گریس بورلی درباره فرهنگ Hustle ، کلید بهره وری کارآمد و نحوه جلوگیری از فرسودگی شغلی

[ad_1]

گریس بورلی یک هافبک چند تایی است که فاصله بین رشته های بیشتری را از آنچه تصور می کنید پر کرده است. فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد؟ بررسی. اینفلوئنسر تناسب اندام؟ بررسی. مدیر عامل؟ بررسی. نویسنده؟ بررسی.

درک اینکه چگونه یک نفر در 24 سال با 24 ساعت مشابه هر روز مانند هر فرد دیگر روی کره زمین ، می تواند به این چیزها دست یابد ، دشوار است. و با محاصره ای که ما را مجبور به نزدیک شدن به صفحه نمایش می کند ، و از نزدیک عادت های کاری ما و افراد اطرافمان را در یک سال گذشته بررسی می کند ، این فرهنگ مقایسه دقیقاً ظرفیت پیشرفت را پیدا کرده است. این ترکیب را با مرزهای نامشخص زندگی WFH انجام دهید ، بیشتر ما در حال کار در اطراف هستیم ، و شما یک دستورالعمل 5 ستاره برای فرسودگی شغلی دارید. و ، انگار که این کافی نبود ، زنان Gen-Z و Millennial در یک جنگ مداوم علیه سندرم جعل کننده هستند. ‘آیا تو سزاوار اینجا بودن؟ “،” داری می کنی کافی؟ ‘،’ آیا شما به خود فشار می آورید به اندازه کافی سخت؟ ‘،’ آیا شما واقعاً باید باشید استراحت كردن وقتی می توانی باشی کار کردن؟

همین فشار مدرن است که گریس را به نوشتن الهام کرده است سخت کار کردن ، سخت کار کردن، “طرحی برای بهره وری” برای یادگیری آنچه که مردم واقعاً سخت کار می کنند ، خارج از فرهنگ شلوغی پیچیده ای که در آن قرار داریم.

در اینجا ، گریس به GLAMOR نکات خود را در مورد به حداکثر رساندن بهره وری ، به حداقل رساندن فرسودگی شغلی ، و یادگیری استراحت به خود می گوید ، و یک عصاره اختصاصی از کتاب جدید خود را به اشتراک می گذارد.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

ایده ما از کار کاملاً تغییر کرده است و از نظر موانع و مرزها بین کار و غیر کار بی حد و حصر داریم

ما دائماً در ارتباط هستیم و دائماً انتظار داریم که خودمان کار کنیم و بتوانیم کاملاً همه چیز را تأمین کنیم ، بنابراین نوعی این ایده را درونی کرده ایم که باید کار کنیم همه زمان. من می خواستم چیزی بنویسم که “چگونه عالی باشم” نبود ، اما بیشتر مکالمه ای بود که خواننده می توانست در مورد عادت های کاری خود با خودش داشته باشد. چگونه آنها را بهتر کنیم ، چگونه آنها را بهتر استراحت دهیم ، چگونه یک دید واقع بینانه از آنچه واقعاً کار و سخت کوشی به نظر می رسد داشته باشیم. من فکر می کنم که امروزه واقعا تاب خورده است. آنچه که من می خواستم مردم از این کتاب بیرون بیاورند ، نگاه واقع بینانه تری به ظاهر کار سخت و توجیه لذت بردن از کار شما است.

وقتی مرزها بین کار و زندگی در خانه بسیار نامشخص است ، برای مدیریت کارایی باید خودمان را به خوبی بشناسیم

در کتاب ، یک فصل کامل دارم به نام روش بهره وری. من در مورد مواردی مانند تعادل بین زندگی کاری و افسانه های پیرامون این موضوع صحبت می کنم ، و آنچه در این افسانه ها کاملاً اشتباه است ، اما همچنین نحوه تعادل بهتر است. من فکر می کنم یکی از مهمترین چیزها واقعاً دانستن این است که چگونه می توان مهمترین چیز را در کار خود مشاهده کرد تا فراتر از آن ، بتوانید زمان بیشتری را صرف انجام کارهای دیگری کنید که دوست دارید. مشکلی نداره قطعاً یک دیدگاه جدید وجود دارد که شما باید کاملاً عاشق هر ثانیه کار خود باشید ، اما شما واقعاً می توانید در انجام کار واقعاً ماهر باشید ، در این کار واقعاً خوب عمل کنید و همچنین از همه چیزهای دیگر زندگی خود نیز لذت ببرید. بنابراین ، من فکر می کنم مهمترین چیز اولویت بندی برنامه ریزی و مدیریت زمان است.

