کمپین شیردهی Tommee Tippee بسیار قدرتمند است

[ad_1]

مادرانگی می تواند یک کار سخت خونین باشد و سرانجام رسانه های اجتماعی شروع به انعکاس این مسئله می کنند ، در حالی که مردم از سیستم عامل های خود برای نمایش سفر خام ، فیلتر نشده و اغلب طاقت فرسا استفاده می کنند – اما هنوز زمان طولانی برای نشان دادن تصویر کامل وجود دارد.

به همین دلیل ما برای کمپین جدید جسورانه Tommee Tippee اینجا هستیم: زندگی مشاعره. مادران واقعی و نوزادان آنها زندگی مشاعره یک جشن بدون عذرخواهی از این زنان ، بدن و انتخاب آنهاست ، و به عنوان یک تعهد آشکار حمایت از هر پدر و مادر را در هر ثانیه از سفر تغذیه خود انجام می دهد – هر زمان ، هر کجا و هر کجا که آنها انتخاب کنند.


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee

سینه هایی نشت می کند ، مادران با کمال شکوه و عظمت به نوزادان خود شیر می دهند. بسیاری از مشاعره – اما تبلیغات توقیف شده و با اخطار سنی و هشدارهای برهنگی در YouTube ، Facebook و LinkedIn ، حتی یک نسخه ویرایش شده بدون نوک سینه ، همراه است. .


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

این کمپین برای ایجاد موضع گیری ایجاد شده است و تأیید می کند که هیچ والدینی برای والدین وجود ندارد و می خواهد به مادر اعتماد ببخشد تا آنچه را که برای او مناسب است انجام دهد ، اما این اختلاف در رسانه های اجتماعی اختلاف ایجاد کرده است. در حالی که برخی از مادران درگیر ممنوعیت تبلیغات خام هستند ، برخی دیگر معتقدند که نسخه ویرایش نشده برای جریان اصلی تلویزیون “ناپسند” است.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

ونسا گونزالس ، مدیر بازاریابی Tommee Tippee ، گفت که واکنشهایی مانند فیس بوک نشانگر نگران کننده ای از “نحوه برخورد مادران ما با ملت” است.

وی گفت: “سانسور آن فقط نگرش های منسوخ نسبت به تغذیه را تقویت می کند که شرایط آسیب زایی برای مادران ایجاد می کند.

“این پیام را ارسال می کند که در مورد آنچه آنها انجام می دهند مشکلی وجود دارد یا شرم آور است در حالی که در واقع آنها باید با ورود بدنشان به مادر شدن احساس غرور و اعتماد به نفس کنند.”


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee

این کمپین در پشت تحقیقات جهانی انجام شد که نشان داد 93 درصد از مادران خیره کننده احساس می کنند که مبارزات ذهنی ، جسمی و عاطفی آنها با تغذیه پذیرفته نشده است. با ادامه بحث در مورد شیردهی در فضاهای عمومی یا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، آیا جای تعجب است که از هر 10 مادر جوان فقط 1 نفر گفت که در کنار مردم از شیردهی راحت احساس می کند؟


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee

زندگی مشاعره امیدوار است با میزبانی مکالمات با زنان واقعی که در این کمپین بازی می کنند ، این تابو را شکست دهد ، و به آنها بستری را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود از تغذیه و مادری فراهم کند.

چرا شما همیشه باید بدون ترس از شرمساری عمومی در جمع ، به او شیر دهید

یکی از مادران این کمپین ، سارا ، افشا کرد: “من چالش های زیادی داشته ام ، از هفته اول شیردهی پستانک هایم ترک خورده و درد آنقدر شدید بود که هر وقت او غذا می داد گریه می کردم. من ساده لوحانه فکر می کردم که آسان بود. فکر کردم اگر تصمیم به شیردهی گرفتم ، شیردهم و همین. هرگز فکر نمی کردم که در این راه چالش های زیادی وجود داشته باشد. من واقعاً برنامه ای نداشتم. فقط می خواستم شیر دهم اما اگر من تحقیق خود را انجام می دادم و بیشتر آماده می شدم می توان آسان تر بود ، در حالی که ستاره دیگری ، ناتاشا ، اضافه کرد: “شما و فرزندتان متفاوت هستید و چیزهای متفاوت از دیگران را دوست دارید ، بنابراین کارهایی انجام دهید که باعث راحتی شما شود. اگر می توانید شیردهی را امتحان کنید زیرا فوایدی دارد و همچنین شیر دادن به شیر و بطری را امتحان کنید. به عنوان یک مادر ، باید مراقب خود باشید و سعی کنید همه کمکی که می توانید بکنید را بپذیرید تا بتوانید بهترین کار شما


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee

“تا زمانی که کودک شما تغذیه می شود ، کودک شما خوشحال است و کودک شما رشد می کند ، شما چه در دوران شیردهی و چه در شیر دادن به بطری کار بزرگی انجام می دهید. وقتی کودک متولد می شود ، به غریزه خود اعتماد کنید.”

“من این اصطلاح را دوست ندارم ،” بدنم را پس بگیرم “، این بدن جدید است!” ملی مکینتاش در مورد زایمان ، شیردهی و تصویر بدن


عکاسی توسط Meara Kallista برای Tommee Tippee

جاستین رابرتز ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Mumsnet ، با حمایت و همبستگی با این کمپین اظهار نظر کرد: “تغذیه نوزادان می تواند انواع احساسات را برانگیزد: سعادت و غم ، غرور و ناامیدی ، آرامش و خستگی. این فیلم همه اینها و موارد دیگر را به تصویر می کشد. این نسخه بهداشتی تغذیه ای که انتظار داریم از تبلیغات ، تلویزیون و فیلم انتظار داشته باشیم را نشان نمی دهد. این غذا نشان می دهد که همه در شکوه و جلال بدون پوشش خود تغذیه می کنند ، از تی شرت های خیس ، نوک سینه های دردناک و قفل های کودک نوپای تمام عیار گرفته تا پدرهای دست پر شب بطری و خواب آلود. شیردهی را واقعی جشن می گیرد و صریحاً انتظار عجیب و غریبی را که باید “با احتیاط” و بدون هیچگونه سکسکه ای انجام شود ، برطرف می کند ، که باعث می شود بسیاری فکر کنند که “باید این کار را اشتباه انجام دهند”. از Tommee Tippee به خاطر ایجاد این روند و جشن دادن به غذا دادن به نوزادان برای آنچه که هست کلاه می گذارد. “

یک کارزار جسورانه ، زیبا و بدون سانسور ، زندگی مشاعره امیدوار است بتواند به عادی سازی واقعیت تغذیه کمک کند ، موانع را از بین ببرد و اطلاعات و الهام را برای مادران فراهم کند تا سفر مثبت خود را شروع کنند. مشاعره ، لنت ، بطری یا پمپ – هر کجا که باشید ، هر زمان که تغذیه می کنید. بله ، تامی تیپی! ما رنج می بریم

GLAMOR برای اظهار نظر با فیس بوک و یوتیوب تماس گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مدیر وب سایت ما ، بیانکا لندن ، وی را در Instagrambiancalondon دنبال کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>