوی سبز” شیوه های خود متهم شده اند ، و این باعث شده است که آنها بسیار پایدارتر از آنچه هستند در واقع هستند ، تا مشتری خود را گمراه کنند. کلمات کلیدی مانند “پاک” و “طبیعی” نمونه های کاملی از اصطلاحاتی هستند که قابل تفسیر هستند ، از نظر صدور گواهینامه پایدار معنی بسیار کمی دارند.

پس چگونه انجام دادن شما محصولات پایدار را در ذهن خود خریداری می کنید؟ چگونه برای جلوگیری از شستشوی سبز ، مدارک زیست محیطی یک مارک را بررسی می کنید؟ و چگونه می توانید تعیین کنید که ارزش های یک مارک با ارزش شما مطابقت دارد؟ در اینجا راهنمای نهایی شما برای خرید محصولات زیبایی است در حقیقت پایدار.

زیبایی تمیز: آیا واقعاً همانطور که ادعا می کند تمیز است؟ ما افسانه ها را در یک روند مراقبت از پوست فرقه شکست می دهیم

پایدار برای شما چه معنی دارد؟

دقیقاً همانطور که برند از برخی از واژه های پر سر و صدا متناسب با اولویت های خاص خود تفسیر می کند ، شما باید به معنای پایداری برای شما باشید. آیا این به معنای مواد آلی است ، یا مواد محلی؟ آیا به معنای بسته بندی بدون پلاستیک است یا به معنای بسته بندی قابل کمپوست است؟ آیا می خواهید محصولات شما وگان باشد ، یا بی رحمی بدون اشکال است؟ یا ، آیا همه موارد بالا را می خواهید و همچنین مارک های شما نیاز به کربن خنثی دارند؟ به یاد داشته باشید ، در مورد پایداری هیچ مشکلی با استانداردهای بالا وجود ندارد.

نحوه بررسی یک برند زیبایی وگان است

هنگامی که در مورد اولویت های پایدار خود اندیشه کردید ، می توانید کمی مارک هایی که دوست دارید را عمیق تر کنید و بررسی کنید که دارای اعتبار صحیح هستند. بیایید با وگان بودن یا نبودن یک برند شروع کنیم.

خوشبختانه ، چند تنظیم کننده جهانی شناخته شده وجود دارد که می توانید برای اطمینان از وگان بودن محصول به آنها اعتماد کنید. اینها Leaping Bunny ، PETA و The Vegan Society هستند ، اگرچه موارد دیگری نیز وجود دارد. اگر محصولی دارای یکی از این مهرهای تأیید است ، می توانید مطمئن باشید که با مجموعه ای دقیق از مقررات که به معنی گواهی وگان بودن است مطابقت دارد.

با این حال ، فقط وگان بودن یک محصول خاص به معنای کل مارک تجاری نیست ، بنابراین تصور نکنید که ممکن است شما را مجذوب خود کند.

نحوه بررسی یک برند زیبایی ارگانیک است

آیا می دانید یک محصول فقط باید حاوی یک درصد جزئی از یک ماده آلی باشد تا برچسب ارگانیک بودن خود را بزند؟

روشن ترین راه برای درک اعتبار ارگانیک یک محصول این است که همیشه برچسب را بررسی کنید و به دنبال آرم Soic Association Organic باشید. این امر تأیید می کند که محصولات با استفاده از مواد پایدار و دارای تولیدات ارگانیک تهیه و تولید می شوند و بر روی حیوانات ، بدون مواد شیمیایی سخت ، ذرات نانو ، پارابن ها ، رنگ های مصنوعی و مواد معطر مصنوعی آزمایش نمی شوند. انجمن خاک همچنین لیستی مفید از مارک های گواهی مو ، آرایش و مراقبت از پوست دارد که می توانید از آنها برای عبور از مرجع استفاده کنید.