ما این ایده را که باید همیشه کار کنیم درونی کرده ایم و هر وقت کار نمی کنیم ، ضرر می کنیم

ایده فرهنگ شلوغی و دیدگاه من در مورد این کتاب بسیار دامن زده است. من فکر می کنم این فرهنگ مزایای خود را دارد زیرا ، تا حدی ، چه کسی نمی خواهد نسلی از افراد واقعاً با الهام که می خواهند کار کنند ، باشد؟ اما در طرف دیگر ، ما این ایده را در ذهن خود قرار داده ایم که باید همیشه کار کنیم و هر زمان که کار نمی کنیم ، ضرر می کنیم. یکی از مضرترین قسمت های آن این است که اگر واقعاً باور داشته باشید که هر وقت استراحت می کنید ، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید ، این کجا فضای استراحت را باقی می گذارد و کجا فضای انسان بودن را باقی می گذارد؟ همچنین این استدلال وجود دارد که اگر بیشتر استراحت کنید ، بهره وری شما بسیار بهتر خواهد شد و اگر واقعاً به مرزهای خود احترام بگذارید و به این واقعیت احترام بگذارید که اگر هر روز به مدت یک هفته 12 ساعت کار کنید ، احتمالاً باید آخر هفته بخوابید.

موارد زیادی وجود دارد که ما از صنایع مختلف داخلی سازی کرده ایم ، و من فکر می کنم این می تواند واقعاً مضر باشد. همچنین غالباً به افرادی مثل من احتیاج دارد که مخالف این موضوع باشند و درمورد این واقعیت صحبت کنند که گاهی اوقات کار من واقعا دیوانه نیست. منظورم این است که بسیاری از اوقات با کار کارآفرینی همراه است ، بخشی از آن است. اما همچنین ، بعضی وقت ها ، من در پنج به پایان می رسم. صادقانه فکر می کنم این عالی است و نباید اهریمن شود. نباید احساس کنم بدون اینکه تنبل به نظر برسم نمی توانم اعتراف کنم. اگر می گوییم افرادی که 40 ساعت هفته کار می کنند تنبل هستند ، این واقعاً مسئله ساز است.

این بنیانگذاران زن نشان می دهند که چگونه مشاغل خود را در اینستاگرام ایجاد کرده اند (و چگونه شما نیز می توانید)

حتی در زمانی که معمولاً از مسافرت یک جلسه به جلسه دیگر می گذرانیم ، با این اوصاف احتمالاً کاری نمی کردیم. اما اکنون ، ما به عقب برگشته ایم ، همه کارها را انجام می دهیم. من قبل از همه گیری خیلی به این فکر می کردم ، من یک سال پیش این کتاب را آماده کردم و بسیار زیاد بود زیرا فکر می کردم ، “این در حال بدتر شدن است زیرا همه به هیبریدهای اداری خانگی رفته اند و اگر ما قبلاً مرزهای بدی داشته اید ، زیرا انتظار می رود که ساعت 10 شب به یک ایمیل پاسخ دهیم (زیرا احساس می کنید که باید یا باید همیشه به هم متصل باشید) اگر دو متر فاصله دارید ، حال بسیار بدتر می شود جایی که تمام روز کار می کردی ‘

ما باید بین اعتماد به نفس و سندرم تقلب تمایز قائل شویم و این س questionال را بپرسیم که چرا سندرم تقلب حتی وجود دارد؟

من یک مقاله واقعا جالب اخیرا از هاروارد تجارت ریویو خواندم ، جایی که دو زن که آن را نوشتند ، گفتند: “دیگر به زنان نگویید که سندرم تحریک کننده دارند و دیگر کارها را برای زنان بهتر می کنید”. به همه ما گفته شده است که ما سندرم تحریک کننده داریم یا باید اعتماد به نفس خود را بالا ببریم ، اما این یک مشکل ساختاری است. این احتمالاً باعث می شود زنان احساس کنند که نباید * به این اعتماد به نفس داشته باشند یا لیاقت حضور در آنجا را ندارند یا فکر می کنند ، “من افراد دیگر را در آن صندلی ها نمی بینم” ، و این برای زنان بسیار بدتر خواهد بود که سفید هم نیستند و در همه جهات ضرب می شود. در آنجا یک سوال بیشتر وجود دارد که باید بپرسیم ، “چرا آنها احساس می کنند که نباید آنجا باشند؟” آیا به این دلیل است که ما عادت نداریم زنان را در موقعیت های قدرت ببینیم؟ آیا این فقط اعتماد به نفس است تا سندرم تقلب؟

اگر خودبه خود شک باشد ، همه چیز این است که آن را درست خراب کنید و بپرسید ، “چرا من با این مسئله مشکلی دارم؟” ، “چگونه می توانم آن را مرتب کنم؟” “آیا من سندرم تقلب دارم زیرا دیگران سر من هستند؟” من فکر می کنم که این واقعا مهم است.

