چین قانون آزمایش محصولات زیبایی روی حیوانات را تغییر می دهد

[ad_1]

سالهاست که چین برای بسیاری از شرکت های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی یک معضل به وجود آورده است. فروش در چین به عنوان یكی از بزرگترین بازارهای جهان (ارزش تقریبی 57 میلیارد دلار) می تواند كاملاً برای یك مارك تجاری دگرگون شود و سود آنها را به طرز چشمگیری افزایش دهد و به آنها اجازه توسعه و نوآوری دهد. مسئله این بود که برای اینکه یک مارک خارجی بتواند در چین بفروشد ، آنها از نظر قانونی ملزم بودند محصولات خود را قبل از برخورد به قفسه ها روی حیوانات آزمایش کنند.

برای بسیاری از مارک های زیبایی ، این مانع تجاری آنها را با هم از کشور دور نگه داشته است. مارک های دیگری که علی رغم شرط قانونی تصمیم به فروش در چین گرفتند ، تحت فشار سازمان های حقوق حیوانات و همچنین مصرف کنندگان خود قرار گرفتند ، زیرا انتظار برای مارک های زیبایی ، اگر کاملاً وگان نباشد ، بدون خشونت ادامه خواهد داشت.

این ماه اما تغییر مهمی در مقررات به وجود آورد. از اول ماه مه 2021 ، مارک های خارجی می توانند بدون آزمایش روی حیوانات ، اجازه فروش محصولات خود در چین را بدهند. در آیین نامه جدید همچنین تعدادی از روش های جایگزین برای تأیید ایمن محصول ، از جمله صدور گواهینامه از شرکت های انطباق مستقل ، ذکر شده است ، اگرچه انتظار می رود این یک روند طولانی با معیارهای دقیق باشد که بسیاری از مارک ها بدون اصلاح محصولات خود قادر به انجام آنها نخواهند بود.

روش های جدید آزمایش در سال گذشته توسط دولت چین تأیید شد ، با این حال ، هیچ نشانه ای از زمان یا توقف آزمایش حیوانات قبل از بازار یا پس از بازار تا آخرین تغییر در قانون این ماه وجود نداشت.

با هرگونه تغییر در قانون ، هرگونه تغییر قابل توجه ، اجرای آن زمان بر است. با این حال ، این به عنوان یک لحظه مهم در تکامل صنعت زیبایی برای انسانی تر شدن عمل می کند. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که این پیشرفت ادامه یابد.

با جمع آوری بهترین محصولات زیبایی وگان ، و همچنین تحقیق ما درباره معنای واقعی “زیبایی پاک” ، GLAMOUR را کشف کنید.

21 مورد از داغترین مارک های زیبایی وگان که در رادار شما هستند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>