معرفی مارک های زیبایی خنثی کربنی که باعث می شود پایداری به سطوح جدیدی برسد

نحوه بررسی یک مارک زیبایی از نظر کربن خنثی است

این موضوع کمی مشکل است ، زیرا برخی از مارک ها برای جبران کربن از تمام جنبه های خط تولید خود ، مسافت بیشتری را طی می کنند ، در حالی که برخی دیگر برای جلوگیری از اعلام بارهای سنگین ، گوشه ها را قطع می کنند. چند تنظیم کننده وجود دارد که می توان به آنها اعتماد کرد – سازمان ملل برچسب Gold Standard Certified خود را ارائه می دهد ، و سپس آژانس های معتبری مانند Carbon Jacked ، The Carbon Trust ، که از PAS 2060 استفاده می کند ، یک مشخصات شناخته شده در بین المللی برای خنثی سازی کربن ، و Ellen MacArthur بنیاد ، که با یک گروه منتخب از سازمان های تأیید شده همکاری می کند و ابتکارات بخشنامه خود و اهداف مثبت آب و هوایی را ثابت کرده اند ، همکاری می کند.

خوشبختانه ، اگر یک مارک به سختی خنثی شده و از نظر کربن خسته شده است ، احتمالاً بسیار بلند در مورد آن فریاد می کشند – آنطور که باید! همچنین بخاطر بسپارید که یک مجامع عظیم بین المللی با هزاران کارمند کاملاً خنثی از نظر کربن غیرممکن است – این یک مهر پایداری است که به احتمال زیاد برای شرکت های نوپا و مارک های کوچک مستقل محفوظ است.

یک راهنمای ساده برای تمام نمادهای بازیافت پشت محصولات شما

نحوه بررسی یک مارک زیبایی بدون پلاستیک است

تعداد کمی از مارک های زیبایی 100 plastic پلاستیکی وجود دارد ، اما بسیاری از آنها موفق شده اند تقریباً تمام راه را طی کنند. بهترین راه برای تعیین میزان تولید پلاستیک یک مارک این است که برچسب ها را بخوانید و بدانید که کدهای بازیافت مختلف به چه معنا هستند ، زیرا می توانند کاملا گمراه کننده باشند. یکی از رایج ترین نمادها ، دو فلش بهم پیوسته ، در واقع به این معنی است که تولیدکنندگان کمک مالی به خدمات بازیافت در اروپا کرده اند. این بدان معنا نیست که محصول خود قابل بازیافت است.

همچنین مراقب مارک هایی باشید که ادعا می کنند بسته بندی آنها از “مواد بازیافتی” ساخته شده است و مارک هایی که می گویند بسته بندی آنها “قابل بازیافت” است. اگرچه استفاده از مواد بازیافتی بسیار عالی است ، اما ممکن است پس از آن مرحله مورد قبلی قابل بازیافت نباشد ، این بدان معناست که در نهایت در محل دفن زباله قرار دارد.

نحوه بررسی یک برند زیبایی قابل تجزیه زیست است

از نظر فنی ، زیست تخریب پذیر به این معنی است که یک ماده می تواند توسط میکروارگانیسم ها در طول زمان تجزیه شود ، که تعریف کاملاً بی فایده ای است ، زیرا با توجه به زمان کافی ، بیشتر چیزها خراب می شوند – حتی پلاستیک ، اگرچه هزاران سال طول می کشد. خوشبختانه ، برای اینکه بسته بندی های پلاستیکی به عنوان زیست تخریب پذیر مجاز شناخته شوند اتحادیه اروپا و انگلیس “استاندارد BS EN 13432” را تصویب کرده اند که مجموعه ای از معیارهای دقیق را تعیین می کند. برای انطباق ، مواد باید ارزیابی شود تا اطمینان حاصل شود که از فلزات و مواد شیمیایی بالقوه مضر عاری است ، سپس برای آزمایش تجزیه بیولوژیکی باید تحت درمان بیولوژیکی قرار گیرد. سرانجام ، خود کمپوست از نظر کیفیت و اثرات جانبی منفی بر محیط آزمایش می شود.

از طرف دیگر ، قابل کودپاشی یک گام فراتر از زیست تخریب پذیر است و توانایی تجزیه کامل مواد در یک بازه زمانی خاص را توصیف می کند – معمولاً طی 12 هفته.

خرید پایدار مبارک!

اینها بهترین محصولات زیبایی قابل تجزیه هستند که برای پوست شما (و کره زمین) عالی هستند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>