چگونه می توان پس از کار در خانه با سندرم ایمپوستر مبارزه کرد

[ad_1]

نیازی نیست که ما به شما بگوییم 15 ماه گذشته نحوه کار بی اندازه ما را تغییر داده است. ویروس کرونا ویران مشاغل ما بود و میلیون ها نفر تغییر ناگهانی به کار از راه دور را انجام دادند. فضای زندگی ما ناگهان به دفتر ما تبدیل شد. رفت و آمد ما به قدم زدن شش حیاطی از تخت هایمان به سمت میز آشپزخانه تبدیل شد. بزرگنمایی به تنهایی بر زندگی ما حاکم بود.

اما اکنون که محدودیت های قفل در حال کاهش است و عادی است – * زمزمه کنید * – شروع به از سرگیری می کند ، بسیاری از نیروهای کار در حال برنامه ریزی برای بازگشت بزرگ به دفتر هستند. برخی از ما ممکن است قبلاً چنین کاری انجام داده باشیم. بیشتر ما در حال آماده شدن برای

در حالی که ممکن است بخشی از ما مشتاقانه منتظر بازگشت دفتر باشیم – با دیدن همکاران خود IRL ، صندلی های اداری مناسب ، ناهارهای زیبا ، دیگر بزرگنمایی نکنید – یک قسمت بسیار بزرگتر از ما وجود دارد که به طرز باورنکردنی احساس ترس و وحشت می کند.

جستجو برای ‘سندرم جعل’ در طی سال گذشته 150٪ افزایش یافته است ، 85٪ از ما در کار احساس بی لیاقتی می کنیم و 90٪ از زنان سندرم جعل کننده را تجربه می کنند (در مقایسه با 80٪ از مردان). سندرم Imposter اصطلاحی است که برای توصیف تردید در توانایی های خود و ترس از کافی نبودن در محل کار استفاده می شود. آشنا بنظر رسیدن؟ اینجا هم همینطور.

دچار فرسودگی شغلی WFH هستید یا در یک شیار کاری گیر کرده اید؟ در اینجا نحوه استراحت با موفقیت در حرفه خود آورده شده است

Tiwalola Ogunlesi ، مربی اعتماد به نفس و بنیانگذار سکوی روانشناسی مثبت می گوید: “هر زمان که خود را در خارج از منطقه راحتی خود می بینیم ، سندرم imposter تمایل به خزش دارد.” اعتماد به نفس و کشتن آن. “بازگشت به دفتر بسیار راحت خواهد بود زیرا ما در حال انجام کارهایی هستیم که بیش از یک سال انجام نداده ایم – این یک تغییر واقعا بزرگ است.”

در نتیجه ، Tiwalola توضیح می دهد ، این باعث می شود كه به خودمان تردید كنیم و از بدترین نتیجه ممكن ترس داشته باشیم. “اگر من از نظر اجتماعی در کنار همکاران ناجور باشم چه؟” ، “اگر مهارت ارائه خود را از دست بدهم چه می شود؟” ، “اگر من در همه چیزهایی که قبلاً در آنها مهارت داشتم خوب نباشم چه می شود؟” ، “اگر من هیچی ندارم بپوشم؟’.

وی می افزاید: “اگر آینده را پیش بینی کنید و به همه چیزهایی که ممکن است اشتباه پیش بیایند ، فکر کنید ، باور می کنید که آنچه برای بازگشت به دفتر لازم نیست ، ندارید.”

اما خبر خوب شما هستید می توان سندرم جعل کننده “بازگشت به دفتر” را ضرب و شتم کنید و به خود شک کنید که در سطل آشغال قرار بگیرید. در اینجا نکات مهم Tiwalola برای احساس اطمینان بیشتر در بازگشت به محل کار آورده شده است.

سندرم ایمپوستر وقتی دنبال کمال گرایی می رویم رشد می کند. ما خود را مطابق با استانداردهای بالا نگه می داریم – در این حالت ، خود را تحت فشار قرار می دهیم تا به حالت عادی برگردیم ، مثل اینکه کاملاً چیزی نیست – که خودمان اهداف غیر واقعی را تعیین می کنیم که هرگز نمی توانیم به آنها برسیم. ما در حال تنظیم خود هستیم تا احساس شکست کنیم.

درعوض ، سعی کنید دلسوزی و گفتگوی مهربانانه با خود را تمرین کنید. به خودتان فرصت دهید تا خود را تنظیم کند و به خود یادآوری کنید که نیازی نیست در هر کاری بلافاصله مهارت فوق العاده ای داشته باشید. در ابتدا ممکن است کمی زنگ زده باشید و این اشکالی ندارد.

