چگونه می توان با افسردگی در طی و بعد از همه گیری مقابله کرد

[ad_1]

این هفته به مناسبت هفته آگاهی از سلامت روان است و اگرچه زندگی ممکن است به تدریج به حالت عادی برگردد ، اما بسیاری از ما تأثیر همه گیری را بر سلامت روان خود احساس می کنیم. اگرچه ممکن است از فکر پیوستن به خانواده و دوستانمان هیجان زده باشیم ، اما در شمارش معکوس برای آن مهم 21 ژوئن ، ما نمی توانیم تأثیر روانی سه قفل خسته کننده ، ضرر و زیان های ویرانگر ، استرس کار در خانه و بی پایان را نادیده بگیریم. عناوین اضطراب آور.

با در نظر گرفتن همه این موارد ، شاید جای تعجب نباشد که آمارهای اخیر ONS نشان دهد که موارد افسردگی علی رغم برداشتن قفل در حال افزایش است. از دوره 27 ژانویه تا 7 مارس 2021 ، از هر 5 نفر (21٪) بزرگسال در انگلیس دچار نوعی افسردگی شده اند که از نوامبر 2020 (زمانی که این رقم 19٪ بود) افزایش یافته و بیش از دو برابر قبل است ویروس کرونا ویروس (10٪).

در طی همه گیری ویروس کرونا چگونه می توانید از سلامت روانی خود مراقبت کنید؟

براساس این گزارش ، افسردگی در سال 2021 بیشتر احساس می شود
به طور حتم توسط زنان جوان ، با بیش از 4 از 10 نفر (43٪) زنان 16 تا 29 ساله علائم افسردگی را تجربه می کنند ، در حالی که 26٪ از مردان در همان سن هستند.

دکتر ماریان ترنت ، روانشناس بالینی ، نویسنده کتاب ، می گوید: “اینکه بیش از یک پنجم بزرگسالان در این کشور نوعی افسردگی را تجربه کرده اند ، نشان دهنده سقوط وحشیانه روانشناختی همه گیر است.” مجموعه غم و اندوه: داستان های زندگی ، از دست دادن و یادگیری بهبودی.

به خود اجازه دهید تا احساسی را که احساس می کنید احساس کنید

با خود مهربان باشید و به خود اجازه دهید تأثیر را احساس کنید. این یک دوره زمانی در زندگی ما شبیه هیچ دوره دیگری بوده است و اشکالی ندارد که آن را یک چالش بدانید. ما پستاندار هستیم و به همین ترتیب ، عادت کرده ایم که در مجاورت یکدیگر زندگی کنیم ، به همین دلیل بسیاری از ما ارتباط اجتماعی محدود را دشوار دانسته ایم.

علاوه بر این ، ما غم و اندوهی را برای کسانی که گذشته اند و همچنین رویدادهای مهم و نقاط عطفی را که به دلیل همه گیری از دست داده ایم ، تجربه کرده ایم. اشکالی ندارد که به خودتان – و به دیگران – اعتراف کنید که این زمان ساده ای برای شما نبوده است. نیازی نیست که یک متخصص مقابله با بیماری همه گیر یا ابرقهرمان باشید!

برای پذیرش طبیعی بودن به خود فشار وارد نکنید

در حالی که ممکن است مشتاق باشید برخی از جنبه های زندگی خود را گرم کنید ، بسیاری از ما نیز در مورد رفع قفل اضطراب دچار اضطراب شده ایم. ممکن است این باشد که شما مشتاق باشید دوباره برای یک وعده غذایی بیرون بروید ، اما این ملاقات برای ملاقات با گروه های بزرگتری از دوستان یا دیدن بیشتر اعضای خانواده بزرگ خود نیست.

مشکلی نیست. شما مجاز به انتخاب خود هستید. فقط به این دلیل که ما اکنون می توانیم برخی کارها را به صورت قانونی انجام دهیم ، به این معنی نیست که شما مجبور هستید. “نه” یک جمله کامل است و شما مجاز به استفاده از آن هستید.

