چگونه خودارضایی به خواب کمک می کند

[ad_1]

استمنا for به دلایل زیادی عالی است ، این راز نیست. اما آیا می دانید این نیز دستورالعمل یک خواب خوب است؟

در حقیقت ، نظرسنجی اخیر توسط مارک اسباب بازی های جنسی زنانه Femme Funn نشان داد که 95٪ از افراد می گویند پس از ارگاسم خواب شبانه با کیفیت بهتری را تجربه می کنند. تعدادی دیگر از مطالعات نیز رابطه خودارضایی را با دستیابی به کیفیت خوب بسته در طول سالها مرتبط دانسته اند ، اما چرا؟ و مهمتر اینکه ، چگونه همه کار می کند؟

اینها مناطقی از ولووی شما هستند که باید برای ارگاسم های مغزآلود بدانید

به گفته دکتر جف فاستر ، پزشک عمومی و نویسنده ، همه اینها مربوط به هورمون هایی است که در طی فعالیت های جنسی ترشح می کنیم و چگونگی تأثیر آنها بر بدن ما. وی توضیح می دهد: “خودارضایی همان رابطه جنسی است و بنابراین ، تمایز بین این دو از نظر این واقعیت قابل توجه است که ممکن است افراد دیگر نیز در این روند دخیل باشند یا نباشند.” “از منظر خواب ، مغز شما اهمیتی نمی دهد که با کسی رابطه برقرار کرده باشید یا توسط خودتان.”

این بدان معنی است که شما می توانید از همان مزایای استفاده کنید ، چه در تنهایی خودارضایی کنید و چه با یک شریک زندگی جنسی برقرار کنید ، زیرا در نهایت ، به ارگاسم یا عدم ارگاسم بستگی دارد.

خودارضایی چگونه به خواب کمک می کند؟

همانطور که دکتر فاستر توضیح داد ، “فعالیت جنسی ، معمولاً منجر به ارگاسم می شود ، باعث ترشح هورمون های مختلفی از جمله دوپامین ، سروتونین ، اکسی توسین و پرولاکتین می شود.” اگرچه تغییرات بیوشیمیایی دیگری نیز وجود دارد ، وی توضیح می دهد که این هورمون ها به طور خاص دارای اثر تغییر دهنده خلق و خو هستند ، که منجر به احساس آرامش مثبت ، وضوح فکر و رضایت می شود. اما این همه ماجرا نیست.

وی می گوید: “فعالیت جنسی همچنین می تواند منجر به اثر آرامبخش یا حتی آرام بخش شود” ، به همین دلیل پس از اوج گرفتن ممکن است احساس خواب آلودگی بیشتری داشته باشید. “این نیز آگاهانه است و به منظور بهبودی بدن ما از فعالیت بدنی اخیر فعالیت جنسی یا خودارضایی طراحی شده است.”

اگرچه دکتر فاستر توضیح می دهد که دلیل آزاد شدن هورمون در هنگام خودارضایی نامشخص است ، اما او بیان می کند که این ماده نه تنها به خواب ما کمک می کند بلکه به ما امکان می دهد ارتباط مثبتی با فعالیت جنسی ایجاد کنیم (به دلیل ترشح هورمون های شاد مانند دوپامین و اکسی توسین که معروف به “هورمون عشق”). به همین دلیل است که تمایل داریم این کار را بارها و بارها انجام دهیم.

14 مزیت استمنا female زنانه ، به علاوه نکاتی که ذهن شما را به باد می دهد

آیا این به درد هر کس و همه می خورد؟

در حالی که تعداد مشخصی در مورد چگونگی معمول شدن استمنا to برای بهبود خواب شما وجود ندارد ، اما دانش پیوند دهنده این دو با هم نشان می دهد هر کسی که خودارضایی می کند باید کیفیت خواب بهتری داشته باشد در صورت تجربه ارگاسم که باعث ترشح هورمون ذکر شده در بالا می شود بدن دکتر فاستر اطمینان می دهد: “به طور کلی ، تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که می دانیم اثرات هورمونی و بیوشیمیایی خودارضایی چیست و در نتیجه ، احتمالاً در نتیجه بیشتر افراد دارای درجه ای از کیفیت خواب بهبود یافته هستند.”

“قاب بندی” ترکیبی از استمنا and و ذهن آگاهی است که خانم ها از آن سیر نمی شوند

آیا روش های استمنا particular خاصی وجود دارد که خواب شما را بهتر کند؟

شاید از خود بپرسید که آیا روش خاصی برای خودارضایی برای بهبود بهینه خواب وجود دارد؟ آیا شما باید از یک اسباب بازی جنسی استفاده کنید یا دستان شما استفاده می کنند؟ اما صادقانه بگویم ، مهم نیست. همانطور که توضیح داده شد ، این خودارضایی واقعی نیست بلکه ارگاسم حاصل از آن است که به شما کمک می کند خواب راحت تری داشته باشید. بنابراین در نهایت ، مهم نیست که برای رسیدن به آنجا چه کاری انجام می دهید.

دکتر فاستر می گوید: “بدیهی است که عوامل روانشناختی یا اجتماعی دیگری نیز وجود دارد که به خواب بعد از استمنا contribute کمک می کند ، مانند ترجیحات خاص جنسی یا اعمال ترجیحی ، یا حتی اگر شریک زندگی دارید یا نه.” “اما همه اینها در مورد انتخاب و تنظیمات سبک زندگی فردی است. آنها فیزیولوژی اصلی جنس را تغییر نمی دهند.”

خب! حالا شما مالک آن هستید. اگر می خواهید برخی از Z ها را بگیرید ، وارد سیستم عامل خود شوید.

زمان آن فرا رسیده است که اگر هرگز قصد داریم شکاف ارگاسم جنسیتی را برطرف کنیم ، لذت زنانه بیشتری را ببینیم – زیرا آخرین بار کی تحریک کلیتورال را در پورنوگرافی های اصلی مشاهده کردید؟

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>