یک خریدار زیبایی بزرگترین مارک ها و گرایش هایی را که در رادار شما دارند نشان می دهد

[ad_1]

اگر می خواهید مارک های زیبایی در حال ظهور را پشت سر بگذارید ، نمی توانید وضعیت بهتری نسبت به خرید خریداران تصمیم گیری برای بزرگترین خرده فروشی های انگلستان داشته باشید.

این وظیفه آنها این است که آگاهی داشته باشند. بنابراین اگر کالای دنباله دار موجی ایجاد کند یا روند در حال ظهور در حال افزایش باشد ، آنها آن را استشمام می کنند – اغلب ماه ها جلوتر از بقیه جهان.

آنها در کنار اینکه از اولین کسانی هستند که در مورد نوآوری های زیبایی هوشمند اطلاعاتی کسب کرده اند ، روزهای خود را با ملاقات بنیانگذاران الهام بخش و محصولات متمرکز سپری می کنند. به نظر می رسد رویا درست است؟ اما خریدار زیبایی بیشتر از اینهاست.

برای دیدن این تعبیه شده ، باید کوکی های رسانه اجتماعی را تأیید کنید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.

آنها اعداد را خرد می کنند ، داده ها را برون یابی می کنند و روند جهانی را پیش بینی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشتریان همیشه می توانند “چیزهای خوب” را بدست آورند. این به معنای آوردن مارک های خارج از کشور به مشتریان آنها و قفل کردن چیز جدید Bright Young قبل از آن است که حتی به رادار شما برخورد کند. می خواهید حرکت شبیه چمچه زنی را بدانید؟ بله ، همان بیا بریم.

شغل خریدار زیبایی چگونه است؟

شارلوت گیدون-پاول ، خریدار در Space NK: “شغل یک خریدار زیبایی بسیار متعادل است بین تجزیه و تحلیل داده ها و تهیه مارک های پیشرفته و جدید برای افزودن به لیست ما. من می گویم که این کار در حال کنترل خط خوب بین تسلط بر اعداد کسب و کار است – مطلع شدن از اینکه چرا یک مارک یا خط خاص یک روش خاص را انجام می دهد – و دانستن اینکه چه موقع باید روده خود را برای چیز جدیدی دنبال کنید که فقط مهمترین چیز بعدی باشد! “

خرید فضای NK

Annika Dover ، خریدار زیبایی برتر ، چکمه ها: “من وقت خود را صرف همکاری نزدیک با مارک هایی می کنم که سهام آنها را تضمین می کنیم تا محصولاتی داشته باشیم که بازتاب دهنده مشتریانی باشد که به آنها خدمت می کنیم. همچنین در جستجوی مارک های نوآورانه جدید هستم که می دانیم مشتریان زیبایی ما می خواهند دست آنها را بگیرند . ما به خصوص در 12 ماه گذشته مشغول بوده ایم و بیش از 50 مارک جدید زیبایی را راه اندازی کرده ایم. “

خرید چکمه

بتانی کارلایل ، خریدار ارشد مراقبت از پوست در Look Fantastic: “برنامه ریزی دامنه و مدیریت سهام بخش مهمی از این نقش است. آنچه به نظر من بسیار هیجان انگیز است ، تجزیه و تحلیل مشتری زنده و داده های فروش برای ساخت مقادیر سفارش با تیم تجاری ما و سپس تماشای پرواز آن از قفسه های” مجازی “است.”

خرید چکمه

Newby Hands ، مدیر زیبایی جهانی در Net-A-Porter: “ما دائماً در حال بررسی مطبوعات صنعت ، مجلات و رسانه های اجتماعی هستیم – به ویژه اینستاگرام! توصیه ها و تبلیغات دهان به دهان نیز در صنعت ما بی ارزش است.”

