چگونه می توان سلامت روده خود را بعد از آخر هفته سنگین نوشیدن و معاشرت بهبود بخشید

[ad_1]

همانطور که خاطرات ما دوباره پر می شود با موی سرخ ، روزهای تولد و همه نوع مشارکت های اجتماعی – اساساً ، چون همه ما دوباره بهترین زندگی خود را می کنیم – این بدان معناست که ما احتمالاً بیشتر از زمانی که در خانه گیر نکرده بودیم غذا می خوریم و می نوشیم قفل های مختلف

و در حالی که بازگشت زندگی اجتماعی ما روح تازه ای را در فیدهای اینستاگرام ما ایجاد می کند ، بطری های پاچکو که سرنگون می شویم و کوکتل هایی که اصلی ترین آنها را پوشانده ایم احتمالاً همان تأثیر را روی سلامت روده ما ندارند.

کیم پیرسون ، متخصص تغذیه می گوید مصرف بیش از حد ، به ویژه با الکل ، می تواند باعث التهاب در روده شود و میکروبیوم روده ما را تحت تأثیر منفی قرار دهد ، در حالی که همچنین “تولید آنزیم های گوارشی مورد نیاز برای تجزیه موثر غذا” را مهار می کند.

آیا شما “خماری اجتماعی” را تجربه می کنید؟ یک دلیل عصبی وجود دارد که شما بعد از دیدن دوستان احساس خستگی جسمی و روحی می کنید

بنابراین ، اگر ناگهان گرفتار معضلات معده شده ایم ، فکر می کنیم یبوست ، باد ، نفخ و حتی اسهال ، چگونه می توانیم سلامت روده خود را به حالت نرمال برسانیم؟

هیدراته باشید

ما می دانیم ، شما همه چیز را قبلاً شنیده اید – به ویژه هنگامی که در یک شب بیرون می روید ، مقدار زیادی آب بنوشید – اما کیم می گوید که این واقعاً کلید اصلی مصرف بیش از حد است. او می گوید: “کمبود آب بدن می تواند بسیاری از جنبه های سلامتی را از بین ببرد ، از جمله روده ما. “کمبود آب بدن یکی از دلایل عمده یبوست است ، بنابراین مطمئن شوید که حداقل 1.5 لیتر در روز دریافت می کنید.”

تنوع مهم است

کیم می گوید: “بسیاری از ما به خوردن همان غذاهای هفته به هفته ادامه می دهیم ، اما روده تنوع را دوست دارد” اما ادامه می دهد که آنها باید غذاهای کامل و فرآوری نشده باشند.

“غذاهای تصفیه شده و بسیار فرآوری شده به هیچ وجه از نظر روده ای سودمند نیستند. غذاهایی که غنی از فیبر مانند سبزیجات ، میوه ها ، جو دوسر و حبوبات هستند مفید هستند. افزودن غذاهای تخمیر شده مانند کلم ترش ، کیمچی ، میسو و ترشی همچنین به ارتقا a سلامت کمک می کند میکروبیوم روده. “

یک پروبیوتیک روزانه ساده ترین اما م effectiveثرترین کاری است که هم اکنون می توانید برای سلامتی بهتر انجام دهید ، در اینجا موارد مورد علاقه ما است …

رژیم خود را تکمیل کنید

کیم می گوید: “پروبیوتیک های با کیفیت بالا می توانند به ترمیم سطح باکتریهای مفید در روده کمک کنند ، در حالی که مکمل های آنزیمی گوارشی می توانند با هضم وعده های غذایی از بدن پشتیبانی کنند. مکمل هایی مانند گلوتامین نیز می توانند به بازیابی یکپارچگی پوشش روده کمک کنند.” کپسول های Innermost ، که حاوی ترکیبی از پروبیوتیک و پروبیوتیک برای تقویت میکروبیوم روده همراه با آنزیم های گوارشی و زنجبیل برای بهبود هضم و کاهش نفخ است.

استرس و سلامت روده

استرس ناشی از کاهش قفل شدن نیز می تواند بر سلامت روده شما تأثیر بگذارد ، و کیم نشان داد که: “مشتریانی که با آنها کار می کنم متوجه می شوند که علائم IBS هنگام استرس بیشتر می شود.

در حالی که وی ادامه می دهد ، اگر چنین باشد ، یافتن راه هایی برای كنترل استرس كلیدی است: “مراقبه ، یوگا یا پیاده روی در طبیعت واقعاً می تواند كمك كند. چند دقیقه قبل از هر وعده غذایی برای نفس های عمیق وقت بگذارید – این به شما كمك می كند تا بدن خود را از حالت “جنگ یا پرواز” به حالت “استراحت و هضم” ببرید.

آیا پوست شما بازی می کند؟ در اینجا دلیل نیاز شما به گوش دادن به روده است

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>