چگونه می توان به خواندن بازگشت

[ad_1]

به راحتی می توان گفت که سال گذشته صدمات زیادی به سلامت روان ما وارد کرده است. حتی وقتی از قفل کردن راحت می شویم ، هنوز کاملاً “درست” (به اصطلاح BTW گفته می شود) احساس نمی کنیم ، اما یک چیز آسان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند: خواندن.

خواندن ابزاری تحول آفرین برای سلامت روان است. یک مطالعه نشان داد که خواندن فقط شش دقیقه در روز می تواند با کاهش ضربان قلب ، کاهش تنش عضلانی و تغییر وضعیت ذهنی ، به کاهش میزان استرس شما کمک کند. این مطالعه همچنین نشان داد که خواندن آرامش بیشتری نسبت به پیاده روی ، گوش دادن به موسیقی یا نوشیدن یک فنجان چای دارد.

بهترین کتاب های جدید برای خرید این روز جهانی کتاب و لذت بردن از آنها قبل از بالابرها

اخیراً ، یک مطالعه در دانشگاه آکسفورد در سال 2020 نتیجه گرفت که “زبان چالش برانگیز” “تقویت کننده های موشک” را به مغز ما می فرستد که می تواند بر سلامت روان ما تأثیر مثبت بگذارد. پروفسور فیلیپ دیویس ، نویسنده خواندن برای زندگی، گفت زمان این ادبیات “احساسات و تخیل را آزاد می کند” و می تواند به “احساس زنده تر” کمک کند.

خواندن برای سلامتی روان شما بسیار مفید است به طوری که NHS حتی در سال 2008 طرحی را برای خواندن ارائه کرد که در آن کتاب های خاصی برای افرادی که با مشکلات روحی روبرو هستند تجویز می شود.

با این وجود ، به همان اندازه که تلاش می کنیم (و آن را هر سال یکی از مصوبات سال جدید خود قرار می دهیم) ، سقوط از واگن خواندن آسان است ، به ویژه در عصر دیجیتالی که ما در آن زندگی می کنیم. گفتگوها و پیمایشهای بی پایان در شبکه های اجتماعی که اغلب در آنها قرار می گیریم ، آسان است که بخواهیم برای جذابیت و راحتی دستگاه های دیجیتال خود بخوانیم.

چگونه روزنامه نگاری به من کمک کرد تا “سلامت روانی” خود را “در آینده” داشته باشم و به اضطراب همه گیرم پایان دهم

به همین دلیل اولویت خواندن کلید اصلی انتخاب مجدد آن است. سال گذشته هدف من این بود که 20 کتاب بخوانم و تا پایان سال 23 نفر را بخوانم. امسال می خواستم 25 کتاب بخوانم ، در عوض هفته ای یک کتاب متوسط ​​دارم و شماره 18 را به پایان رسانده ام (آیا مرا دیده ای؟ توسط کیت وایت – یک رمان تعلیق بسیار خوب که من آن را فقط در دو جلسه مطالعه کردم). علاوه بر بهره مندی از مزایای بهداشت روان ، متوجه شدم که خواندن بهترین گزینه برای زمانی است که احساس می کنید گزینه های سرویس پخش جریانی خود را به اتمام رسانده اید (هر کس دیگری نیم ساعت صرف تلاش برای یافتن چیزی برای تماشا می کند؟ این کار در حال تخلیه است). با توجه به این نکته ، در اینجا چند نکته برای چگونگی بازگشت به مطالعه آورده شده است.

برنامه Kindle را روی تلفن خود بارگیری کنید

همانطور که من عاشق نگه داشتن و خواندن یک کتاب فیزیکی هستم (این روش ایده آل برای کاهش زمان نمایش است) ، زندگی در یک آپارتمان کوچک در لندن به این معنی است که فضای کافی برای همه کتابهایی که می خواهم بخوانم ندارم. با وجود کتابخانه هایی که هنوز بسته نیستند ، بارگیری برنامه Kindle روی تلفن شما یک روش عالی برای خواندن کتاب های بیشتر است (به خصوص که بسیاری از کتاب های عالی فقط با 99p در دسترس هستند). داشتن این کتابها روی تلفن من به این معنی است که به جای اینکه به طور غریزی به سراغ یکی از برنامه های رسانه های اجتماعی بروم ، احتمالاً روی برنامه Kindle ضربه زده و شروع به خواندن کرده ام.