خرید Net-A-Porter

Bethany at Look Fantastic: “نظارت بر بازار از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، سایت های پیش بینی روند و گفتگو با شرکای تجاری برای حفظ روندها امری بدیهی است. مهم است که در سطح جهانی فکر کنید ، به مناطق بین المللی نگاه کنید تا ببینید چه مارک های جدیدی در حال ظهور است و ایجاد سر و صدا برای دیدن چگونه می توانیم کسانی را برای اولین بار در مناطق جدید به بازار عرضه کنیم. با این حال ، برای شناسایی دقیق آنچه مشتری می خواهد ، من داده های درخشان موجود در سراسر جهان را در سراسر جهان تجزیه و تحلیل می کنم. من از بینش مشتری ، اصطلاحات جستجوگر روند ، تاریخچه فروش ، سبد و میل مارک استفاده می کنم و مهاجرت برای درک نحوه خرید مشتری به صورت روزانه. “

شارلوت در Space NK: “من در حفره خرگوش شبکه های اجتماعی عمیق هستم! وقتی می دانید کجا را جستجو کنید ، یک دنیای کامل از مارک های زیبایی در حال ظهور وجود دارد که باید کشف کنید. TikTok جدیدترین معاون من است – جایی است که نسل بعدی هستند و آنها هستند همچنین به داشتن دوستانی در خارج از کشور کمک می کند که به اندازه شما وسواس زیبایی دارند – اغلب این شخصی در شبکه شماست که ممکن است مارک جدیدی را در رادار شما قرار دهد که در کشور خود جلب توجه می کند و سپس این مورد تصمیم گیری در مورد اینکه آیا موفقیت مشابهی را برای Space NK خواهد دید. “

مارک هایی که برای همکاری انتخاب می کنید چیست؟

لوری سیلبرتو ، خریدار زیبایی در جان لوئیس: “ما در فروشگاه و آنلاین بازخورد درخشان زیادی از مشتریان خود دریافت می کنیم.” آخر هفته زیبایی جان من “به مشتریان این امکان را داد تا نظرات خود را در مورد مارک هایی که می خواهند در جان لوئیس ببینند به اشتراک بگذارند و ما همیشه هر پاسخ را بررسی خواهیم کرد. همچنین یک مورد عاشق شدن در داستان و میراث تجاری یک مارک وجود دارد و اگر فکر کنیم جایی برای آن در پیشنهادات زیبایی ما وجود دارد ، همیشه آن را در نظر خواهیم گرفت. “

Annika at Boots: “این ترکیبی از موارد زیادی است ، از جمله تحقیقات روند ، رفتارهای مشتری و بینش بازار ، اما ما دوست داریم از مارک هایی که با آنها کار می کنیم احساس شور و هیجان داشته باشیم. دیدن هیجان مشتریان از مارک های جدیدی که می آوریم بسیار ارزشمند است. در ما بعد از قفل شدن با فروش لوازم آرایشی انتخابی 145٪ در Boots متوجه تمایل مجدد به آرایش شده ایم. ما شنیده ایم بسیاری از مشتریان ما می گویند که واقعاً از لباس پوشیدن بسیار هیجان زده هستند و آرایش خود را آزمایش می کنند و این تابستان دوباره به آنجا برگردید. “

شارلوت در فضا NK “تعدادی از عوامل وجود دارد. من همیشه از داده های داخلی برای درک آنچه مشتری های ما در spacenk.com جستجو می کنند استفاده می کنم یا در مورد مارک هایی که مشتریان ما به طور مکرر درخواست می کنند ، از فروشگاه های خود بازخورد می گیرم. به عنوان مثال ، هنگامی که The Ordinary را در اوایل سال راه اندازی کردیم ، بیشترین درخواست مارک تجاری ما بود. روندهای مختلف بازار نیز در تعیین مارک هایی که ما برای لیست کردن انتخاب می کنیم نقش بسزایی دارند. هنگامی که ما Ultra Violette را به طور انحصاری در انگلستان راه اندازی کردیم ، بیشتر و بیشتر مارک های SPF در حال ظهور بودیم و فرصت های واقعی رشد را برای تجارت خود با این دسته مشاهده می کردیم. جای تعجب نیست که این سریعترین مارک SPF Space NK تاکنون شده است. “

کیفیت اصلی شما در مارک های جدید چیست؟ چه چیزی آنها را برجسته می کند؟

Bethany at Look Fantastic: “فردیت! این احتمالاً مهمترین چیزی است که من بدنبال آن هستم. یک مارک باید مشتری خود را از داخل و خارج بشناسد و قدرت محصول خود را درک کند و اینکه چه چیزی آنها را در بازار بسیار شلوغ متمایز می کند. من به دنبال مارک های نوظهوری هستم که این کار را انجام می دهند چیزی منحصر به فرد و سازگار با عادتهای در حال تغییر مشتری. “

لوری در جان لوئیس: ما عاشق شنیدن مارک های جدید هستیم که در فضای خود پیشگام هستند ، خواه این امر از طریق پایداری ، فراگیر بودن یا نوآوری در محصولاتشان باشد و همچنین اینها – داستان سرایی کلیدی است و اگر مارکی داستان هیجان انگیزی دارد ، می خواهیم آن را بشنویم.