آیا صنعت زیبایی در حال شکست زنان کارآفرین سیاه پوست است؟

نکات برتر گریس برای کارآیی و بهره وری بیشتر

  1. شماره یک: اولویت ها. شما می توانید برای همه چیز در دنیا برنامه ریزی کنید ، اما اگر کارهایی را انجام نمی دهید که در واقع باید انجام دهید ، پس با مشکل روبرو خواهید شد. یکی از مواردی که به نظر من برای آن بسیار مفید است ماتریس آیزنهاور است که مطالب را بر اساس اهمیت و فوریت طبقه بندی می کند و به شما یک مربع می دهد که می توانید بگویید ، خوب ، این مواردی است که من باید انجام دهم.
  2. شماره دو: مسدود کردن زمان. مدیریت زمان بسیار نوعی مدیریت استرس است. کاری که من انجام می دهم نقشه جایی است که جلساتم برگزار می شود و سپس مسدود کردن آن. بدیهی است که هر کس از نظر چگونگی جلوگیری از زمان ، آزادیهای بسیار متفاوتی خواهد داشت. اگر هیچ کنترلی بر محل تماس های روزانه خود ندارید ، باید مدت زمانی را که باید انجام دهید مسدود کنید و اساساً باید کارهای مشابه را باهم تنظیم کنید. به عنوان مثال ، ممکن است صندوق ورودی ایمیل خود را دو بار در روز مسدود کنید ، بنابراین شما به طور مداوم ایمیل های خود را چک نمی کنید.
  3. شماره سه: زمان استراحت خود را تنظیم کنید. ما باید به مراقبت از خود و بهره وری به عنوان دو روی یک سکه نگاه کنیم زیرا شما نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که مثمر ثمر باشید و به مراقبت از خود و استراحت نپردازید و همچنین نمی توانید از خود مراقبت کنید و همچنین بهره وری نداشته باشید.

“شما این جمله را می دانید:” اگر به کاری احتیاج دارید ، آن را به شلوغ ترین فرد اتاق بدهید “؟

در حالی که این تا حد زیادی درست است ، اما معنایی ندارد مگر اینکه آن فرد مشغول به طور موثر و م effectivelyثر مشغول باشد.

من اولین بار در مورد مفهوم کارآیی در مقابل اثربخشی یاد گرفتم که هفته کار 4 ساعته تیم فریس را خواندم. من در تلاش بی پایان خود برای مبارزه با سندرم تقلب به عنوان یک کارآفرین جوان بسیاری از کتاب های تفکر هوشمند و کسب و کار را پیدا کردم. فریس مفهوم اثربخشی را با دادن صلاحیت مختصر “انجام کارهایی که شما را به اهداف خود نزدیک می کند” خلاصه می کند. وی سپس کارایی را به عنوان “انجام یک کار معین به صرفه ترین روش ممکن” توصیف کرد. و ترکیبی از این دو ایده هنگامی که چگونگی تفاوت بین مشغله و کار مولد و سازمان یافته را فرا می گیریم ، برنده است. و این چیزی است که وقتی اولین بار آن را شنیدم واقعاً در من طنین انداز شد.

یادگیری چگونگی مدیریت وقت خود یکی از مهمترین قسمتهای داشتن یک زندگی پربار است. به شما امکان می دهد زمان خود را به گونه ای تنظیم کنید که در هر کاری که می خواهید و می خواهید انجام دهید متناسب باشد و یکی از موثرترین راه ها برای کاهش استرس است. وقتی می توانید موج استرس را که به شما می آید احساس کنید – 352 چیز در نظم خاصی در مغز شما شناور هستند ، همه از اولویت اصلی هستند و هیچ کدام منطقی نیستند – شما باید بتوانید بدانید که چگونه به طور موثر همه آنها را مرتب کنید.

از تجربه شخصی من ، برای مدیریت موفقیت آمیز زمان ، شما به روشی نیاز دارید – چگونگی کار کردن در ابتدا اینکه چه کاری باید انجام شود ، کجا کارهای مهم پیش می رود ، چگونه سالم می مانیم. این باید به طبیعت دوم تبدیل شود ، به طوری که لحظه ای که احساس می کنید موج در حال آمدن است ، به طور خودکار قدم به عقب گذاشته و آن را رقم می زنید تا بتوانید در آن گشت و گذار کنید تا اینکه زیر آن کشیده شوید. “

گریس بورلی نویسنده کتاب سخت کار کردن ، سخت کار کردن است: چگونه می توان به چیزهای بیشتری دست یافت ، کمتر استرس داشت و احساس رضایت می کرد (15 آوریل ، هاچینسون ، 16.99 پوند)

برای اطلاعات بیشتر از دستیار رسانه های اجتماعی GLAMOUR ، Luca Wetherby-Matthews او را در Instagramlucawetherbym دنبال کنید.

الان پول در ذهن شماست؟ ما هم این گروه فوق العاده آموزنده فیس بوک تمام مشکلات مالی شما را برطرف خواهد کرد

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>