مطالعه را در اولویت قرار دهید

اگر می خواهید خواننده مشتاق تری باشید ، مجبورید که مطالعه را در اولویت قرار دهید. این بدان معنی است که به جای صرف 45 دقیقه در روز صرف ذهن کردن در TikTok (چیزی که ما بسیار مقصر آن هستیم) هستید ، از این زمان برای خواندن استفاده کنید. انتخاب فعالانه خواندن بهترین راه برای تبدیل شدن به عادت است. این می تواند به تعیین برخی اهداف واقع بینانه نیز کمک کند. کار خود را با تلاش برای مطالعه ماهانه کتاب شروع کنید و آن را به آرامی از آنجا افزایش دهید (یا آن را همانطور که هست ، به عهده خودتان بگذارید!).

فهرست کوتاه جایزه زنان در اینجا است و باعث می شود تابستان خوانی کامل شود

زمان خواندن مناسب خود را پیدا کنید

در حالی که خواندن قبل از خواب یک کاهش استرس ثابت شده است (و می تواند به شما کمک کند تا بهتر بخوابید) ، اما زمان مناسب همه نیست. شما باید متناسب با برنامه خود بخوانید ، خواه این بدان معنی است که 20 دقیقه در وقفه ناهار خود قرار بگیرید ، 10 دقیقه زودتر زنگ هشدار خود را تنظیم کنید تا روز را با خواندن آرام بخوانید یا حتی کتاب خود را با خود به ورزشگاه ببرید تا در حین مطالعه بخوانید. شما در مربی کراس هستید – کاری کنید که برای شما مناسب باشد.

ژانرهای مختلف را امتحان کنید

اگر شما یک متعصب رام-کام هستید (به اتهام خود مقصر هستید) ، عاشق یک تریلر خوب هستید یا می خواهید در یک دنیای فانتزی گم شوید ، گاهی اوقات بسیار متنوع است که عادت های خواندن را متنوع کنید. Booktok (انجمن کتابشناسی TikTok) مکانی عالی برای دریافت توصیه هایی برای ژانرهایی است که به طور معمول در آنها غرق نمی شوید. من بی سر و صدا باbettysbooklist وسواس دارم که چنین کتاب سرگرم کننده ای برای کتاب توصیه می کند. همچنین لازم به ذکر است که اگر از کتابی لذت نمی برید ، لازم نیست آن را تمام کنید! چرا وقتی بسیاری از گزینه های درخشان دیگر وجود دارد ، وقت خود را صرف خرید کتابی کنید که از آن لذت نمی برید؟

برای دیدن این تعبیه شده ، باید رضایت کوکی های Targeting را بدهید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

در هنگام رفت و آمد یا پیاده روی روزانه خود یک کتاب صوتی قرار دهید

یک مطالعه اخیر نشان داده است که کتابهای صوتی می توانند لذت مطالعه را افزایش دهند ، بنابراین می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که می خواهند سطح خواندن خود را افزایش دهند. کتاب های صوتی بهترین ابزار مطالعه برای افراد فقیر است. کافی است وقتی بیرون می روید برای پیاده روی ، رفت و آمد به محل کار ، کارهای بد ، انجام کارهای منزل یا در خانه یا شام پختن.

به یک باشگاه کتاب بپیوندید

کلوپ های کتاب یکی از بهترین راه های ورود به مطالعه است زیرا کم و بیش به شما گفته می شود هر ماه چه کتابی بخوانید و وقتی بحث در مورد آن می شود ، معمولاً این کار را با شراب و پنیر انجام می دهید – چه چیزی بهتر از این؟ اگر هیچ یک از دوستان شما طرفدار کتاب نیستند و هیچ باشگاه محلی وجود ندارد که بتوانید به آن بپیوندید ، تعداد زیادی باشگاه خوش آمد گویی کتاب اینستاگرام وجود دارد که ما آنها را دوست داریم. چرا The Hyphen — Book Club (thehyphenbookclub) که توسط نویسنده و پادکست اما گانون اداره می شود را امتحان نمی کنید؟ یا بین دو کتاب (betweentwobooks) که توسط Florence Welch اداره می شود (بله ، مانند فلورانس + ماشین فلورانس)؟ اگر شما یک طرفدار داستان نویسی هستید ، برای خواندن بصیرت باید به Rebel Book Club (rebelbookclub @) مراجعه کنید.

هرچقدر این کار را انجام دهید ، بازگشت به مطالعه می تواند معجزه هایی برای سلامت روان شما ایجاد کند – و فوراً احساس مزایای آن را خواهید کرد. به پایین بروید و کتابهای جدید مورد علاقه ما را برای سال 2021 ببینید.

به گفته این متخصصان ، چگونه سیم خود را دوباره مغز بزنیم تا بعد از قفل شدن مثبت تر باشد

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>