Newby در Net-A-Porter: “ما به دنبال مارک هایی هستیم که دارای هویت تجاری کاملاً پیشرفته ای باشند که مختص آنها باشد و با هر چیزی که در بازار است متفاوت باشد و همچنین خط لوله ای از نوآوری جالب و توسعه محصول در آینده باشد. ما مارک هایی را دوست داریم که دارای داستان تجاری قوی هستند. ، و همچنین یک نقطه فروش منحصر به فرد در بازار. “

برخی از مارک های زیبایی جدید که در حال حاضر از آنها بسیار هیجان زده هستید کدامند؟

Annika at Boots: “لوازم آرایشی و بهداشتی Kylie که انتظار می رود اواخر امسال به ما بپیوندند و ما بسیار خوشحالیم که از آنها در خانواده Boots استقبال می کنیم. ما همچنین اخیراً مارک های شگفت انگیز بسیاری از جمله Drunk Elephant ، Anastasia Beverly Hills ، Peace Out ، Allies را راه اندازی کرده ایم. از Skin ، UOMA Beauty و Strivectin – با بسیاری از موارد دیگر در طول سال. “

Bethany atLook Fantastic: “ما اخیراً Obagi را در سراسر جهان در سطح بین المللی Look Fantastic راه اندازی کرده ایم و شاهد تعامل قوی هستیم. Obagi یک مارک مراقبت از پوست به رهبری زنان است که به ارائه درمان های پیشرفته و مراقبت از پوست از نظر بالینی برای انواع پوست اختصاص دارد. آموزش در مراقبت از پوست و نامزدی مهم است و اشتهای مشتری برای دانش مواد تشکیل دهنده در حال افزایش است ؛ هیجان انگیزترین مارک ها در حال حاضر برای آگاهی دادن به مشتریان از این هدف استفاده می کنند. “

شارلوت در Space NK: “خیلی زیاد است! من اخیراً با Ultra Violette کاملاً وسواس پیدا کرده ام. Queen Screen Luminising Sun Serum SPF 50+ جام مقدس من است و من هر روز از آن استفاده می کنم. یکی از دوستانم برای من چند محصول از یک مارک آرایشی جدید و جالب از هارلم ، نیویورک ، آمی کول نامیده می شود. این مارک محصولی برای پوست غنی از ملانین تولید می کند. به عنوان یک زن رنگین پوست ، یافتن آرایایی که از ته رنگ پوست من تعریف کند دشوار است و من Ami Cole Skin-Enhancing را پیدا می کنم. Tint به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند. این قطعاً مارکی است که ما چشم به آن چشم دوخته ایم. ما در ماه های آینده در Space NK مارک های هیجان انگیز زیادی راه اندازی کرده ایم. کاش می توانستم بیشتر به شما بگویم!

لوری در جان لوئیس: “ما اخیراً دکتر جارت + را به عنوان پیشنهاد زیبایی خود معرفی کرده ایم. من فکر می کنم محصولات آنها نوآوری عالی و قهرمانی هستند ، به خصوص کرم اصلاح کننده رنگ آنها که احساس TikTok شده است. UOMA همچنین یک مارک آرایش باورنکردنی است که اخیراً در انگلستان راه اندازی شده است. بنیانگذار ، شارون چوتر ، یک رئیس زن واقعا الهام بخش است که صنعت زیبایی را متزلزل کرده و میراث خود را به مارک تزریق می کند. “

Newby در Net-A-Porter: “ما بسیار خوشحالیم که در اواخر این ماه REFY را راه اندازی می کنیم ، که یکی از جدیدترین مارک هایی است که از طریق اینستاگرام و همچنین Unicskin کشف کردیم ، که از آخرین فن آوری در تمام ماسک های LED موجود در خط خود استفاده می کند و نیکول کارولین ، که با یک مجموعه صورت لوکس که به تحویل امضای صورت یخی در استودیو در خانه کمک می کند. “

برای اطلاعات بیشتر از معاون ویرایشگر زیبایی GLAMOUR ، اِل ترنر او را در Instagramelleturneruk دنبال کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>