از مقایسه شما قدیمی با خود جدید خودداری کنید

به همین ترتیب ، در دام مقایسه دائمی خود با قبل از شیوع همه گیر خود قرار نگیرید. او ممکن است هر روز صبح بتواند ساعت 6 صبح بیدار شود ، به یک کلاس بدنسازی برود ، کمی آرایش کند ، رفت و آمد کند ، یک استارباکس را بگیرد و قبل از ساعت 8.30 پشت میزش بنشیند – اما شما ممکن است دیگر آن زن نباشید. باز هم ، اشکالی ندارد. شما یک بیماری همه گیر زندگی کرده اید ، بدن شما از لحاظ روحی و جسمی چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته و زنده مانده اید. کافی است.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

تنظیم مجدد “اگر می شود؟” اندیشه ها

وقتی به آینده خود و بازگشت به دفتر فکر می کنید ، به جای اینکه انرژی خود را هدر دهید و نگران همه چیزهایی باشید که ممکن است اشتباه باشد ، به همه چیزهایی که ممکن است رخ دهد فکر کنید درست. همه چیز در مورد تغییر فرم روند فکر شما است. بنابراین ، جایگزین “اگر من آن ارائه را بهم بزنم چه می شود؟” با “اگر من آن ارائه را برهم بزنم چه؟” و “اگر من به اندازه کافی تمرین کنم که راهی برای ارائه IRL وجود ندارد ممکن است اشتباه شود؟”

به جای این که “اگر من در اطراف همکارانم متلاطم و ناجور هستم چه می شود؟” ، فکر کنید “اگر من و همکارانم فقط جایی را که ترک کرده ایم را برداریم و انرژی اتاق زیاد باشد؟”

همه این موارد نیز ممکن است ، بنابراین یاد بگیرید که به امکانات مثبت تکیه کنید.

با رئیس و همکاران خود صادق باشید

اگر در موقعیت انجام این کار هستید ، سعی کنید و با مافوق خود گفتگوی آزاد داشته باشید – باید به یاد داشته باشیم که آنها نیز انسان هستند ، نه روبات بی احساس. بسیاری از ما از مکالمه های دشوار می ترسیم ، اما باز بودن و درخواست آنچه می خواهیم یا نیاز داریم اشکالی ندارد. از آوردن این آسیب پذیری و انسانیت در محل کار نترسید ، زیرا اگر در مورد تنظیم مجدد صداقت داشته باشید ، رئیس یا همکاران ممکن است شما را غافلگیر کنند.

در اینجا نحوه شروع یک کار تازه در کار آمده است – خواه شما را خسته کرده باشند ، از مرخصی زایمان برگشته باشید ، یا اینکه به تنهایی با یک کار جدید به آن بروید

از “تشبیه دادگاه” استفاده کنید

این ترفندی است که من به مشتریانم می گویم برای غلبه بر سندرم تقلب کمک کنند و این یک بازی واقعی است.

تصور کنید در اتاق دادگاه هستید. در یک طرف شما افکار منفی خود را دارید. سندرم فریبکار که می خواهد شما را به زندان بیندازد زیرا معتقد است شما یک کلاهبردار هستید. در طرف دیگر وکیل خود را دارید. جنبه مثبتی که باید سعی کند شما را از وضعیت چسبناک خارج کند.

اگر افکار منفی شما با دریافت و حقایق مربوط به نحوه کلاهبرداری – اشتباهاتی که مرتکب شده اید و چگونگی شکست شما – نشان داده شود ، افکار مثبت شما (وکیل) نمی تواند شما را از این امر دور کند قلاب.

بنابراین ، با همان حقایق و دریافت ها از جنبه مثبت همراه باشید. اگر افکار منفی به شما می گویند شما یک فریبکار هستید ، بر روی افکار مثبت تمرکز کنید: اینکه شما لیاقت این را دارید که همان جایی باشید که هستید. بروید و به دنبال شواهد موفقیت ها و موفقیت های خود بگردید تا وقتی در آن اتاق دادگاه هستید ، حقایق را بیاورید.

موفقیت های گذشته خود را به خاطر بسپارید

در مورد سایر اوقات شگفت انگیز دیگر که در دفتر کار می کردید و اوضاع به خوبی پیش می رفت ، تأمل کنید – هنگامی که این مهلت را میخکوب کردید ، وقتی رئیس شما از شما تعریف کرد ، هنگامی که با آن ارائه بازخورد مثبت داشتید ، و با همکاران خود رابطه خوبی داشتید. زمانی را به یاد بیاورید که از منطقه راحتی خود بیرون رانده شده و زنده مانده اید. وقتی به یک چالش رسیدید

تمام موفقیت ها و موفقیت های گذشته خود را به خود یادآوری کنید ، زیرا اگر قبلاً این کار را انجام داده باشید ، می توانید دوباره این کار را انجام دهید.

برای مشاوره بیشتر در مورد احساس اطمینان در حرفه خود ، هر هفته با اعتماد به نفس و کشتن آن پادکست همراه شوید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>