ممکن است مفید باشد که به این فکر کنید که چگونه می توانید حالت “طبیعی” خود را به جلو تنظیم کنید و برخی از سرعت های فعلی را حفظ کنید – به عنوان مثال ، چند روز در هفته هنوز در خانه کار می کنید ، یا برنامه ریزی فعالیت های مشابه را انجام می دهید منطقه برای کاهش سفر.

Covid ‘اثر سالگرد’ همه ساله ما را از قفل شدن تحت تأثیر قرار می دهد – و شما حتی ممکن است متوجه نشوید که رنج می برید

تنظیمات WFH خود را تنظیم کنید تا از “سندرم ساختمان بیمار” جلوگیری شود

همانطور که همه ما خیلی در خانه بوده ایم ، از مفهومی معروف به “سندرم ساختمان بیمار” آگاه باشید. این پدیده درمورد شیوه منحصر به فردی است که فضاهای فیزیکی بر سلامت جسمی و روانی ما تأثیر می گذارند. تعدادی از متغیرها در اینجا بازی می شوند ، از جمله کیفیت نور ، کیفیت هوا ، محیط ، دما ، رطوبت ، تهویه و غیره.

اساساً ، اگر خانه های ما ایمن تر ، از نظر زیبایی از نظر زیبایی برخوردار باشند و به ما احساس خوبی بدهند ، سلامتی ما بهبود می یابد. با چشمانی تازه به اطراف خانه خود نگاه کنید و سعی کنید اصلاحاتی انجام دهید. این کار می تواند به سادگی بازکردن پنجره ، معرفی چراغ روشنایی روز در اتاقی با نور طبیعی کمتر یا خرید قطعه جدیدی از هنر دیواری باشد تا شما را راحت یا برافراشته کند.

اگر این کافی نیست ، با صاحبخانه خود صحبت کنید

گزارش ONS حاکی از آن است که کسانی که خانه خود را اجاره می کنند ، روحیه کمتری دارند و به خوبی می تواند برخی از عوامل مرتبط با سندرم ساختمان بیمار را مسئول این امر بدانند. من از تجربه حمایت از مشتریانی صحبت می کنم که اجاره املاک زیر استاندارد متاثر از رطوبت ، تراکم ، قالب ، درها و پنجره های پر از آب ، محرومیت از صدا ، همسایگان پر سر و صدا و غیره – هنگام قفل کردن ، بسیاری از صاحبخانه های خصوصی آنها تمایل کمتری به مشارکت دارند با تعمیرات و کارهای درمانی که سلامت جسمی و روانی آنها را در معرض خطر قرار داده است.

اما فراموش نکنید که این حق شماست که در یک خانه امن زندگی کنید و به عنوان یک مستاجر از حق و حقوقی برخوردار هستید. برای کمک و مشاوره ، به Citizadvice.org.uk مراجعه کنید.

یک سال قفل همه ما را دچار “بی حالی مزمن WFH” کرده است ، بنابراین در اینجا نحوه مبارزه با خستگی آورده شده است

برای هیجان زده شدن از آینده برنامه ریزی کنید

در جامعه مدرن ، ما تمایل داریم چیزهای روی حیله و تزویر را که کمتر در زندگی خود دوست داریم ، با پاداش و چیزهایی که منتظر آنها هستیم جبران کنیم. بنابراین ، قابل درک است که با قفل کردن ، از دست دادن انتظار و هیجان امیدوار کننده برای بسیاری از ما بسیار دشوار است.

با باز شدن جامعه ، اگر بخواهید و احساس راحتی می کنید ، می توانید دوباره آن دفترچه خاطرات را باز کرده و برای آینده برنامه ریزی کنید. یک صفحه بینایی از کارهایی که دوست دارید انجام دهید ، مکانهایی که می خواهید بازدید کنید و افرادی که دوست دارید ببینید را راه اندازی کنید! چیزها را رزرو کنید و خرما را روی درب یخچال خود بگیرید تا روزانه آنها را ببینید! این یک افزایش عالی روحیه است.

اگر از نظر روانشناختی دست و پنجه نرم می کنید ، با پزشک عمومی خود صحبت کنید یا برای مشاوره و پشتیبانی به سایت mind.org مراجعه کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>